۱۳۹۵ مهر ۱, پنجشنبه

چگونگی افزایش اثر بخشی آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت

راهکارهای افزایش اثر بخشی آگهی و تبلیغات رایگان در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. برای افزایش اثر بخشی تبلیغات و آگهی های رایگان خودتان در سودایران و یا سایت های تبلیغاتی دیگر موارد زیر را مد نظر داشته باشید. برای درج آگهی در سایت معتبر و پربازدید سودایران بر روی لینک ثبت آگهی رایگان در اینترنت کلیک کنید.

1- منتشر کردن آگهی در شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و سایت و وبلاگ: همانطور که در مقالات قبل گفته شد، منتشر کردن آگهی در شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و سایت و وبلاگ باعث افزایش اعتبار آگهی شما نزد گوگل شده و بنابراین در نتایج جستجوی گوگل جایگاه آگهی شما بالاتر می رود. به این ترتیب بازدید آگهی شما هم افزایش پیدا کرده و بازدهی آن افزایش می یابد. لینک آگهی های خودتان را در سایت یا وبلاگ خودتان قرار دهید و از شبکه های اجتماعی و فروم ها به آگهی های خودتان در سودایران لینک دهید.

2- ترکیب آگهی های قبلی خودتان با یکدیگر و ساخت یک آگهی و تبلیغ جدید: همانطور که قبلا گفته شد آگهی های تکراری و کپی شده فایده ای برای شما ندارد. ولی می توانید اگهی های قبل خودتان را با هم ترکیب کرده و یک اگهی جدید با عنوان جدید بسازید. به این ترتیب تعداد اگهی های شما هم افزایش پیدا کرده و بازدید اگهی هایتان بالا می رود. آگهی هایی که از ترکیب آگهی های قبلی ایجاد کرده اید تکراری به حساب نیامده و مانند یک آگهی جدید بازدید می گیرد.

3- استفاده از گوگل برای انتخاب عنوان های پر جستجو تر برای آگهی های جدید خودتان: عبارتهای مرتبط با کالا و خدمات خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. در همان صفحه نتایج جستجوی گوگل در پایین صفحه خود گوگل پیشنهادهایی می دهد. این پیشنهادها عبارتهایی هستند که کاربران زیاد جستجو کرده اند. از همین پیشنهادهای گوگل برای عنوان آگهی های خودتان استفاده کنید و متن مناسبی برای آن بنویسید. در متن اگهی خودتان، عنوان آگهی را چند بار تکرار کنید. البته نباید مصنوعی به نظر برسد و از نظر کاربران ناخوشایند نباشد.



از جمله مزایای ثبت آگهی رایگان اینترنتی در سایت سودایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ثبت اگهی و تبلیغ در سایت سودایران کاملا رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. تنها هزینه ای که برای ثبت تبلیغ در سایت سودایران باید بپردازید زمانی است که برای درج آگهی اختصاص می دهید.

2- تعداد آگهی هایی که در سایت سودایران می توانید درج کنید نامحدود است. هر تعداد آگهی که مد نظر شما است می توانید به صورت رایگان درج کنید. در ضمن، هر چه تعداد آگهی های ثبت شده شما بیشتر باشد، احتمال جذب مشتری شما افزایش می یابد.

3- تعداد کاراکترهایی که در متن آگهی خودتان می توانید ثبت کنید هم محدودیت ندارد. به عبارت دیگر، هر تعداد جمله و کلمه که بخواهید می توانید به متن آگهی خودتان اختصاص دهید. در تبلیغات روزنامه و مجله تعداد کاراکترهای شما برای توضیح در باره کالا و خدماتتان محدود است.



آیا می دانید بسیاری از افراد از تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی به عنوان قویترین روش جذب مشتری و بازاریابی برای فروش کالا و خدمات خودشان استفاده می کنند ...

آیا می دانید که هیچ نوع آگهی و تبلیغاتی مانند تبلیغات در اینترنت گستردگی مکانی و زمانی ندارد و اگر از این نوع تبلیغ تا به حال استفاده نکرده اید یکی از بزرگترین امکانات و اختراعات بشری را از دست داده اید ...

آیا می دانید اگر به درستی از تبلیغات و آگهی اینترنتی استفاده کنید ممکن است شما از هر نوع تبلیغات و بازاریابی دیگری برای فروش کالا و خدمات خودتان بی نیاز گردید ...

آیا می دانید ....

تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان اینترنتی اگر قویترین امکان بازاریابی و جذب مشتری نباشد بدون شک یکی از بهترین راهکارها برای رونق کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد شما است.  اگر تا به حال از این نوع آگهی و تبلیغات استفاده نکرده اید و یا به درستی از این نوع تبلیغات استفاده ننموده اید، یکی از بهترین امکانات و اختراعات بشری برای رونق کسب و کار و افزایش درامد خودتان را از دست داده اید.



اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و اگهی هایی که در سایتهای نیازمندی (مانند همین سایت - سایت نیازمندی سودایران) ثبت می کنید بیشترین بازدهی را بگیرید، ادامه این مطلب را بخوانید.

همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، عنوان آگهی خودتان را مناسب و جذاب انتخاب کنید. برای انتخاب عنوان آگهی خودتان به صورت مناسب باید بدانید که کاربران و مشتریان کالا و خدمات شما محصولات و یا خدمات شما را با چه عبارتهایی در گوگل جستجو می کنند. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید در خود گوگل عبارتهایی مانند ثبت شرکت، رتبه بندی شرکت، خرید و فروش شرکت و ... را جستجو کنید. بعد از نوشتن این عبارتها در باکس جستجوی گوگل، یک فاصله با صفحه کلید بذارید (کلید اسپیس را بزنید). وقتی این کار را انجام دادید خود گوگل پیشنهادهایی به شما می دهد. همان پیشنهادها را در عنوان آگهی خودتان به کار ببرید. یا مثلا عبارت رتبه بندی شرکت را در گوگل جستجو کنید. در پایین نتایجی که گوگل به شما ارائه می کند عبارتهایی نشان داده شده اند. این عبارتها هم عبارتهای پرکاربرد بازدیدکنندگان و کاربران هستند و می توانید از آنها در عنوان آگهی و تبلیغات خودتان استفاده نمائید. یکی از مهمترین مواردی که برای درج آگهی و تبلیغات رایگان پربازده و مفید باید در نظر بگیرید همین عنوان آگهی است. در کنار روشی که به شما ارائه شد باید جذاب بودن و جذب کردن مشتری را به عنوان آگهی خودتان اضافه کنید. به این معنی که مثلا در همان مثال ثبت شرکت، به جای عبارت "ثبت شرکت و رتبه بندی" می توانید عنوان " ثبت شرکت با بهترین قیمت و در اسرع وقت" را انتخاب نمائید. قاعدتا کاربران بر روی آگهی ای که عنوان دوم را دارد بیشتر کلیک می کنند. چون هم قیمت و هم زود انجام شدن کارها برای مشتریان مهم است.



برای مطالعه بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



راهکارهای افزایش اثر بخشی آگهی و ......



ثبت تبلیغات اینترنتی رایگان = افزایش درآمد

آیا می دانید که با ثبت تبلیغات اینترنتی رایگان می توانید تعداد مشتریان و در نتیجه درآمد خودتان را افزایش ......



چگونه بیشترین بازدهی را از آگهی رایگان بگیریم؟

اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و اگهی هایی که در سایتهای نیازمندی ......






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر