۱۳۹۵ آبان ۱۷, دوشنبه

مهمترین نکات برای درج یک آگهی تدریس مناسب و موثر

همانطور که می دانیم مثل هر کار دیگری برای درج یک آگهی تدریس مناسب و موثر نیز عوامل مختلفی می تواند تاثیر گذار باشد. از جمله عواملی که کمک می کند آگهی تدریسی را که به صورت رایگان یا ویژه در ایران مدرس درج می کنید موثر باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- انتخاب عنوان و تایتل مناسب برای آگهی تدریس: دروس تدریسی را در عنوان آگهی ارائه دهید. عنوان را خیلی طولانی انتخاب نکنید.
2- انتخاب وب سایت مناسب، بهینه و پربازدید برای ثبت آگهی تدریس مورد نظر: وب سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی بهینه بوده و به صورت روزانه بازدید بالایی دارد.
3- درج توضیحات کافی در متن آگهی طوری که بازدید کننده را مجاب نماید: سوابق تحصیلی و رزومه خود را به صورت کامل در متن آگهی ارائه دهید. سوابق تدریس خود را نیز به صورت مفصل شرح دهید.

4- درج آگهی تدریس در وب سایت اختصاصی تدریس خصوصی: وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس خصوصی بوده و مسلما بهترین گزینه برای درج آگهی تدریس است.
5- انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای آگهی تدریس: در کلمات کلیدی انتخابی خود، عنوان دروس تدریسیتان را بگنجانید. کلمات کلیدی در هدایت متقاضیان تدریس به سمت آگهی شما می تواند موثر باشد.
6- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: برای آگهی تدریس خود عنوانی انتخاب کنید که ترجیحا در آن عناوین تک تک درسهای تدریسی ارائه شود. عنوان را ترغیب کننده بنویسید تا بر روی آگهی تدریس شما کلیک شود.

در ترم اول که معمولا امتحانات در دی ماه برگزار می شود، اوایل آبان تا آخر آذر زمان مناسبی برای درج آگهی است. چون در بازه مزبور امتحانات میان ترم هم شروع شده و دانش آموزان و دانشجویان کم کم به فکر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می افتند. در دی ماه هم می توان آگهی تدریس خصوصی درج کرد فقط بحثی که وجود دارد این است که اکثر متقاضیان قبلا مدرس خود را هماهنگ کرده اند. البته به علت تقاضای بالا، درج آگهی در دی ماه هم حتما منجر به جذب شاگرد خواهد شد.
در ترم دوم که معمولا امتحانات در خرداد ماه برگزار می شود، 15 فروردین تا اواخر اردیبهشت زمان مناسبی برای درج آگهی تدریس خصوصی است. اگر در فروردین برای درج آگهی اقدام می کنید، حتما آگهی خود را 2 یا سه ماهه درج نمائید تا مصادف با ایام امتحانات نیز باشد.

با درج آگهی تدریس در وب سایت (ایران مدرس) در سال 95، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و شما به راحتی می توانید شاگرد جذب کرده و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه تدریس خصوصی به نسبت آگهی های رایگان در جایگاه بالاتری نمایش داده می شوند. در ضمن، آگهی های ویژه تدریس بدون نیاز به به روز رسانی همواره در صفحه اصلی سایت قرار دارند. تعداد زیادی از مدرسینی که هم اکنون در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. در ضمن آگهی های ویژه تدریس خصوصی در کنار مطالب دانلودی، تست های کنکور، سوالات امتحانی و .... نیز نمایش داده می شوند.
اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس دروس مهندسی برق، نرم افزارهای برق و برق صنعتی، تدریس دروس مهندسی مکانیک، صنایع، عمران، تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی و ... فعالیت دارید و با ثبت آگهی تدریس می خواهید در سال 95 تعداد شاگردها و در نتیجه درآمدتان را بیشتر کنید، در هر صورت آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید.
سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. با درج اگهی رایگان تدریس در ایران مدرس تبلیغ تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. البته اگر آگهی خودتان را به صورت ویژه ثبت نمائید، مطمئنا بازدهی آن بیشتر شده و احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. درج آگهی تدریس در ایران مدرس مفید و پربازده است. مدرسینی که الان در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. اگر آگهی خودتان را قانع کننده بنویسید و رزومه خوبی ارائه دهید و در کنار آن عکس خوبی برای آگهی تدریس خودتان ثبت نمائید، مطمئنا و به احتمال بسیار زیاد شاگرد جذب خواهید کرد. اگر خوب تدریس کنید کلاسهای شما ادامه پیدا کرده و از تدریس خصوصی درآمد زیادی کسب می کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر