۱۳۹۵ آذر ۲۹, دوشنبه

ثبت تبلیغات خوب و پربازده، نحوه درج آگهی در اینترنت

ثبت تبلیغات خوب و پربازده، نحوه درج آگهی در اینترنت در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. برای ثبت تبلیغات خوب و پربازده موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- یک وب سایت پربازدید را برای ثبت تبلیغات خودتان انتخاب کنید. وب سایت (سودایران) یکی از بهترین گزینه ها برای درج آگهی و تبلیغ شماست.
سایت سودایران در روزهای عادی هفته بیش از 10000 بازدید کننده دارد. با درج آگهی در سودایران، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.
2- عنوان آگهی خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. بیش از 90 درصد از افراد فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب نوشته باشید، از بین صدها آگهی بر روی تبلیغ شما کلیک نموده و احتمال اینکه مشتری شما باشند بیشتر خواهد شد.
3- متن آگهی را قوی بنویسید. متن آگهی و تبلیغات خودتان را قانع کننده و جذاب بنویسید. تمام مدارکی که می تواند مشتری را قانع کند ارائه دهید. رزومه کاملی از کارهای قبلی خودتان را در متن آگهی ارائه کنید.

4- عکس خوبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. گاهی یک تصویر از هزاران نوشته بهتر است. تصویر مناسبی از کالا یا خدمات خودتان ارائه کنید. در سایت سودایران برای هر آگهی 10 عکس می توانید ارائه نمائید.

آموزش کامل تبلیغات رایگان اینترنتی - آموزش کامل تبلیغات رایگان اینترنتی در این بخش ارائه می گردد.
برای درج آگهی رایگان به سایت سودایران مراجعه کنید (بر روی لینک درج اگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید)، بر روی عبارت درج آگهی رایگان در بالای صفحه اصلی سایت سودایران کلیک نمائید و بعد از ثبت نام آگهی خودتان را ثبت نمائید.
در این بخش هدف این است که نکات تکمیلی برای درج آگهی و تبلیغات رایگان پربازده گفته شود. برای ثبت تبلیغات رایگان مفید و اثر بخش موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
- از درج آگهی تکراری به شدت خودداری کنید.
- آگهی های شما نباید خیلی کوتاه باشد (کمتر از 300 کاراکتر نباشد) والا اسپم به حساب خواهد آمد (از نظر گوگل).
- در عنوان آگهی مهتمرین ویژگی محصول یا خدماتتان که جذاب است را بنویسید.
- متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های بلند به نسبت آگهی های کوتاه بیشتر منجر به فروش می شوند.

تبلیغات موثر رایگان در اینترنت می تواند به افزایش درآمد و تعداد مشتریان شما کمک زیادی بکند. برای درج تبلیغ موثر در اینترنت ابتدا باید یک سایت عالی درج آگهی رایگان پیدا کنید.



به منظور داشتن یک تبلیغ موثر، اثر بخش و پربازده موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. بیشتر از آنچه که درباره کیفیت و ویژگیهای برتر محصول خودتان توضیح می دهید، در رابطه با نفعی که به مشتری شما می رساند و یا مزایای که برای او دارد حرف بزنید.
2- آگهی های دارای تیتر حاوی یک نفع به طور میانگین چهار برابر بیش از آگهی های فاقد این قول خوانده می شوند. به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه می کنند. در نتیجه اگر شعار شما منجر به فروش کالایتان نشود 90% پولتان را به هدر داده اید.
3- تلاش کنید قولی را پیدا کنید که نه تنها "ترغیب کننده" بلکه "بی همتا" باشد. توصیه می شود که نام محصول را در عنوانتان بیاورید. اگر چنین نکنید، هشتاد درصد خوانندگان (که متن آگهی را نمی خوانند) هرگز نمی فهمند که شما چه محصولی را تبلیغ می کنید.

نکات تکمیلی برای ثبت آگهی موثر و پربازده به صورت زیر است:
1- برای آگهی خودتان عکس و کلمات کلیدی ثبت نمائید. در سایت سودایران برای هر آگهی می توانید 7 عکس ثبت نمائید. بنابراین به بهترین شکل می توانید کالا و خدمات خودتان را معرفی کنید. ثبت کلمات کلیدی هم به پیدا شدن آگهی شما توسط کاربران و از طریق موتورهای جستجو همچون گوگل کمک زیادی می کند.
2- به هیچ عنوان آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد و در نتایج جستجوی آن نمایش داده نخواهد شد.
3- در سایت سودایران تعداد آگهی هایی که می توانید ثبت نمائید نامحدود است. برای هر کدام از کالاها و خدمات خودتان می توانید آگهی مجزایی ثبت کنید.

برای آگهی خودتان کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که مرتبط با آگهی شما بوده و متقاضیان آگهی شما ممکن است برای پیدا کردن تبلیغ شما در گوگل از این کلمات یا عبارات استفاده کنند. در سایت سودایران برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید.

مطلب دیگری که برای ثبت تبلیغات موثر و پربازده در اینترنت در نظر بگیرید، متن آگهی است. متن آگهی را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. در متن آگهی خودتان هر توضیحی که لازم می بینید ارائه کنید. متن آگهی شما باید کامل و جامع قانع کننده باشد. در باره محصول خودتان به صورت کامل توضیح دهید. اگر خدماتی ارائه می کنید، به صورت کامل بنویسید که چه مزیتی برای مشتری دارد. اگر محصولی ارائه می کنید بنویسید که مزایای آن به نسبت محصولهای مشابه چیست. به صورت کلی، متن آگهی شما باید بازتاب کاملی از ویژگیهای برتر محصولات و خدمات شما باشد. بنویسید که محصول و خدمات شما چه نفعی برای مشتری دارد و فقط مشتری را در اولویت توضیحاتتان قرار دهید.
برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس یا عکسهایی انتخاب نمائید. در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید. عکس و تصویر میزان موثر بودن آگهی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

کجا تبلیغ کنیم
در این بخش در رابطه با اینکه کجا تبلیغ کنیم توضیحاتی ارائه شده و یک سایت تبلیغاتی موفق هم معرفی خواهد شد.
یکی از بهترین وب سایتهایی که برای تبلیغات اینترنتی و درج آگهی رایگان می توانید از آن استفاده کنید سایت سودایران است.
سایت سودایران یکی از برترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و به فروش کالا و خدمات و رونق کسب و کار شما کمک بسیاری خواهد کرد.
در سایت سودایران امکانات متنوعی برای ثبت آگهی و تبلیغ ارائه شده است. به عنوان مثال:
- برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس ثبت نمائید.
- تمامی شهرهای ایران پوشش داده شده است (حین درج آگهی می توانید شهر و استان را انتخاب کنید).

تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین روشهای تبلیغات و بازاریابی است.
تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی ارزان و به صرفه بوده و شما برای تعداد آگهی هایی که درج می کنید محدودیت ندارید. در این نوع تبلیغات تعداد کسانی که می توانند آگهی شما را ببینند از هر روش تبلیغاتی دیگری بیشتر است.
برای درج تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی می توانید در همین وب سایت به صورت رایگان برای این کار اقدام کنید.
به منظور درج آگهی، در بالای همین صفحه بر روی عبارت درج آگهی رایگان کلیک نموده و آگهی خود را ثبت نمائید.
به منظور افزایش اثر بخشی آگهی خود، در صورت تمایل می توانید آن را از حالت رایگان به حالت ویژه تغییر دهید.

درج آگهی ثبت شرکت و رتبه بندی + هزینه ثبت شرکتها










هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر