۱۳۹۵ آذر ۱۷, چهارشنبه

تخفیف 50 درصدی برای ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران به مدت محدود

تکرار تخفیف 50 درصدی برای ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران به مدت محدود - احتراما به اطلاع می رساند به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در سایت سودایران به مدت 10 روز (از تاریخ 18 آذر 95 تا تاریخ 27 آذر 95) برنامه تخفیف 50 درصدی برای ثبت آگهی ویژه ارائه شده است. در قالب این برنامه می توانید آگهی های خودتان را با پرداخت 50 درصد هزینه ای که در جدول تعرفه ارائه شده است، ویژه نمائید. تخفیف مزبور در حال حاضر به مبالغ ارائه شده در سایت اعمال شده است.

آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت و همچنین در صفحات داخلی سایت سودایران بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. اگر بازدید کننده ای در سایت سودایران بر روی یک اگهی رایگان مرتبط با آگهی ویژه شما کلیک نماید، آگهی ویژه شما را هم به این بازدید کننده نمایش خواهیم داد. علاوه بر این، آگهی های ویژه بدون نیاز به به روز رسانی همیشه در صفحه اصلی سایت سودایران نمایش داده می شوند و در نتیجه از نظر گوگل هم اهمیت بالاتری دارند. مطلب دیگر اینکه، کاربران به اگهی های ویژه اعتماد بیشتری می کنند و احتمال جذب مشتری برای این آگهی ها بالاتر است.

برای ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران با استفاده از برنامه تخفیفی ارائه شده، ثبت آگهی جدید و ویرایش و به روز رسانی آگهی های قبلی خودتان در این وب سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

www.soodiran.com

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر