۱۳۹۵ دی ۶, دوشنبه

چگونه آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی موثر و تبلیغات موفق ثبت کنیم؟

چگونه آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی موثر و تبلیغات موفق ثبت کنیم؟ و ... در این بخش به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. آگهی های خودتان را مشروح بنویسید و از ثبت آگهی تکراری خودداری نمائید. توصیه های زیر برای درج آگهی خوب و موثر می تواند مفید باشد:

2-1- عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد.


تبلیغات موثر-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-تبلیغات رایگان-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-آگهی رایگان موثر-نحوه ثبت آگهی موثر-چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات رایگان موثر-چگونگی ثبت آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی موثر-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-سایت معتبر آگهی رایگان-تبلیغات موفق-آگهی رایگان-تبلیغ موثر-ثبت آگهی رایگان پربازده-تبلیغات پربازده-آگهی اینترنتی-افزایش تعداد مشتریان-آگهی موثر-آگهی رایگان فروش خودرو-چگونگی ثبت تبلیغات رایگان-درج آگهی رایگان موثر-درج آگهی رایگان پربازده-تبلیغات رایگان اینترنتی-سایت تبلیغات رایگان-سایت آگهی رایگان-تبلیغات موثر در کسب و کار-سایتهای تبلیغاتی رایگان-افزایش فروش-درج آگهی رایگان مفید-درج آگهی موفق-نحوه ثبت آگهی-آگهی اینترنتی رایگان-ثبت آگهی رایگان فروش خودرو-سایت معتبر تبلیغات رایگان-ثبت آگهی رایگان موثر-تبلیغ موفق-چگونه آگهی رایگان کنیم-تبلیغات مجانی-تبلیغ خوب-ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان مفید-چگونگی درج تبلیغات موفق-سایت های معتبر تبلیغات-آگهی رایگان اینترنتی-تبلیغات اینترنتی رایگان-تبلیغ-
2-2- متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند.

2-3- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند.

اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تبلیغ و اگهی اینترنتی شما موثر و مفید باشد در مرحله اول باید یک سایت پربازدید تبلیغات رایگان (مانند سایت سودایران) را برای ثبت آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب کنید. درج آگهی و تبلیغ در سایت پربازدید باعث می شود تا تبلیغات شما را افراد بیشتری مشاهده کرده و اثر گذاری آن بیشتر شود.

در مرحله بعد سعی کنید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. عنوانی را برگزینید که بازدید کننده را متقاعد کند تا بر روی آگهی شما کلیک نماید. عنوان اگهی شما باید گیرا و جذاب باشد. باید بین آگهی های مشابه عنوان آگهی شما برجسته و جذاب باشد.

در ادامه سعی کنید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. متن آگهی و تبلیغ خودتان را به گونه ای بنویسید که اگر بازدید کننده بر روی آگهی شما کلیک کرد، در ادامه متقاعد شود که کالا و خدمات شما دقیقا همان محصولی است که در جستجوی آن بود و با شما تماس بگیرد. تا جایی که می توانید در مورد محصول و کالا و خدمات خودتان توضیحات ارائه دهید و بگوئید که چه مزیتهایی برای مشتری دارد.

از درج اگهی های تکراری و کپی شده از یک سایت به سایت دیگر حذر کنید. آگهی های تکراری از نظر موتورهای جستجو مانند گوگل ارزشی نداشته و برای شما فایده ای در بر نخواهد داشت. هر روز 10 تا 15 دقیقه وقت بذارید و یک آگهی جدید ثبت کنید. به مرور زنگ خورهای شما شروع می شود.

عکس مناسب و خوبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. اگر می توانید دقیقا از محصول و کالای خودتان عکس بگیرید و در سایت ثبت کنید. در سایت سودایران می توانید برای هر آگهی 10 عکس بذارید و محصول و کالای خودتان را به خوبی معرفی کنید.

برای حصول بازدهی بیشتر از اگهی و تبلیغ خودتان می توانید آگهی خودتان را از حالت رایگان به حالت ویژه تغییر دهید. برای ثبت آگهی ویژه به صورت ماهانه باید هزینه ای را پرداخت کنید ولی در عوض بازدهی بیشتری هم برای آگهی های شما بدست می آید.

برای درج آگهی و تبلیغ رایگان در سایت پربازدید سودایران بر روی عبارت ثبت تبلیغات رایگان کلیک کنید.


سایت سودایران تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است. حین درج آگهی و تبلیغ در سایت سودایران استان و شهر مورد نظر خودتان را به راحتی انتخاب نمائید. در سایت سودایران حتی کوچکترین شهر های ایران هم در نظر گرفته شده اند.

درج آگهی در سایت سودایران راحت و رایگان است. بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل به راحتی هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید ثبت کنید. برای آگهی های خودتان به راحتی می توانید عکس، کلمات کلیدی و ... انتخاب کنید.

سودایران از نظر گوگل کاملا بهینه است. با درج تبلیغ در سایت سودایران، آگهی شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل مشاهده خواهد شد. با نشان داده شدن آگهی شما در نتایج گوگل، متقاضیان کالا و خدمات شما به سمت آگهی شما هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت.

سایت سودایران گروه بندی کاملا متنوعی دارد. در هر زمینه ای که بخواهید (املاک، آموزش و تدریس، خودرو، صنعت، کامپیوتر، خدمات، گوشی موبایل و تبلت، ارتباطات و ...) می توانید در سایت سودایران آگهی درج نمائید.

همانطور که می دانید تبلیغات اینترنتی به نسبت انواع تبلیغات سنتی دیگر مزایای فراوانی دارد. با درج تبلیغات رایگان اینترنتی در سایت سودایران آگهی شما به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت و در تمامی کشور و حتی کل دنیا آگهی شما قابل مشاهده است. چه روش تبلیغاتی دیگری می شناسید که چنین گستردگی زمانی و مکانی ای داشته باشد؟!


تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در اینترنت یکی از بهترین راهکارها برای جذب مشتری و رونق کسب و کارها است. تبلیغات اینترنتی ویژگیهای منحصر به فردی دارد که واقعا آن را جذاب کرده و از سایر انواع تبلیغات دیگر متمایز می کند.

تبلیغات اینترنتی گستردگی زیادی دارد. مثلا اگر شما ساکن تهران هستید، با ثبت تبلیغات در اینترنت می تواند کالا و خدمات خودتان را در تهران، استان تهران و کل کشور بشناسانید. هیچ نوع تبلیغات دیگری این گستردگی را ندارد.

تبلیغات در اینترنت به لحاظ مکانی محدودیت ندارد و به لحاظ زمانی هم همینطور. آگهی و تبلیغات شما در اینترنت به صورت 24 ساعته در معرض دید متقاضیان کالا و خدمات شما قرار می گیرد.  سایر انواع تبلیغات معمولا در زمانهای مشخصی به افراد نشان داده می شود.

افراد برای پیدا کردن کالا و خدمات شما در اینترنت از طریق جستجو در موترهای جستجو مانند گوگل به تبلیغات شما می رسند و چون خودشان متقاضی دیدن تبلیغ شما هستند احتمال اینکه مشتری شما شوند خیلی بالا است.

اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و درآمدتان را افزایش دهید ...

اگر قصد دارید با ثبت تبلیغات در اینترنت و آگهی اینترنتی بر تعداد مشتریان خودتان بیفزائید ...

اگر می خواهید کسب و کارتان را رونق ببخشید ...

در صورتیکه فروش شما پایین آمده است و قصد دارید با درج تبلیغات در اینترنت مقدار فروش خودتان را بیشتر و بیشتر کنید ...

اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس، بازارکار و استخدام ، خودرو و اتومبیل، خدمات، لوازم، املاک و ... تبلیغات درج نمائید ....

اگر در جستجوی راهکارهای خوب برای ثبت تبلیغات پربازده هستید ...


برای آگهی خودتان عنوان و متن خوب و مناسبی انتخاب نمائید. عنوانی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که کاربران تشویق شوند بر روی تبلیغ شما کلیک نمایند. در عنوان آگهی خودتان ویژگیهای برتر کالا و خدمات خودتان را بیان کنید. عنوان آگهی شما برای دیده شدن تبلیغ شما کلیدی و مهم است. هر چه عنوان بهتری انتخاب کنید بازدید آگهی شما بیشتر و بیشتر می گردد. کاربران زیادی فقط عنوان آگهی شما را می بینند و اگر عنوان آگهی را خوب انتخاب کرده باشید، بر روی تبلیغ شما کلیک نموده و متن آگهی شما را می خوانند. متن تبلیغ خودتان را هم قانع کننده بنویسید تا بازدید کنندگان آگهی شما متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.


بهترین راهکارها برای افزایش تاثیر آگهی رایگان اینترنتی در این بخش به صورت مختصر مورد بررسی قرار می گیرد.




1- عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید. عنوان آگهی اولین مطلبی است که کاربر مشاهده می کند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب و جذاب نوشته باشید، کاربر بر روی آگهی شما کلیک نموده و ممکن است به یکی از مشتریان شما تبدیل گردد.

2- متن آگهی خودتان را قوی، محکم و متقاعد کننده بنویسید. بعد از عنوان آگهی، متن آگهی مهمترین بخش یک آگهی است. اگر متن اگهی خودتان را متقاعد کننده نوشته باشید، کاربر به مشتری شما تبدیل خواهد شد.

3- عکس و تصویرهای خوبی برای تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. تصاویر در جلب اعتماد کاربر نقش بسیار خوبی ایفا می کند. تصاویر در کنار عنوان خوب و مناسب به دیده شده آگهی شما کمک زیادی می کند.

4- کلمات کلیدی تبلیغ خودتان را انتخاب نمائید. در وب سایت (سودایران) و وب سایتهای آگهی دیگر هم برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به دیده شدن بهتر آگهی و تبلیغ شما و به ایندکس شدن بهتر آن توسط گوگل کمک می کند.


آگهی خودتان را ویژه کنید. یکی از راهکارهای خوب برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات اینترنتی در سایت سودایران (همین سایت) ویژه کردن آگهی است. به این معنی که با پرداخت هزینه مناسبی، آگهی خودتان را ویژه کرده و موقعیت نمایش آن را بالاتر از آگهی های رایگان قرار می دهید. آگهی های ویژه در جلب اعتماد کاربر شانس بیشتری داشته و بیشتر دیده خواهند شد. آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند. در صفحات داخلی سایت نیز آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. هزینه درج آگهی ویژه در سایت سودایران به نسبت تبلیغات در روزنامه و مجله و یا تبلیغات تراکتی بسیار مناسب تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تعرفه مراجعه نمائید.

آگهی های خودتان را پخش کنید. یکی از بهترین راهکارها برای افزایش اعتبار آگهی های شما از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل این اس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر