۱۳۹۵ مرداد ۳, یکشنبه

بهینه سازی داخلی سایت

بهینه سازی سایت

Optimization-site

سلام همان طور که میدانید جدید ترین تکنیک های در داخل به بسیاری از فرآیند بستگی دارد که این عوامل روز به روز در حال تغییرات و اضافه شدن پارامتر های جدید سئو ماوی است. هنگامی که بهینه سازی یک وب سایت یا وبلاگ که پست می گذارد، دو عامل نقش مهمی بازی می کند. این دو عامل بهینه سازی on page و بهینه سازی بیرون صفحه. مقاله امروزهست درباره تمرکز بر بهینه سازی صفحه و به اشتراک گذاری برخی تکنیک های است که شما باید پیاده سازی در حالی که مشغول کار بر روی جنبه های on page از پست های وب خود هستید. در حال حاضر، on page بهینه سازی داخلی با بهینه سازی SEO در محل اشتباه نگیرید. صحبت کردن در مورد، on page SEO، بهینه سازی محتوای ما برای کلمه کلیدی هدف ما است. این شامل استفاده از عنوان مناسب، قرار دادن کلمه کلیدی، کیفیت محتوا و بسیاری از عوامل دیگر. ما به آنها در این پست با دقیق نگاه میکنیم یک به یک میگوییم.به صورت تخصصی روی این مسائل کار کنید و بدانید کوچک ترین مورد در مقیاس بزرگ بسیار مهم است مخصوصا برای سایت های که باید تمام نکات را رعایت کنند و رقابت بسیار سختی دارند البته این موارد مهم است و موارد به صورت جزئی از حوصله این مطلب خارج است البته به یاد داشته باشید این تنها بخشی از فرآیند است که درصد خاص خودش را دارد و با بهینه سازی خارج از سایت اشتباه نگیرید.

چرا شما نیاز به بهینه سازی سایت داخلی دارید:

هدف ما از این پست چیست: در این ارسال کمک خواهیم کرد که شما را به ارسال مقاله بهینه شده تر برای موتور جستج. حالا، وقتی من می گویم مقاله بهینه سازی برای جستجوگرها ، بسیاری از وبلاگ نویس فکر می کنم که روش های اسپم قرار گفته بشود و تصویری بدی نسبت به ان دارند. در جواب سئوال بالا باید گفت:
جستجو گرها مجموعه ای از الگوریتم ها هستند که برای گرفتن رتبه بهتر در صفحات اول برای کلمات کلیدی خاص ما باید بهینه شود و همگام باید الگوریتم ها شود پس بهینه کردن برای گرفتن رتبه بهتر و استفاده از همگام سازی با این الگوریتم ها برای رسیدن به هدف است.امیدوارم توانسته باشم جواب خوبی داده باشم به سئوال بالا.بنابراین، هنگامی که ما انجام می دهیم بهینه سازی پست، به این معنی که ما به دنبال مجموعه ای از روش اثبات شده برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو هستیم. در حال حاضر رتبه بندی در گوگل، نه تنها در نمره سئو خارجی جستجوگرها در نظر میگیرند، اما این نمره از عوامل بسیاری مانند شبکه های اجتماعی(درصد اجتماعی بودن سایت)، اقتدار دامنه و بسیاری از عوامل دیگر بیرون صفحه است اما عوامل داخلی را نیز در نظر میگیرند. هدف ما در اینجا برای بهینه سازی داخلی مقاله ما راهی طبیعی اما هوشمند بیان میکند، به طوری که موتور جستجو به راحتی می توانید از کلمه کلیدی هدف (کلمه کلیدی تمرکز) شما را برای رتبه های بالاتر انتخاب کنند، به جای جمع آوری بی ربط کلمه کلیدی دم بلند، ما یک مقاله جالب که نشان می دهد چگونه استفاده بی رویه ی کلمات کلیدی در بهینه سازی صفحه دیگر موثر نیست.خوب شروع میکنیم.

تکنیک های بهینه سازی داخلی برای رتبه بندی بهتر:

بنابراین در اینجا لیستی نهایی بهینه سازی داخلی که شما باید در ذهن داشته باشید را میگوییم

عنوان پست:

مهم ترین عامل Onpage که واقعا نقش مهمی در تصمیم گیری که آیا پست های سایت ما رتبه خوبی میگیرد عنوان مطلب است. ما باید مطمئن شوید که ما با استفاده از کلمات کلیدی یا عبارت مورد هدف استفاده میکنیم.امروزه استفاده از عنوان های کوتاه دیگر مفید نیست چرا که بیشتر از ۷۰ درصد از جستجو به صورت مفهومی و توضیحی شده است که انقدر این مسئله مهم است که الگوریتم های جدید مفهومی تر شده اند ودیگر به حجم کلمه کلیدی یا فقط عنوان مطلب توجه نمیکنند.

ساختار ادرس پست:

ببینید یکی از عوامل موثر در بهینه سازی سایت لینک های کوتاه است لینک ها کوتاه ربات ها علاقه بیشتر به ان نشان میدند اگر از اول سایت خود را با ساختار فارسی ساخته اید که هیچ اما اگر تازه میخواهید شروع کنید بهتر است از ادرس انگلیسی استفاده کنید مثلا به این شکل seomavi.net/keywords استفاده کنید تا بهینه تر شود سعی کنید ساختار ادرس شما تطابق صد درصدی داشته باشد مثلا اگر کلمات کلیدی است از keywords استفاده کنید.

چگالی کلمات کلیدی:

شما باید چگالی کلمه کلیدی با ترکیبی از کلمات کلیدی مرتبط(مثلا اگر کلمه شما طراحی است از طراحی سایت ,اموزش طراحی و.. استفاده کنید) نگه دارید. شما باید با استفاده از کلمه کلیدی اصلی خوددر خط های اول مطلب استفاده کنید زیرا ربات های توجه بیشتر نسبت به خط های اولیه دارند. شما باید حروف درشت، کج و تاکید به برجسته کلمات کلیدی و عبارات مهم در پست وب سایت خود.البته چگالی به معنای گذشته که مثلا ۱۰ درصد بود دیگر منسوخ شده است.

بهینه سازی تصاویر:

با توجه به بسیاری از مطالعات موردی، ALT در تصویر و عنوان تصویر کمک می کند تا بسیاری را به وب سایت خود بکشانید و نگه دارید.در حال حاضر یک یا چند تصاویر به پست خود اضافه کنید.شما باید شامل کلمه کلیدی مورد هدف به عنوان بخشی از نام تصویر، تصویر متن ALT و غیره در دسترس بودن تصاویر قرار دهید. مطالب وبلاگ ما جالب تر و جذاب تر است با اضافه کردن تصاویر، شما باید مراقب تنها تصاویر با حجم بالا باشید. علاوه بر این تصاویر در اندازه بزرگ کند خواهد کرد سرعت وب و در نهایت باعث افت شدیدی پست شما میشود این روزها گوگل به سرعت سایت توجه زیادی دارد.

لینک های داخلی:

استفاده درست از لینک های داخلی بسیار مهم است چرا که با همین لینک های داخلی میتوان بعضی از مطالب را زنده کرد مثلا شما مطلبی دارید که میخواهید دیده شود یا بهتر ایندکس شود میتوانید از لینک های داخلی استفاده کنید استفاده درست از این تکنیک باعث افزایش ضریب بازگشت در سایت میشود پس لینک های داخلی را جدی بگیرید.

لینک کردن به وب سایت های معتبر مرتبط به صورت نوفالو:

به غیر از لینک دادن به پست های خود ، یک ایده عالی لینک دادن به وب سایت های خارجی اگر شما احساس میکنید با اینکار به انها اعتبار میدهید از لینک های نوفالو استفاده کنید این روش باعث کامل نشان دادن و معتبر بودن مطلب شما میشود و نتیجه جالبی میتوانید از ان بگیرید حتی با لینک دادن به خود گوگل به خود گوگل پس این روش را حتما استفاده کنید.

معنا گرایی در پست ها:

سعی کنید انسان محور پست بگذارید نه گوگل محور!!! یعنی وقتی میخواهید درباره ماشین مطلب بگذارید کلمات مرتبط با ان را هم در مطلب قرار دهید تا مطلب شما طبیعی تر به نظر بیاید بزارید یک مثالی بزن وقتی شما جستجو میکنید در گوگل زیبا از تعداد سایت های که میاید حدود ۸۰ درصد در مورد جملات زیبا است پس تفصیر ربات های از کلمه کلیدی زیبا جملات زیبا است پس در سال های اخیر ربات های گوگل به شدت معنا نگر شده اند و به کلمات کلیدی مرتبطی که در متن شما است دقت میکنند خوب امیدوارم موارد بالا را استفاده کنید و بتوانید از بهینه سازی داخلی سایت بیشترین استفاده را بکنید در سال ۲۰۱۶ بیشترین توصیه سئو کاران محتوا است که این مطلب چون زیاد گفته شده است نگفتیم موفق باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر