۱۳۹۵ آذر ۲۸, یکشنبه

آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت : مزیتها و افزایش تاثیر آگهی

آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت : مزیتها و افزایش تاثیر آگهی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت به دلایل زیر به نسبت سایر روشهای آگهی و تبلیغات ارجحیت دارد:

1- ارزان بودن: در بسیاری از وب سایتهای درج آگهی رایگان برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی مبلغی پرداخت نمی کنید. وب سایتهای بسیاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی رایگان مشغول به فعالیت هستند. اگربدنبال یک سایت درج آگهی رایگان اینترنتی عالی و پربازدید هستید، وب سایت (www.soodiran.com) می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای درج آگهی شما باشد.

2- نامحدود بودن: حین درج آگهی در روزنامه تعداد کاراکتر محدودی در اختیار دارید ولی در آگهی های اینترنتی می توانید کالا یا خدمات خود را به صورت کامل معرفی نمائید.

3- انتخاب عکس مناسب و مرتبط برای آگهی

4- تعداد کاربران زیاد و رو به افزایش اینترنت

به منظور درج آگهی، در بالای صفحه اصلی سایت سودایران بر روی عبارت درج آگهی رایگان کلیک نموده و آگهی خود را ثبت نمائید.

به منظور افزایش اثر بخشی آگهی خود، در صورت تمایل می توانید آن را از حالت رایگان به حالت ویژه تغییر دهید.

تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی - تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین روشهای تبلیغات و بازاریابی است.

تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی ارزان و به صرفه بوده و شما برای تعداد آگهی هایی که درج می کنید محدودیت ندارید. در این نوع تبلیغات تعداد کسانی که می توانند آگهی شما را ببینند از هر روش تبلیغاتی دیگری بیشتر است.


رونق کسب و کار با ثبت آگهی رایگان در اینترنت به راحتی ممکن است. ثبت آگهی در اینترنت بازدهی بالایی دارد. بسیاری از افراد تنها با درج تبلیغات در اینترنت روزانه مشتریان زیادی را جذب می کنند. شما نیز در هر زمینه ای که فعالیت دارید آگهی خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (سودایران) ثبت نموده و به کسب و کار خودتان رونق بدهید. برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی رایگان و آگهی اینترنتی تنها به یکی دو آگهی اکتفا نکنید. قبول کنید که در زمینه کار و فعالیت شما هم اکنون هزاران مطلب در اینترنت وجود دارد. اگر می خواهید نتیجه خوبی بگیرید باید هر روز یکی آگهی ثبت کنید تا کم کم در زمینه کار و فعالیت خودتان در اینترنت هم حرفی برای گفتن داشته باشید. خبر خوب اینکه ثبت آگهی در اینترنت و در همین سایت هم کاملا رایگان است. کافی است بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی خودتان را ثبت کنید. هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید در همین سایت ثبت کنید. محدودیتی برای توضیحاتی که می خواهید بنویسید هم وجود ندارد. عنوان آگهی خودتان را جذاب انتخاب نمائید. سعی کنید عنوان آگهی های خودتان را به گونه ای انتخاب کنید تا کاربران را ترغیب نماید بر روی آگهی شما کلیک کند. بسیاری از افراد عنوان آگهی را به نحوب انتخاب می کنند که هیچ ربطی به متن آگهی آنها ندارد. عنوان آگهی را به نحول انتخاب نمائید که کاربران با اولین نگاه متوجه شوند که آگهی شما در چه زمینه ای است. در عین حال عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. قول خوشایندی بدهید و یا تفاوتی ایجاد کنید. متن آگهی های رایگان یا ویژه خودتان را هم کامل و قانع کننده بنویسید. در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. برای آگهی خودتان عکس مناسبی هم انتخاب نمائید.


به طور معمول، تعداد کسانی که فقط تیتر اگهی تبلیغاتی را می خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی است که بدنه‌ی آگهی را هم می خوانند. وقتی تیتر را نوشتید تقریبا 80 درصد کار را انجام داده‌اید و اگر همین تیتر نتواند در خواننده ایجاد انگیزه کند ، 80 درصد پول سرمایه گذاری را از دست داده اید ، یکی از بزرگ ترین اشتباهات این است که یک آگهی تبلیغاتی را بدون تیتر ارائه دهید که متاسفانه این مورد در برخی از آگهی ها دیده می شود . گاهی اوقات تنها با تغییر تیتر آگهی میتوان تاثیرش را تا 10 برابر افزایش داد.



در این مقاله راهکارهای عالی برای درج آگهی رایگان پربازده ارائه شده است. تعداد زیادی از کاربران با درج یک یا دو آگهی اینترنتی و یا درج تعداد زیادی آگهی تکراری و کپی شده انتظار دارند که کالا و خدمات خود را به فروش رسانده و یا درآمد خود را افزایش دهند. و در نهایت وقتی به این شکل نتیجه نمی گیرند، به این نتیجه می رسند که تبلیغات اینترنتی اصلا کارایی ندارد! برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از درج آگهی اینترنتی روشی به شما پیشنهاد می شود که کارایی و مفید بودن آن نیز در ادامه اثبات می گردد. در صورتیکه می خواهید با درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی کسب و کار خود را متحول کنید، از فرمول زیر استفاده نمائید:


درج یک آگهی جدید و غیر تکراری در هر روز با عنوان و متن متفاوت از آگهی های قبلی


به این ترتیب، پس از یکی دو ماه برای عبارتهای مربوط به کسب و کار و یا خدمات مورد نظرتان در صفحات اول موتورهای جستجو از جمله گوگل نشان داده خواهید شد و زنگ خورهای شما افزایش می یابد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.


برای ثبت اگهی و تبلیغات رایگان خوب و پربازده و اگهی اینترنتی ای که به رونق کسب و کار و فروش کالا و خدمات شما کمک کند در مرحله اول باید یک سایت پربازدید و مناسب برای ثبت اگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. وب سایتی که بازدید بالایی داشته باشد و اگهی شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار دهد. وب سایت حاضر (سودایران) برای درج اگهی و تبلیغات رایگان کاملا مناسب است. در این وب سایت هر تعداد اگهی که مد نظر شما باشد به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید. وب سایت حاضر برای ثبت آگهی رایگان و درج تبلیغات اینترنتی از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. با ثبت اگهی در سودایران تبلیغات شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل قابل مشاهده خواهد بود. در مرحله بعد باید سعی کنید عنوان خوب و ترغیب کننده ای برای تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. مثلا اگر در کار تهیه غذا فعالیت دارید، عنوان "پذیرش سفارش غذا با کیفیت عالی و قیمت مناسب" به نسبت عنوان "تهیه غذا" برتری دارد. عنوان اول کاربر را ترغیب می کند بر روی آگهی شما کلیک کند. بسیاری از کاربران تنها عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان خوبی انتخاب کرده باشید از بین اگهی های مشابه با اگهی شما، کاربران بر روی تبلیغ شما کلیک خواهند کرد. اگر در محدوده خاصی از تهران و یا در شهری به جز شهر تهران فعالیت دارید، نام منطقه در تهران و یا نام شهر خودتان را هم در عنوان آگهی بیاورید (مثلا: تهیه غذا در شمال تهران – تعمیر کامپیوتر در محدوده ونک – فروش تلویزیون در تبریز و ....). اگر محصول شما ویژگی یا برتری خاصی دارد، این ویژگی یا مزیت را هم در عنوان آگهی بیاورید. خلاصه اینکه، عنوان آگهی یکی از مهمترین پارامترها در نوشتن یک اگهی خوب و پربازده است.


منبع: سودایران


عوامل موثر در درج تبلیغات و آگهی رایگان موثر و پربازده در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. از جمله عوامل موثر در درج تبلیغات و آگهی رایگان موثر و پربازده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- انتخاب سایت پربازدید و معتبر برای ثبت آگهی رایگان: قدم اول در ثبت آگهی و تبلیغات پربازدید، موثر و مفید، انتخاب یک سایت خوب و عالی برای درج آگهی رایگان است. وب سایت حاضر (سودایران) یکی از برترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است. با درج آگهی و تبلیغ در همین سایت کسب و کارتان را رونق بخشیده و درآمدتان را افزایش دهید.

سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا شهریور 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 75000 آگهی هم بیشتر شده است. سودایران یکی از پربازدیدترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران بوده و به بهترین شکل متقاضیان کالا و خدمات شما را به سمت آگهی شما هدایت می کند.

2- انتخاب گروه بندی مناسب برای ثبت آگهی اینترنتی: نکته دیگری که برای ثبت آگهی و تبلیغات موثر و پربازدید باید در نظر بگیرید، انتخاب گروه بندی مناسب برای ثبت آگهی اینترنتی است. مثلا اگر آپارتمانی برای فروش دارید، آگهی خودتان را در گروه خرید و فروش خانه ثبت نکنید. در سایت سودایران (همین سایت) گروه بندی متنوعی برای ثبت آگهی در نظر گرفته شده است. با کمی دقت بهترین گروه بندی را برای آگهی خودتان انتخاب نمائید.

3- در نظر گرفتن عنوان مناسب برای آگهی: عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید. عنوان آگهی شما باید ترغیب کننده و تشویق کننده مخاطبان برای کلیک بر روی آگهی باشد. مهمترین ویژگی محصول و کالا و خدماتتان که بیشترین سود را به مشتری می رساند در عنوان آگهی ارائه کنید.

برای آگهی خودتان عنوان و متن خوب و مناسبی انتخاب نمائید. عنوانی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که کاربران تشویق شوند بر روی تبلیغ شما کلیک نمایند. در عنوان آگهی خودتان ویژگیهای برتر کالا و خدمات خودتان را بیان کنید. عنوان آگهی شما برای دیده شدن تبلیغ شما کلیدی و مهم است. هر چه عنوان بهتری انتخاب کنید بازدید آگهی شما بیشتر و بیشتر می گردد. کاربران زیادی فقط عنوان آگهی شما را می بینند و اگر عنوان آگهی را خوب انتخاب کرده باشید، بر روی تبلیغ شما کلیک نموده و متن آگهی شما را می خوانند. متن تبلیغ خودتان را هم قانع کننده بنویسید تا بازدید کنندگان آگهی شما متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.



  1. عنوان جذاب و گیرایی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید.
  2. عنوان اگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که کاربر ترغیب شود بر روی آگهی شما کلیک کند.
  3. ویژگیهای برتر و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان اگهی بیاورید.
  4. اگر در شهری غیر از تهران فعالیت تجاری دارید اسم شهر خودتان را در عنوان اگهی ارائه دهید.
  5. اگر در محله مشخصی از تهران خدمات یا محصولی را ارائه می دهید اسم محله مربوطه را در عنوان آگهی ارائه دهید.
  6. عنوان آگهی شما دروازه ورود به تبلیغ شماست. هرچه عنوان اگهی خودتان را بهتر بنویسید احتما جذب مشتری شما بالاتر است.
  7. متن اگهی خودتان را کامل و جامع و قانع کننده بنویسید.
  8. نظرات مشتریان راضی خودتان را در متن آگهی بیاورید.
  9. در متن آگهی به جای آنکه از خودتان حرف بزنید، در رابطه با مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد مستند حرف بزنید.
  10. تا جایی که مطلب جدیدی ارائه می دهید و متنی که می نویسید به کاربر کمک می کند که محصول یا خدمات شما را بهتر بشناسد به نوشتن ادامه دهید. اگر مطالبی که در آگهی می نویسید برای کاربر مفید نیست و به او در شناخت محصول شما کمکی نمی کند، پر حرفی نکنید.

بحث بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که از ثبت آگهی و تبلیغات تکراری اجتناب نمائید. آگهی هایی که کپی می کنید برای شما فایده ای ندارد. چون موتورهای جستجو برای مطالب تکراری که در اینترنت منتشر می شود ارزش چندانی قائل نبوده و در نتایج خودشان این مطالب تکراری را نمایش نخواهند داد.  اگر حتی بیش از یک محصول ندارید و یا خدمات شما در یک زمینه خاص است. همان آگهی خودتان را با یک جمله بنید متفاوت و از اول بنویسید و آن را ثبت نمائید. عنوان متفاوتی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. در نوشتن آگهی و تبلیغات خلاقیت به خرج دهید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر