۱۳۹۵ تیر ۱۳, یکشنبه

رازهای الگوریتم های سئو

رازهای الگوریتم های سئو در گوگل

امروز با سری جدیدی از مقالات اکسپرت سئو در خدمت شما هستیم با آموزش سئو سایت و مطالبی حول محور سئو. خب همانطور که شما وبمستران عزیز میدانید در سال 2014 تغییرات زیادی مابین بروز رسانی و آپدیت شدن های گوگل انجام گرفت که این تغییرات بر اساس الگوریتم های پاندا و پنگوئن بود و هم چنین تغییراتی عظیم در جستجوی گوگل که رتبه بندی ها بیشتر به سمت تولید محتوا بود. سال 2014 سالی بزرگ برای گوگل و سئو بود که تغییراتی شگفت در زمینه سئو سایت داده شد.

از این رو سئو کاران حرفه ای نیاز به پیشرفت در این زمینه و بروز کردن اطلاعات خود در سئو و بهینه سازی سایت داشتند. امروز در کنار شما هستیم تا برخی از تکنیک هایی که سئو کار حرفه ای باید بداند را با هم بررسی کنیم.

رازهای الگوریتم های سئو

گوگل به دنبال فریب کاربران نیست

تمامی افرادی که سایتی دارند و در حال کسب و کار و تجارت میباشند به دنبال این هستن که در تجارت الکترونیک سایت آنها پیشرفت خوبی داشته باشد و رنکینگ بالایی در جستجو ها بدست آورند. روش ها برای بالا بردن رنکینگ سایت زیاد است. از روش های سئو کلاه سفید و مفید گرفته تا روش های سئو کلاه سیاه و غیر طبیعی. اما گوگل با تاکتیک هایی که دارد جلوی فریب کاربران را خواهد گرفت و سعی بر این دارد که کاربران را به سایت های اشتباه هدایت نکند.

یک سئو کار حرفه ای به دنبال تکنیک هایی برای سئو سایت حرفه ای و کاملا طبیعی میگردد و تا آنجا که میتواند سایت را با استفاده از راهکارهای طبیعی رنکینگ میدهد و در نتایج جستجوی گوگل آن را بالا میاورد. و همیشه اطلاعات خود را در زمینه های سئو به روز باید نگه دارد.

بنیان گذاران گوگل چند مفهوم اصلی و جادویی گوگل را برای سئو سایت منتشر نمودند که با رعایت کردن این قوانین یک سئو کار قوی میتواند سایت های خود و مشتریان خود را به صورت کاملا طبیعی و با نتایج پایدار در صفحات اول جستجوی گوگل قرار دهد.

باید بدانید که موتور جستجوی قوی مثل گوگل همیشه خواهان آن است که بهتریم نتایج را در احتیار کاربران خود قرار دهد و این نتایج را با استفاده از الگوریتم های خود به کاربران نشان میدهد.پس در درجه اول سعی کنید که گوگل را با گول زدن سر در گم نکنید که خدای نکرده اتفاق بدی برای سایت شما پیش نیاید.

این نکته نیز جالب است که بدانید سئو در اصل به معنای بهینه سازی محتوا میباشد که در گذر زمان دستخوش تغییرات شده است. در سال های قبل محتوا به عنوان کلمه ای جدا از مفهوم سئو در نظر گرفته میشد اما با به وجود آمدن تغییرات بسیار این دو کلمه در حال حاضر در کنار هم معنای خوبی پیدا میکنند. به عبارتی دیگر باید خدمت تان عرض کنیم که در حا حاضر محتوا را قلب سئو مینامند. و تمرکزی که قبلا تنها بر روی کلمات کلیدی بود در حال حاضر به سمت تولید محتوای با کیفیت سوق داده شده است.

پس نگرانی های سال های آینده برای سئو سایت میتواند کمی کم شود زیرا که شرکت ها و در کل تمامی وبمستر ها با تولید محتوای با ارزش میتوانند این امید را داشته باشند که گوگل کاربران را به سایت هایی با محتوای خوب هدایت خواهد کرد. با رعایت قوانین سئو میتوانید بهترین نتیجه را در سئو سایت داشته باشید.

رازهای الگوریتم های سئو

در مورد الگوریتم کبوتر گوگل هم بگوییم!

گوگل عزیز در الگوریتم کبوتر عنوان کرده است که در این مورد مسافت و موقعیت مکانی را نیز مد نظر خواهد گرفت ولی هنوز این الگوریتم در کشور های مختلف و به زبان های مختلف بکار گرفته نشده است و تنها در کشور های انگلیسی در حال اجرا میباشد.

در نهایت این نکته را نیز بگوییم که برخی از وبمستر ها با طراحی سایت و نمایش اطلاعات و محتوای دروغی سعی در فریب این الگوریتم دارند اما شما بدانید که این الگوریتم به سختی فریب خواهد خورد.

خب این مقاله آموزش سئو اکسپرت سئو نیز به پایان رسید. امیدواریم که این مطلب مورد پسند شما دوستداران همیشگی سئو سایت قرار گرفته باشد. با مقالات آموزش رایگان سئو سایت بعدی اکسپرت  سئو همراه ما باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر