۱۳۹۵ آذر ۲۴, چهارشنبه

سایت معتبر و پربازدید درج آگهی تدریس خصوصی تبریز

سایت معتبر و پربازدید درج آگهی تدریس خصوصی تبریز در این بخش معرفی می گردد.

بهترین سایت ثبت آگهی رایگان تدریس و تدریس خصوصی و تبلیغات مدرسین تبریز در این بخش معرفی می گردد. اگر ساکن تبریز هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و یا در تبریز آموزشگاه تدریس خصوصی داریدبرای درج تبلیغات رایگان در زمینه آموزش و تدریس و تبلیغات تدریس خصوصی و برای افزایش تعداد شاگردها و افزایش درآمد ، تبلیغات تدریس خودتان را در بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس تبریز و کل ایران (ایران مدرس) ثبت نمائید.


iranmodares


1- ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا آذر 95 بیش از 15000 مدرس ثبت نام کرده اند.

2- بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.

3- در سایت ایران مدرس بیش از 4000 مقاله آموزشی و بیش از 4000 جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ثبت شده و تبلیغات تدریس مدرسین در کنار این مطالب آموزشی نمایش داده خواهد شد. 4- سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که برای تمامی این عبارتها سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج گوگل حضور دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت خواهند شد.

هر جای تبریز و استان آذربایجان شرقی که ساکن هستید، برای درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت ثبت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید.



سایت آگهی رایگان اینترنتی تدریس و آموزش تبریز

یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 09:50

اگر در جستجوی سایت آگهی رایگان اینترنتی تدریس و آموزش تبریز هستید ...

اگر در تبریز در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید ...

اگر در تبریز آموزشگاه تدریس خصوصی دارید ...

در هر صورت، آگهی تدریس خودتان را در پربازدیدترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) که تا آبان 95 بیش از 14700 مدرس ثبت نامی دارد ثبت نمائید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.


ثبت آگهی تدریس خصوصی



ثبت آگهی رایگان تدریس موثر و پربازده در تبریز

سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 20:51

اگر قصد ثبت آگهی رایگان تدریس موثر و پربازده در تبریز را دارید ... اگر می خواهید در تبریز در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید ... اگر می خواهید با درج اگهی رایگان تدریس در یک سایت پربازدید و معتبر در تبریز از تدریس درآمد کسب نمائید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید ....


در این بخش، چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید ارائه شده است.

1- توضیحات آگهی تون می تونه کاملتر باشه. اگر نظرات دانش آموزان قبلیتون که موفق شدن و رتبه آوردن رو بذارید می تونه مفید باشه. متن آگهی خودتون رو تا جایی که ممکنه کامل بنویسید. رزومه کاملی از خودتون ارائه بدید.

2-به عنوان مثال، اگر فیزیک کنکور تدریس می کنید، تو عنوان آگهی و متن آگهی تدریس فیزیک دبیرستان رو هم بذارید. کسانی که برای فیزیک دبیرستان با شما تماس می گیرن ممکنه بعدا تدریس فیزیک کنکور رو هم ازتون بخوان. به صورت کلی در عنوان آگهی مهمترین دروسی که تدریس می کنید رو بیارید و در متن آگهی اسم همه ی درسهایی که می تونید تدریس بکنید رو بیارید.

3-اگر آگهی شما در ایران مدرس کمتر از 7 ستاره هستش (مثلا آگهی 1 ستاره دارید)، یک هفته مونده به انقضای آگهی، آگهی تون رو 7 ستاره کنید. به همون نسبت یک هفته براتون حساب میشه. شاید چون از بالا شروع می کنن به تماس گرفتن و شما پایین تر قرار دارید، با شما تماس نمیگیرن.

4- یکی دو تا جزوه نمونه خودتون رو همینجا تو ایران مدرس بذارید و شماره تماس هم تو اونا قرار بدید. جزوه بازدید آگهی تون رو افزایش می ده. اگر جزوات خوبی ارائه بدید دانش آموزان و دانشجویان برای بحث تدریس بعدا ممکنه باهاتون تماس هم بگیرن.

5- برای فیزیک کنکور و دروس کنکوری در حالت کلی شاگردها و والدین آنها سخت اعتماد میکنن. مطمئن باشید آگهی تون رو دیدن ولی تماس نگرفتن. تا جایی که ممکنه متن رو کامل بنویسید.


وب سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. این وب سایت هزاران مطلب آموزشی دارد و در کنار همه ی آنها تبلیغات مدرسین هم نمایش داده می شود. با این وجود، چرا بعضی از مدرسان بیش از 10 بار آگهی خودشان را تمدید کرده اند و بعضی دیگر نتوانسته اند با درج آگهی تدریس در ایران مدرس نتیجه بگیرند؟

به نظر می رسد اشکال کار برای مدرسانی که نمی توانند شاگرد جذب نمایند در آگهی ثبت شده توسط آنها باشد. موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

1- عکس آگهی خودتان را با دقت انتخاب نمائید: تعدادی از مدرسان هیچ عکسی برای آگهی تدریس خودشان در نظر نمی گیرند. اگر عکسی از شما در آگهی شما وجود داشته باشد در جلب اعتماد کاربر و اینکه برای تماس با شما اقدام کنند بسیار موثر است. بهترین عکس هم یک عکس مرتب از خودتان است و نه عکسی که مثلا در زمینه تدریس خصوصی باشد و ... . یک عکس پرسنلی مرتب احتمالا بهترین گزینه است.

به عبارت دیگر عکس شما کمی دانشجویی باشد. یعنی یک عکس مرتب و که یک دانشجو یا مدرس که اهل درس است را نشان می دهد. خیلی ها یک عکس از خودشان که تمام قد است و مثلا در شمال چنین عکسی گرفته اند را قرار می دهند. شما در این عکس ممکن است خوش تیپ افتاده باشید ولی این عکس برای آگهی تدریس مناسب نیست. یا بعضا مشاهده شده که مدرسی یک عکس بسیار نامرتب و با موهای ژولیده از خودش گذاشته است. آیا اگر شما به جای والدین دانش آموز یا دانشجو باشید با چنین کسی تماس می گیرید؟ مسلما نه!

بنابراین، عکس آگهی در جلب اعتماد بسیار مهم است. اگر مدرس خصوصی خانم هستید، یک عکس از چهره شما با مقعنه (عکس پرسنلی - عکس دانشجویی) می تواند بهترین گزینه باشد. دوباره تاکید می شود یک عکس مرتب از خودتان در جلب اعتماد بسیار موثر است.

2- عنوان آگهی تدریس: بیش از 80 درصد کاربران فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید باعث ترغیب کاربر شده و بر روی آگهی شما کلیک می کند. در غیر اینصورت، 80 تا 90 درصد متقاضیان تدریس را از دست داده اید. عنوان آگهی را جذاب و گیرا بنویسید. اگر ویژگی یا افتخاری خاصی دارید آن را در عنوان بیاورید. یک عنوان خوب واقعا در جذب شاگرد به شما کمک بساری خواهد کرد.

3- متن آگهی تدریس: بعضی از مدرسان واقعا در کامل نوشتن این بخش کوتاهی می کنند. در متن آگهی شما هر توضیحی با هر تعداد کاراکتر را می توانید ارائه کنید. تعداد زیادی از مدرسان فقط در حد دو خط می نویسند. با این وضع، چرا متقاضی تدریس از بین هزاران مدرس باید با آنها تماس بگیرد؟!

حال که آگهی شما عکس و عنوان مناسبی دارد، قدم آخر را هم باید خوب بردارید. متن خوبی بنویسید. بهترین رزومه خودتان را در پاراگراف اول بنویسید. پاراگراف اول مهم است. در ادامه هر چه بیشتر در مورد سوابق کاری، مدارک، مقالات، افتخارات و ... خودتان توضیح دهید. هر چه بیشتر بهتر. از دانشجویان و دانش آموزان خودتان نظر خواهی کنید و نظرات مثبت آنها را در این بخش بیاورید. متن آگهی شما باید متقاعد کننده باشد. اگر می بینید که صفحه تدریس شما بازدید بالایی را نشان می دهد ولی تماسی با شما گرفته نشده است، دلیل آن را در متن آگهی خودتان جستتجو کنید.


برای درج آگهی تدریس و تدریس خصوصی موثر راهکارهای زیر می تواند مفید باشد:

1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: با انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس و تدریس خصوصی خودتان، باعث می شوید تا متقاضیان تدریس از بین دهها آگهی بر روی آگهی شما کلیک کنند. این امر بسیار مهم است، چون تا بر روی آگهی شما کلیک نشود با شما تماسی هم گرفته نخواهد شد.

2- نوشتن متن کامل و گیرا برای آگهی و اجتناب از کپی کردن متن: متن آگهی خود را از سایتهای دیگر کپی نکنید چون از نظر گوگل تکراری به حساب می آید. متن متقاعد کننده و پر محتوایی برای آگهی تدریس خودتان بنویسید. سوابق کاری و افتخاراتتان را به صورت کامل ذکر کنید.

3- انتخاب عکس خوب برای آگهی تدریس: عکس مرتب و مناسبی از خودتان برای آگهی بذارید. ترجیحا عکسی که فقط چهره شما را نشان دهد بهتر است. ممکن است تنها با تغییر عکس آگهی تان بتوانید بازدهی آن را بیشتر کنید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر