۱۳۹۵ شهریور ۱۴, یکشنبه

سایت معتبر و پربازدیدآگهی و تبلیغات رایگان تدریس

اگر در جستجوی سایت معتبر و پربازدیدآگهی و تبلیغات رایگان تدریس در تهران و یا هر جای دیگر ایران هستید ...

اگر با درج تبلیغات اینترنتی در سایت معتبر اگهی و تبلیغات تهران، کرج، تبریز، مشهد، شیراز و ... قصد دارید از تدریس خصوصی درامد بالایی کسب نمائید ....

در هر صورت، برای درج آگهی تدریس و کسب درامد از تدریس خصوصی به بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) که تا شهریور 95 بیش از 14200 مدرس ثبت نامی دارد مراجعه کنید. بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


سایت اگهی تدریس خصوصی


برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.


با درج آگهی تدریس در وب سایت حاضر (ایران مدرس) در سال 95، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و شما به راحتی می توانید شاگرد جذب کرده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه تدریس خصوصی به نسبت آگهی های رایگان در جایگاه بالاتری نمایش داده می شوند. در ضمن، آگهی های ویژه تدریس بدون نیاز به به روز رسانی همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. در ضمن آگهی های ویژه تدریس خصوصی در کنار مطالب دانلودی، تست های کنکور، سوالات امتحانی و .... نیز نمایش داده می شوند. ....

بازدید: 91

اگر در جستجوی پربازدیدترین و معتبرترین سایت آگهی تدریس و تدریس خصوصی هستید ...
....

بازدید: 119


وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) بهترین گزینه برای درج اگهی تدریس و تدریس خصوصی است. با درج اگهی تدریس در این وب سایت، تبلیغ شما در معرض هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد.
....

بازدید: 298

اگر در زمینه تدریس خصوصی در تهران، کرج، قم، قزوین، اصفهان، مشهد، تبریز، یزد، اهواز، سنندج و .... فعالیت دارید ...
....

بازدید: 219

ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی ایران و بهینه ترین سایت تدریس از نظر گوگل است.
....

بازدید: 180


با درج آگهی تدریس در وب سایت حاضر (ایران مدرس) در سال 95، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و شما به راحتی می توانید شاگرد جذب کرده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه تدریس خصوصی به نسبت آگهی های رایگان در جایگاه بالاتری نمایش داده می شوند. در ضمن، آگهی های ویژه تدریس بدون نیاز به به روز رسانی همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. در ضمن آگهی های ویژه تدریس خصوصی در کنار مطالب دانلودی، تست های کنکور، سوالات امتحانی و .... نیز نمایش داده می شوند.
....

بازدید: 427

بهترین وب سایت درج آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی همین وب سایت (ایران مدرس) است. در وب سایت ایران مدرس تا سال 95 بیش از 12700 مدرس خصوصی ثبت نام کرده و آگهی تدریس ثبت نموده اند.
....

بازدید: 613

در وب سایت حاضر، ایران مدرس، تدریس خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه ارائه می گردد. در این وب سایت هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس فیزیک و شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس زبان فرانسه و آلمانی، تدریس خصوصی دروس عمومی و تخصصی دانشگاهی و ... فعالیت دارند. وب سایت ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین را در بین سایتهای تدریس خصوصی دارد. در سایت ایران مدرس تا سال 95 بیش از 12700 مدرس خصوصی در زمینه تدریس و آموزش دروس مختلف ثبت نام کرده و به کار تدریس مشغول هستند. علاوه بر موارد ذکر شده، در سایت ایران مدرس مطالب آموزشی زیادی از جمله تست کنکور، جزوات کنکوری و درسی، نمونه سوالات امتحانی، مقالات اموزشی و ... نیز ارائه شده است. اگر شما نیز در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و یا می خواهید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش را شروع کنید، اگهی خودتان را در همین وب سایت ثبت نمائید. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و تبلیغات رایگان تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس معتبرترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و به بهترین شکل متقاضیان تدریس و آموزش را به سمت اگهی تدریس شما میل می دهد. این وب سایت از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. به عنوان مثال، همین الان عبارتهای تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زیست شناسی، مدرس خصوصی و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه اول یا یکی از سه جایگاه اول نمایش داده خواهد شد. برای کسب درآمد از تدریس خصوصی و جذب شاگرد، فرصت درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است و بنابراین آگهی تدریس شما در بین آگهی های با موضوعات مختلف گم نخواهد شد. اگر می خواهید تاثیر گذاری آگهی تدریس خودتان را افزایش دهید، آگهی خودتان را به صورت ویژه درج نمائید. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت نموده اند و هم اکنون در صفحه اصلی قابل مشاهده هستند، بارها و بارها آگهی خودشان را در سایت ایران مدرس تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده تاثیر و بازدهی درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس است. چرا اگر این مدرسین با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب نمی کردند، آگهی تدریس خودشان را تمدید نمی کردند.

بازدید: 182

به جرات می توان گفت که وب سایت ایران مدرس در حال حاضر بزرگترین و پربازدیدترین وب سایتی است که به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. این وب سایت بیش از 12300 مدرس و 45000 عضو ثبت نامی دارد (تا بهمن 94). در سایت ایران مدرس بیش از 7000 جزوه، نمونه سوال امتحانی، مقالات آموزشی و ... ارائه شده است و تبلیغ ویژه شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر