۱۳۹۵ تیر ۲۱, دوشنبه

آنالیز رایگان سایت

آنالیز رایگان سایت چگونه است

Free Analysis Site

سلام به همه دوستان گلم سایت سئو ماوی در نظر دارد برای بهبود بهینه سازی سایت های ایرانی آنالیر رایگان سایت انها را در اختیارشان قرار دهیم امید است با این خدمت مسئله ضعف سئو سایت در سایت های ایرانی کمرنگ شود اول بزارید چند مورد از فاکتورها را بگیم.موفق ترین سایت های که امروز در دنیای وب مستر های به موفقیت رسیدن همیشه از آنالز های بسیار خوبی برخوردار هستند چه خود از آن استفاده میکنند و چه از دیگران برای درک بهتر راز های موفقیت در بهینه سازی سایت استفاده کرده اند اگر چه هر کسی نسبت به علم و دید خود به سایت های دیگر نگاه میکند اما مشورت به صورت گشترده میتواند دید بسیار مناسبی برای پیشرفت را به شما بدهد البته این را هم بدانید آنالیز به صورت پیشرفته میتواند شما را بسیار کمک کند.

۱-انالیر رایگان سایت با بررسی عنوان سایت استفاده درست از تگ های عنوان:

ما سایت شما را از نظر تگ های عنوان h1 h2 h3  h4 h5 h6 مرد بررسی قرار میدهیم که ایا سایت شما از این تگ های استفاده میکنند ایا نحوه ی درست استفاده کردن از تگ مهم h1  h2 رعایت شده است عنوان سایت بهینه شده یا مطالب تکراری عنوان های غیر معمول استفاده شده است.

۲-بررسی ایندکس های شما در تمام موتورهای جستجو:

ایندکس مطالب یکی از مهم ترین مطالب سئو است که سرعت ایندکس مطالب شما چقدر است تمام مطالب شما ایندکس میشود کدام بخش شما بیشترین برای ربات هاوخزنده ها  بشتر بهش توجه شود!!! پس این آنالیز رایگان سایت سئو را از دست ندهید.

۳-محتوای سایت در انالیز رایگان سئو سایت :

بررسی سایت اینکه محتوای شما چقدر تکراری است و تا چه حی مطلوب بوده است به شما میگویم در کدام زمینه بیشتر فعالیت کنید موفق تر هستید باور کنید همه مطلب گذاشتن بلد هستند اما چطور گذاشتن مهم است ۱۰۰ مطلب بی کیفیت با یک مطلب با کیفیت اصلا قابل قیاس نیست.

۴-بک لینک های در انالیز رایگان سئو سایت:

بک لینک های مهم ترین بخش انالیز است چون امروزه استفاده درست تکرار میکنم درست از لینک بیلدینگ میتواند نتیجه های غیر قابل تصوری بدهد به شکلی که شما را به رتبه های بالای از موتورهای جستجو برساند به شما میگوییم مثلا این تعداد بک لینک برای موضوع رقابتی شما کم است و شما به مثلا تراست رنک یا انکر تکست یا بقیه مسائل بیشتری دارید.

۵-قدرت دامنه و صفحه و میزان موفقیت در مطالب:

دامنه یکی از مهم ترین بخش ها برای شروع یکی از بهترین بخش برای کسب رتبه و یکی از کارسازترین بخش ها برای کسب صفحه اول در کلمات کلیدی خاص است امروزه دیگر پیج رنک مورد تایید نیست میتوانید مطالب تکمیلی را در سئو دامنه مطالعه کنید سن دامنه قدرت دامنه pa و da تراست رنک ,و… مورد بررسی قرار میگیرد.

۶-سئو داخلی و تمرکز روی لینک های داخلی:

بنده اعتقاد زیادی به لینک های داخلی دارم استفاده درست از لینک های داخلی میتواند علاوه بر سرعت ایندکس مطالب و تنظیم رنک صفحات بین هم رتبه مطلب شما را به مرور بهبود بخشد البته لینک های نوفالو به سایت های معتبر مرتبط با موضوع میتوانید عجیب موثر باشد.برای اعتبار مطلب شما پس لینک های داخلی سهم خیلی زیادی از لینک های داخلی را شامل میشود.

۷- کلمات کلیدی سایت در انالیز رایگان سئو سایت:

معرفی کلمات کلیدی مناسب شما برای بهبود و دریافت بازدید کننده بیشتر توسط وب سایت برای بالابردن فروش یا معرفی محصولات باور کنید کلمات کلیدی مناسب سهم عظیمی در سایت شما دارد به صورتی یک الگو مناسب میتواند در عرض ۶ ماه شما را از این رو به ان رو کند اما استفاده نا مناسب میتواند برای همیشه شما را از سایت خود نامید کند.

۸-انالیز قالب سایت وسرعت سایت و بهینه سازی عکس:

قالب وب سایت یکی از مهم تین بخش های بهینه سازی سایت است که سرعت سایت , نداشتن خطاهای کد نویسی, بهینه کردن عکس و … با بررسی سایت شما در اختیار شما قرار میگیرد.

خوب بزارید یک چند سایت رایگان انالیز رایگان هم معرفی کنیم :

چک پیج رنک:

این سایت به شما قدرت دامنه و صفحه را میگوید تعداد بک لینک (بک لینک های سازمانی و دولتی(edu and gov )هم مشخص میکند ) رتبه سایت در الکسا ,سن دامنه ,بررسی سایت در موتورهای جستجو dmoz , Yahoo! Directory  و ..میتواند برای گرفتن یک دید کلی بسیار مفید باشد.

سایت سئو مسترینگ:

که یک سایت بسیار خوب برای بررسی تراست رنک دامنه , Google Page Rank (گوگل پیج رنک)  ,ارزش دامنه,مشخص کردن درصد مطالب تکراری با سایت های دیگر است.

سایت موز:

یکی از پر طرفدار ترین سایت های برای انالیز بک لینک های رقبا است که بسیار مورد استفاده است این وب سایت با ارائه بک لینک های بر اساس قدرت دامنه میتواند برای پیدا کردن بک لینک های با قدرت بالا را برای ما پیدا کند با این سایت بنده بک لینک های پیدا کرده ام که شاید به صورت عادی یافت نشود پس سایت کنید با این سایت بیشتر اشنا شوید و موز بار را حتما دانلود کنید به غیر از بک لینک انکر تکست های بک لینک, میزان اسپم بودن سایت , قدرت دامنه و صفحه که خود این سایت این فاکتورها را محاسبه میکند در این سایت وجود دارد.

سایت woorank :

این سایت برای بیشتر بررسی تگ های عنوان های توضیحی کلمات و بیشتر به قالب سایت را مورد بررسی قرار میدهد البته محدویت های دارد اما میتواند سودمند باشد استفاده از این ۴ ابزار در کل میتواند دید جالبی از یک سایت یا سایت خودتان را در اختیار شما قرار دهد

انالیز رایگان در سئو سایت:

ما در نظر داریم برای بهبود حال دوستان یک انالیز کاملا حرفه ای را در اختیار دوستان قرار دهیم امید است شما هم با پیشنهادات و انتقادات خود ما را برای انجام هر چه بهتر این خدمت کمک رسانی کنید در نظر داشته باشید سئوالاتی که در سایت به صورت کامل توضیح داده شده است را از طریق مطالعه فرا بگیرید تا ما هم با وقت بیشتر بتوانید مطالب بیشتر و مفیدتری را در اختیار شما هدوستان گل قرار دهیم خوب امیدوارم موفق باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر