۱۳۹۵ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

چگونگی و نحوه ثبت آگهی رایگان تدریس و تدریس خصوصی

چگونگی و نحوه ثبت آگهی رایگان تدریس و تدریس خصوصی در این بخش مورد بررسی قرا می گیرد. برای مطالعه موارد و مطالب مهم در زمینه چگونگی و نحوه ثبت آگهی رایگان تدریس و تدریس خصوصی ادامه این مطلب را بخوانید.


اگر در جستجوی بهترین سایت درج آگهی رایگان تدریس خصوصی در تهران هستید، آگهی تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.


درج آگهی تدریس خصوصی


iranmodares


سایت ایران مدرس:

-پربازدیدترین سایت تدریس ایران است --- بیش از 20000 بازدید روزانه در ایام امتحانات

- بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس و تدریس خصوصی را دارد --- بیش از 12800 مدرس ثبت نامی تا سال 95

- معتبرترین سایت تدریس ایران است --- مدرسینی که در ایران مدرس تبیلیغ ثبت نموده اند آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند.

- پر محتواترین سایت تدریس ایران است --- در ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور ارائه شده است.

- بهینه ترین سایت تدریس از نظر گوگل است --- برای تمامی عبارتهای شامل تدریس خصوصی، ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.

- قدیمی ترین سایت آگهی تدریس ایران است --- تا سال 95 نزدیک به 7 سال از عمر این وب سایت می گذرد و هر سال بازدید و تعداد مدرسین آن بیشتر و بیشتر شده است.



ایران مدرس به صورت اختصاصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد. به این ترتیب، ثبت آگهی در آن به نسبت سایتهای آگهی دیگر که در زمینه های مختلف تبلیغات قبول می کنند پربازده تر است.

سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. بنابراین، کسانی که در جستجوی خدمات تدریس خصوصی هستند، براحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.

اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید ...

اگر در زمینه تدریس سابقه کار دارید و یا قصد دارید کار تدریس را شروع کنید ....

اگر آموزشگاه تدریس خصوصی دارید ...

اگر قصد دارید از تدریس خصوصی درامد خوبی کسب کنید ....

به هر ترتیب، فرصت درج اگهی و تبلیغ در ایران مدرس را از دست ندهید. با درج تبلیغات رایگان تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد.

www.IranModares.com

تعداد زیادی از مدرسینی که در حال حاضر در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و آگهی ویژه ثبت نموده اند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

برای فعالیت در زمینه تدریس ، در سایت (ایران مدرس) عضو شده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان درج نمائید.



سایت ایران مدرس تا تیر 95 بیش از  13500 مدرس ثبت نامی دارد. تا مرداد 95 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 14000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. به عنوان مثال با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی زیست شناسی و ... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. این امر باعث می شود تا متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت شده و به راحتی شاگرد جذب کنید.

درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس پربازده، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس هزاران نمونه سوال امتحانی، مقالات آموزشی، جزوه، کتاب درسی، تست کنکور، جزوات درسی و کنکوری و ... ارائه شده است. در کنار مطالب مذکور آگهی تدریس شما هم نمایش داده خواهد شد. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند، تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است. آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت و بالاتر از اگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی آنها بالاتر است. سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. با درج تبلیغات رایگان تدریس در این وب سایت، آگهی شما در معرض هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس قرار می گیرد.

برای جذب شاگرد، افزایش تعداد شاگردانتان و کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارد. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.



با درج آگهی تدریس در وب سایت (ایران مدرس) در سال 95، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و شما به راحتی می توانید شاگرد جذب کرده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه تدریس خصوصی به نسبت آگهی های رایگان در جایگاه بالاتری نمایش داده می شوند. در ضمن، آگهی های ویژه تدریس بدون نیاز به به روز رسانی همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. در ضمن آگهی های ویژه تدریس خصوصی در کنار مطالب دانلودی، تست های کنکور، سوالات امتحانی و .... نیز نمایش داده می شوند.

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس دروس مهندسی برق، نرم افزارهای برق و برق صنعتی، تدریس دروس مهندسی مکانیک، صنایع، عمران، تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی و ... فعالیت دارید و با ثبت آگهی تدریس می خواهید در سال 95 تعداد شاگردها و در نتیجه درآمدتان را بیشتر کنید، در هر صورت آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید.

سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. با درج اگهی رایگان تدریس در ایران مدرس تبلیغ تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. البته اگر آگهی خودتان را به صورت ویژه ثبت نمائید، مطمئنا بازدهی آن بیشتر شده و احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. درج آگهی تدریس در ایران مدرس مفید و پربازده است. مدرسینی که الان در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. اگر آگهی خودتان را قانع کننده بنویسید و رزومه خوبی ارائه دهید و در کنار آن عکس خوبی برای آگهی تدریس خودتان ثبت نمائید، مطمئنا و به احتمال بسیار زیاد شاگرد جذب خواهید کرد. اگر خوب تدریس کنید کلاسهای شما ادامه پیدا کرده و از تدریس خصوصی درآمد زیادی کسب می کنید.


برای موفقیت در تدریس و جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس، درج یک آگهی تدریس خوب لازم و ضروری است. در حال حاضر ثبت آگهی تدریس در اینترنت یکی از بهترین راهکارهای تبلیغ در زمینه تدریس و جذب شاگرد است. اگر می خواهید تعداد شاگردهای خود را افزایش دهید و میزان درآمد خود را از تدریس و تدریس خصوصی بالا ببرید آگهی تدریس خود را به بهترین صورت ممکن ثبت کنید. برای ثبت آگهی تدریس موفق موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- عنوان مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب کنید. حتی الامکان دروس تدریسی یا مهمترین دروس تدریسی خود را در عنوان آگهی تدریستان ذکر کنید.

2- عکس مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب نمائید. آگهی هایی که عکس مناسبی دارند تاثیرگذاری بیشتری دارند. می توانید یکی از عکسهای خودتان را برای آگهی تدریس در نظر بگیرید، یا عکسی مرتبط با دروس تدرسیتان را برای آن انتخاب کنید.

3- متن آگهی تدریستان را پربار و کامل بنویسید. رزومه کاری و سوابق و تجربیات کاریتان را کامل بنویسید. هر موردی که فکر می کنید توانائیهای شما در امر تدریس را بهتر نشان می دهد در متن آگهی ذکر نمائید. سوابق کاری، موفقیت های تدریس و آموزش قبلی، رتبه ها و افتخارات، نظرات دانشجویان و دانش آموزان قبلی، دانشگاهها و موسساتی که در آنها تدریس کرده اید و .... را در متن آگهی بگنجانید.

4- کلمات و عبارات کلیدی مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب نمائید. دروسی را که در عنوان آگهی تدریس نتوانسته اید ذکر نمائید (به علت محدودیت در تعداد کاراکترها)، در کلمات کلیدی بنویسید.

5- آگهی تدریس خود را منحصر به فرد و به روش خودتان بنویسید. آگهی های تدریس مدرسان دیگر را کپی نکنید. چون علاوه بر اینکه ممکن است برای شما مناسب نباشد، آگهی های کپی شده از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل ارزشی ندارد و در انتهای نتایج آن نشان داده می شود. آگهی تدریس را به روش خودتان و با زبان خودتان بنویسید.

برای درج آگهی تدریس خصوصی در همین وب سایت (ایران مدرس) و در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. در ادامه پس از تکمیل فرم عضویت در سایت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خود را به صورت رایگان درج نمائید. در صورت تمایل، با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس خود را به حالت ویژه درآورید.

منبع: ایران مدرس


نکات مهم برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان مفید در سایت پربازدید تبلیغاتی (15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر) در این بخش ارائه می گردد.



  1. عنوان جذاب و گیرایی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید.
  2. عنوان اگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که کاربر ترغیب شود بر روی آگهی شما کلیک کند.
  3. ویژگیهای برتر و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان اگهی بیاورید.
  4. اگر در شهری غیر از تهران فعالیت تجاری دارید اسم شهر خودتان را در عنوان اگهی ارائه دهید.
  5. اگر در محله مشخصی از تهران خدمات یا محصولی را ارائه می دهید اسم محله مربوطه را در عنوان آگهی ارائه دهید.
  6. عنوان آگهی شما دروازه ورود به تبلیغ شماست. هرچه عنوان اگهی خودتان را بهتر بنویسید احتما جذب مشتری شما بالاتر است.
  7. متن اگهی خودتان را کامل و جامع و قانع کننده بنویسید.
  8. نظرات مشتریان راضی خودتان را در متن آگهی بیاورید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر