۱۳۹۵ آبان ۲۰, پنجشنبه

راهکارهای موفقیت در در تبلیغات و آگهی اینترنتی

اگر می خواهید در تبلیغات و آگهی اینترنتی موفق باشید و به صورت موثری از آگهی رایگان اینترنتی در زمینه رونق کسب و کارتان استفاده نمائید،  در مرحله اول باید آگهی خودتان را در یک سایت پربازدید و معتبر درج کنید. اگر آگهی شما در سایتی ثبت شود که بازدید چندانی ندارد، هر چند آگهی خودتان را خوب هم بنویسید، در نهایت چون آگهی شما را کسی نمی بیند، فایده ای ندارد. یکی از بهترین سایتهایی که می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت کاملا رایگان در آن ثبت نمائید، سایت (سودایران) است. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و آگهی و تبلیغات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد. برای ثبت آگهی رایگان در سایت (سودایران) که یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغاتی ایران است بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

درج آگهی و تبلیغات در اینترنت به نسبت سایر انواع تبلیغات و سایر انواع روشهای بازاریابی به صرفه تر و موثر تر است. آگهی های اینترنتی در کل کشور دیده می شود. آگهی شما و بازاریابی شما منحصر به محل سکونت شما نخواهد شد. حتی ممکن است شما مثلا خودتان ساکن کرج باشید و مشتریان شما علاوه بر کرج در تهران هم ساکن باشند. در این حالت، با درج اگهی رایگان در اینترنت به راحتی می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید. حتی اگر در همان شهر خودتان هم فعالیت داشته باشید، آگهی اینترنتی کل شهر شما را پوشش خواهد داد. در حالیکه اگر با استفاده از سایر انواع تبلیغات بخواهید در کل شهر خودتان تبلیغ کنید هزینه زیادی را باید صرف کنید.



 برای درج تبلیغ موثر و گرفتن بیشترین بازدهی از اگهی و تبلیغاتی رایگان اینترنتی موارد زیر را در نظر داشته باشید ...

1- تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز کنید. در وب سایت (سودایران) به صورت رایگان می توانید تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. بعد از ثبت آگهی و تبلیغ در سودایران، به صورت روزانه اگهی خودتان را به روز کنید تا در صدر آگهی های دیگر نمایش داده شود.

2- هر روز یک آگهی ثبت کنید با عنوان و تیر متفاوت. از کپی کردن آگهی خودداری نمائید. یکی از بهترین مواردی که برای درج تبلیغ موثر در اینترنت باید مد نظر داشته باشید این است که آگهی های متعددی با عناوین و متنهای مختلف ثبت کنید. تنها به یک یا چند اگهی اکتفا نکنید.

3- در متن آگهی خودتان اطلاعات تماسی را به صورت کامل ارائه دهید. اگر وب سایت یا وبلاگی دارید در متن اگهی ارائه کنید. آدرس شرکت یا محل کار خودتان را ذکر کنید. اگر می خواهید تبلیغ موثر و پربازدهی داشته باشید، باید کاربر بتواند به شما اعتماد کند. با ارائه آدرس و اطلاعات تماسی کامل اعتماد کاربر تا حد زیادی جذب خواهد شد.



نکات مهم در انتخاب عنوان آگهی تبلیغاتی به صورت زیر است.

1- تیتر ها دروازه های ورود هستند که باید طوری بیان شوند که ببینده را جذب خود کنند و نگذارند آن ها بی تفاو ت از کنار آگهی تبلیغاتی عبور کنند. بهتر است نام گروه مخاطب آگهی در تیتر گنجانده شود. برا ی مثال، اگر محصول برای کودکان است در تیتر آگهی باید مادران را مخاطب قرار داد.

2- تیتر باید در خواننده ایجاد انگیزه کند و هدف و نتیجه خوشایندی را برای خریدار به دنبال داشته باشد. البته باید توجه داشت که این اهداف نباید دور از انتظار یا اغراق آمیز باشند.

3- کاری کنید که نوشته شما بوی تازگی بدهد، زیرا مشتریان همواره به دنبال محصول جدید و راه های استفاده از یک محصول شناخته شده یا شکل به روز درآمده‌ی یک محصول قدیمی و خوب هستند. استفاده از کلمات قدرتمند تیتر آگهی تبلیغاتی شما را جذاب‌تر می‌کند؛ کلماتی مانند «هیجان انگیز» و «جدید».


منبع: سودایران









هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر