۱۳۹۵ آذر ۱۳, شنبه

درج آگهی رایگان تدریس خصوصی و تبلیغات اینترنتی تدریس

درج آگهی رایگان تدریس خصوصی و تبلیغات اینترنتی تدریس در این بخش ارائه می گردد. به منظور درج یک آگهی تدریس موفق و موثر که در جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر به شما کمک کند، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- استفاده از عکس مناسب برای آگهی تدریس: از عکس مناسبی برای آگهی تدریس خود استفاده کنید. بعضی از مدرسان یک عکس نامرتب از خودشان برای آگهی ثبت می کنند و به این ترتیب مسلما تعداد کسانی که با آنها تماس می گیرند خیلی کم خواهد بود. یا عکس مرتبی از خودتان برای اگهی تدریس قرار دهید و یا عکسی متناسب با دروس تدریسی تان.
2- نوشتن متن کامل و متقاعد کننده حین درج آگهی تدریس: متن آگهی تدریس را به گونه ای بنویسید که کسانی که آن را مطالعه می کنند متقاعد شوند که با شما تماس بگیرند. روزمه خود و سوابق درخشانی که دارید را درج کنید.
3- ارائه هزینه تدریس منطقی و متناسب با سابقه کار مدرس: مسلما مدرسانی که سابقه کار بالاتر و مدرک بالاتری دارند هزینه بیشتری برای تدریس درخواست می کنند. هزینه درخواستی خود را متناسب با سوابق کاری خود انتخاب کنید و یا به صورت توافقی کار کنید.
4- درج آگهی تدریس در وب سایت اختصاصی تدریس خصوصی: وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس خصوصی بوده و مسلما بهترین گزینه برای درج آگهی تدریس است.
5- انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای آگهی تدریس: در کلمات کلیدی انتخابی خود، عنوان دروس تدریسیتان را بگنجانید. کلمات کلیدی در هدایت متقاضیان تدریس به سمت آگهی شما می تواند موثر باشد.

6- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: برای آگهی تدریس خود عنوانی انتخاب کنید که ترجیحا در آن عناوین تک تک درسهای تدریسی ارائه شود. عنوان را ترغیب کننده بنویسید تا بر روی آگهی تدریس شما کلیک شود.

نکاتی در رابطه با درج آگهی تدریس در ایران مدرس

1- آگهی های تدریس به دو صورت رایگان و ویژه در وب سایت ایران مدرس نشان داده می شود. برای آگهی های رایگان فقط ایمیل و برای آگهی های ویژه مشخصات کامل مدرس ارائه می گردد.

2- حین ثبت نام در ایران مدرس حتما آگهی تدریس خود را درج کنید. در غیر اینصورت اطلاعات شما نشان داده نخواهد شد. تنها عضو شدن و ثبت نام کافی نیست.

3- انتخاب عنوان آگهی تدریس مناسب و همچنین متن کامل و قانع کننده و عکس مناسب به جذب شاگرد شما کمک می کند.

4- با درج جزوات خودتان در سایت می توانید بازدید صفحه آگهی تدریس خود را هم افزایش دهید. چرا که در صفحه جزوات درج شده شما به صفحه آگهی تدریس شما هم ارجاع داده می شود.


وب سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی ایران بوده و برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی از جمله تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی شیمی و .... و همچنین عبارتهای شامل تدریس خصوصی + دروس دانشگاهی در صفحه اول گوگل حضور دارد. به این ترتیب، با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به بهترین وجه می توانید با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید.

در این وب سایت اخبار آموزشی، آگهی های استخدامی، معرفی کتاب، معرفی رشته و دانشگاهها و ... ارائه شده است و در مجموع یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. در کنار تمامی این مطالب نیز آگهی مدرسین نشان داده می شود و این باعث می شود که افراد بیشتری با آگهی دهندگان تدریس خصوصی در ایران مدرس تماس بگیرند.
برای موفقیت در تدریس و جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس، درج یک آگهی تدریس خوب لازم و ضروری است. در حال حاضر ثبت آگهی تدریس در اینترنت یکی از بهترین راهکارهای تبلیغ در زمینه تدریس و جذب شاگرد است. اگر می خواهید تعداد شاگردهای خود را افزایش دهید و میزان درآمد خود را از تدریس و تدریس خصوصی بالا ببرید آگهی تدریس خود را به بهترین صورت ممکن ثبت کنید. برای ثبت آگهی تدریس موفق موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- عنوان مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب کنید. حتی الامکان دروس تدریسی یا مهمترین دروس تدریسی خود را در عنوان آگهی تدریستان ذکر کنید.

2- عکس مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب نمائید. آگهی هایی که عکس مناسبی دارند تاثیرگذاری بیشتری دارند. می توانید یکی از عکسهای خودتان را برای آگهی تدریس در نظر بگیرید، یا عکسی مرتبط با دروس تدرسیتان را برای آن انتخاب کنید.

3- متن آگهی تدریستان را پربار و کامل بنویسید. رزومه کاری و سوابق و تجربیات کاریتان را کامل بنویسید. هر موردی که فکر می کنید توانائیهای شما در امر تدریس را بهتر نشان می دهد در متن آگهی ذکر نمائید. سوابق کاری، موفقیت های تدریس و آموزش قبلی، رتبه ها و افتخارات، نظرات دانشجویان و دانش آموزان قبلی، دانشگاهها و موسساتی که در آنها تدریس کرده اید و .... را در متن آگهی بگنجانید.



کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان

تدریس, آگهی تدریس, سایت تدریس, سایت آگهی تدریس, تدریس خصوصی, جذب شاگرد, ثبت آگهی تدریس,

برای درج آگهی تدریس و تدریس خصوصی موثر راهکارهای زیر می تواند مفید باشد:

1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: با انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس و تدریس خصوصی خودتان، باعث می شوید تا متقاضیان تدریس از بین دهها آگهی بر روی آگهی شما کلیک کنند. این امر بسیار مهم است، چون تا بر روی آگهی شما کلیک نشود با شما تماسی هم گرفته نخواهد شد.

2- نوشتن متن کامل و گیرا برای آگهی و اجتناب از کپی کردن متن: متن آگهی خود را از سایتهای دیگر کپی نکنید چون از نظر گوگل تکراری به حساب می آید. متن متقاعد کننده و پر محتوایی برای آگهی تدریس خودتان بنویسید. سوابق کاری و افتخاراتتان را به صورت کامل ذکر کنید.

3- انتخاب عکس خوب برای آگهی تدریس: عکس مرتب و مناسبی از خودتان برای آگهی بذارید. ترجیحا عکسی که فقط چهره شما را نشان دهد بهتر است. ممکن است تنها با تغییر عکس آگهی تان بتوانید بازدهی آن را بیشتر کنید.


برای جذب شاگرد شما می توانید با آموزشگاهها در ارتباط باشید و یا اینکه خودتان به صورت مستقل آگهی ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. حالت دم جذب شاگرد مزیتی که دارد این است که شما کل مبلغی را که برای جلسات تدریس و تدریس خصوصی دریافت می کنید برای خودتان بر می دارید و در عوض مبلغ مناسبی را برای ثبت آگهی پرداخت می کنید. در حالتی که آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد را به شما معرفی کنند، هر جلسه باید 30 تا 50 درصد از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید.


این وب سایت در مجموع دروس دبیرستان و دانشگاهی و کنکوری، بهینه ترین وب سایت تدریس از نظر گوگل است.

رتبه الکسای سایت ایران مدرس در بین سایتهای تدریس برترین است.

در وب سایت ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور برای دانلود رایگان ارائه شده است. ایران مدرس محیطی کاملا آموزشی دارد.

برای ثبت آگهی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی سایت ایران مدرس بهترین گزینه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر