۱۳۹۵ آبان ۲۱, جمعه

سایت پربازدید و معتبر تبلیغات تدریس خصوصی و آموزش در منزل

اگر در جستجوی سایت پربازدید و معتبر تبلیغات تدریس خصوصی و آموزش در منزل هستید، به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. سایت ایران مدرس پربازدیدترین و معتبرترین سایت تدریس و آگهی تدریس ایران است.

اگر در ترم پیش رو قصد دارید با استفاده از خدمات تدریس خصوصی در اصفهان و تهران و یا هر جای دیگر ایران نمرات بهتری کسب نموده و در تحصیل خودتان موفق و موفق تر باشید ...

اگر در حال مطالعه و آمادگی برای کنکور هستید و در بعضی از دروس اشکال دارید و با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می خواهید رفع اشکال کرده و درصد بالایی در دروس مورد نظرتان کسب نمائید ....

در هر صورت؛ برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فعال در تهران و اصفهان به ترتیب بر روی عبارتهای تدریس خصوصی در تهران و تدریس خصوصی در اصفهان کلیک کنید.

در وب سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی وجود دارد. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا آبان95 بیش از 15000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند.  بازدید این وب سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.


iranmodares


اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی قصد دارید در اینترنت تبلیغ کنید، برای آشنایی با چگونه ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ادامه این مطلب را بخوانید.

اگر قصد دارید در زمینه تدریس و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشسید در مرحله اول باید سعی کنید با استفاده از تبلیغات مناسب شاگرد جذب کنید. اگر بتوانید با ثبت آگهی و تبلیغ خوب به اندازه کافی شاگرد جذب نمائید، درآمد شما هم از تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد. برای ثبت تبلیغ خوب در زمینه تدریس خصوصی در ابتدای کار باید در جستجوی یک سایت خوب و مناسب برای آگهی و تبلیغات تدریس باشید. وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) به دلایل زیر بهترین گزینه برای درج تبلیغ تدریس خصوصی است:

1- سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغ تدریس در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. بنابراین متقاضیان تدریس و تدریس خصوصی آگهی شما را دیده و با شما تماس خواهند گرفت.

2- سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. به این معنی که مثلا اگر شما عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و ... را در گوگل جستجوی کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه 1 تا 3 خواهید دید. در نتیجه، متقاضیان تدریس خصوصی به خوبی به سمت تبلیغ تدریس شما هدایت می شوند. دقت کنید این ویژگی برای یک وب سایت آگهی و تبلیغ خیلی مهم بوده و در جذب شاگرد شما کاملا موثر است.

3- در ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی ، تست کنکور و ... ارائه شده است و اگر تبلیغ تدریس خودتان در این سایت را ویژه کنید، آگهی تدریس شما را در کنار جزوات هم نمایش خواهیم داد و به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما بالاتر خواهد رفت. در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده و در نتیجه ثبت تبلیغات تدریس در آن به نسبت هر سایت آگهی دیگری بازدهی بالاتری دارد.


در این بخش، چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید ارائه شده است.

1- توضیحات آگهی تون می تونه کاملتر باشه. اگر نظرات دانش آموزان قبلیتون که موفق شدن و رتبه آوردن رو بذارید می تونه مفید باشه. متن آگهی خودتون رو تا جایی که ممکنه کامل بنویسید. رزومه کاملی از خودتون ارائه بدید.

2-به عنوان مثال، اگر فیزیک کنکور تدریس می کنید، تو عنوان آگهی و متن آگهی تدریس فیزیک دبیرستان رو هم بذارید. کسانی که برای فیزیک دبیرستان با شما تماس می گیرن ممکنه بعدا تدریس فیزیک کنکور رو هم ازتون بخوان. به صورت کلی در عنوان آگهی مهمترین دروسی که تدریس می کنید رو بیارید و در متن آگهی اسم همه ی درسهایی که می تونید تدریس بکنید رو بیارید.

3-اگر آگهی شما در ایران مدرس کمتر از 7 ستاره هستش (مثلا آگهی 1 ستاره دارید)، یک هفته مونده به انقضای آگهی، آگهی تون رو 7 ستاره کنید. به همون نسبت یک هفته براتون حساب میشه. شاید چون از بالا شروع می کنن به تماس گرفتن و شما پایین تر قرار دارید، با شما تماس نمیگیرن.


iranmodares


بهترین سایت ثبت آگهی اینترنتی تدریس دروس مهندسی مکانیک و عمران، بدون تردید، سایت ایران مدرس است. اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک و دروس مهندسی عمران فعالیت داشته باشید، برای جذب شاگرد و ثبت آگهی تدریس، ایران مدرس بهترین گزینه است. دلایل این ادعا در ادامه ارائه می گردد.

1- بهینه بودن از نظر گوگل: سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است. مثلا اگر عبارت تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی و ... را در گوگل جستجو کنید، اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که در نتایج جستجوی گوگل می بینید ایران مدرس است. برای عبارتهای مرتبط با دروس مهندسی مکانیک و عمران حتی به نسبت عبارتهای قبلی ایران مدرس بهینه تر هم می باشد. مثلا همین الان خودتان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی ایستایی، تدریس خصوصی مقاومت مصالح، تدریس خصوصی مکانیک خاک، تدریس خصوصی تحلیل سازه و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صدر نتایج نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب، اگر شما در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنید، کاربرانی که در جستجوی مدرس دروس مهندسی مکانیک و مهندسی عمران هستند، به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند. این گزینه را خودتان امتحان کنید. خواهید دید که در نتایج جستجوی گوگل هیچ سایت دیگری موقعیت ایران مدرس را ندارد.

2- بازدید بالا: سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. اگر سایتهای تدریس دیگری را می شناسید بازدید آنها را با ایران مدرس مقایسه کنید. البته سایتهای تدریس دیگر، چون بازدیدشان به نسبت ایران مدرس پایینتر است، معمولا بازدید را ارائه نمی کنند. البته می توانید به سایت www.Alexa.com مراجعه کنید و رتبه کشوری سایتهای تدریس دیگر را با ایران مدرس مقایسه نمائید. خواهید دید که رتبه الکسای ایران مدرس از همه ی سایتهای دیگری که آنها هم به صورت اختصاصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند بهتر است. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس در زمینه آموزش دروس مهندسی مکانیک و مهندسی عمران و یا هر زمینه دیگری، آگهی تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد.

3- بازگشت آگهی دهندگان قبلی: تعداد زیادی از مدرسینی که در حال حاضر در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و هم اکنون آگهی ویژه دارند، تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس است.

4- ارائه جزوات آموزشی مکانیک و عمران: در سایت ایران مدرس جزوات آموزشی زیادی در زمینه آموزش و تدریس دروس مهندسی مکانیک و عمران ارائه شده است. در صورتیکه در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت نمائید، آگهی شما در کنار این جزوات هم نمایش داده می شود. این امر باعث می گردد که بازدید آگهی شما بالاتر رفته و احتمال جذب شاگردتان هم بیشتر شود.

5- محیط کاملا آموزشی: سایت ایران مدرس یک محیز کاملا آموزشی دارد. ثبت آگهی تدریس و تدریس خصوصی در این سایت به نسبت سایتهای نیازمندی که در هر زمینه ای آگهی قبول می کنند، مناسبتر و پربازده تر است. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، تبلیغ شما در بین صدها آگهی با موضوعات مختلف گم نمی شود. اگر آگهی خودتان را خوب بنویسید و رزومه خوبی از خودتان در آگهی تدریس ارائه کنید، مطمئنا از ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس راضی خواهید بود.


iranmodares


اگر در زمینه تدریس خصوصی در تهران، کرج، قم، قزوین، اصفهان، مشهد، تبریز، یزد، اهواز، سنندج و .... فعالیت دارید ...

اگر کار تدریس خصوصی ریاضی، ریاضی مهندسی، تدریس فیزیک و شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آموزش خصوصی دروس ابتدایی، کنکور، دانشگاهی و ... را انجام می دهید ...

در صورتیکه در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام تدریس خصوصی هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع کنید ....

اگر می خواهید در موسسه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و از کار تدریس درامد بالایی کسب کنید و تا به حال با موسسات زیادی تماس گرفته اید ....

اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی و میزان درآمد کار تدریس اطلاعی ندارید و نمی دانید که با فعالیت در زمینه تدریس می توان درآمد خوبی کسب کرد ....

اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی در اصفهان و استان اصفهان، تدریس خصوصی در مشهد و خراسان رضوی، تدریس در تهران و استان تهران و ... فعالیت داشته باشید ....


اگر در جستجوی پربازدیدترین و معتبرترین سایت آگهی تدریس و تدریس خصوصی هستید ...

اگر می خواهید در برترین سایت تدریس ایران آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید ....

اگر قصد دارید با ثبت تبلیغات تدریس در پربیننده ترین سایت تدریس ایران با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط بوده و از تدریس خصوصی درآمد کسب کنید ....

اگر از کار کردن با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی خسته شده اید و می خواهید به صورت مستقل کار تدریس را انجام دهید و از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب نمائید ....

اگر در زمینه تدریس خصوصی سابقه کار دارید و یا می خواهید کار تدریس را شروع کنید و به این منظور در جستجوی پربازدیدترین و معتبرترین سایت آگهی تدریس و تدریس خصوصی ایران برای ثبت تبلیغات تدریس می باشید ...


اگر به کار اموزش و تدریس خصوصی فیزیک علاقه دارید و با فعالیت در زمینه آموزش فیزیک می خواهید درآمد کسب کنید ...

اگر در زمینه تدریس دروس دانشگاهی (تدریس خصوصی استاتیک، تدریس مدار، الکترونیک، تحقیق در عملیات، ساختمان داده، مکانیک خاک، ایستایی، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی و ....) می خواهید فعالیت داشته باشید ....

اگر در جستجوی بهترین سایت تدریس خصوصی ایران هستید و با درج تبلیغات تدریس خصوصی قصد دارید شاگرد جذب نموده و درآمد خوبی کسب نمائید ....

اگر ....

در هر صورت، آگهی رایگان تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) درج کنید.



سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. به عنوان مثال با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی زیست شناسی و ... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. این امر باعث می شود تا متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت شده و به راحتی شاگرد جذب کنید.


iranmodares

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر