۱۳۹۵ مهر ۲, جمعه

ثبت تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید آگهی اینترنتی + لیست سایت ها

با ثبت تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید می توانید کالا و خدمات خودتان را به فروش رسانده و کسب و کارتان را رونق ببخشید. درج آگهی در سایتهای تبلیغاتی معمولا رایگان است. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید تعرفه تبلیغات در سایت های پربازدید آگهی اینترنتی بسیار مناسب است.
اگر در جستجوی لیست سایت های تبلیغاتی رایگان هستید و می خواهید با سایت های تبلیغاتی رایگان در ایران آشنا شوید، تعدادی از بهترین سایت های تبلیغاتی در این بخش معرفی می گردد.

1- سایت سودایران: یکی از بهترین سایتهای آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی در ایران است. سایت سودایران:
1- بازدید بالایی دارد.
2- از نظر گوگل بهینه است.
3- گروه بندی متنوعی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است.
4- درج آگهی در آن رایگان است.
5- برای ثبت تبلیغات پربازده و موثر است.
برای درج اگهی و تبلیغات در سایت سودایران بر روی لینک ثبت آگهی رایگان کلیک نمائید.


2- سایت ایران مدرس: به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی و اموزش فعالیت دارد. اگر می خواهید شاگرد جذب کنید و درآمد خودتان را از تدریس افزایش دهید، فرصت درج اگهی تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید.
برای درج اگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز می رسد. تعداد مدرسین آگهی دهنده در ایران مدرس تا مهر 95 از 14500 مدرس بیشتر شده است.

iranmodares

3- سایت ایستگاه برق: به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات برق، برق صنعتی، برق ساختمانی و ... فعالیت دارد. برای درج تبلیغات در زمینه صنعت برق بهینه و پربازده است. برای درج تبلیغات در ایستگاه برق بر روی عبارت تبلیغات صنعت برق کلیک کنید.


4- سایت ایران کنکور: اگر در زمینه آموزش کنکور، جزوات کنکور، مشاوره کنکور، تست های کنکور، محصولات آموزشی کنکور، کتاب دست دوم کنکور، فلش کارت کنکور،  سی دی و دی وی دی های آموزشی کنکور، آموزشگاه و موسسه کنکور، آزمون های آنلاین کنکور، کنکور ارشد، کنکور دکتری و یا هر زمینه دیگری مرتبط با کنکور قصد درج اگهی رایگان دارید، ایران کنکور بهترین گزینه برای شما است. برای درج تبلیغات در ایران کنکور بر روی عبارت آگهی کنکور کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر