۱۳۹۵ آذر ۲۹, دوشنبه

رونق کسب و کار و افزایش درآمد با آگهی و تبلیغات اینترنتی

در این بخش نحوه رونق کسب و کار و افزایش درآمد با آگهی و تبلیغات اینترنتی توضیح داده شده است.  اگر در تهران، کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، سنندج، اهواز، یزد و یا هر جای دیگر ایران کسب و کاری برای خودتان دارید، با درج تبلیغات و اگهی رایگان در اینترنت و در سایت (سودایران) می توانید کسب و کار خودتان را رونق بخشید و درآمدتان را افزایش دهید. درج آگهی و تبلیغات در اینترنتی کاملا رایگان است. سایت های نیازمندی زیادی مانند سایت (سودایران) به صورت رایگان وجود دارد و شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای آگهی رایگان خودتان را ثبت نموده و مشتری جذب کنید. درج آگهی و تبلیغات در اینترنت به نسبت سایر انواع تبلیغات و سایر انواع روشهای بازاریابی به صرفه تر و موثر تر است. آگهی های اینترنتی در کل کشور دیده می شود. آگهی شما و بازاریابی شما منحصر به محل سکونت شما نخواهد شد. حتی ممکن است شما مثلا خودتان ساکن کرج باشید و مشتریان شما علاوه بر کرج در تهران هم ساکن باشند. در این حالت، با درج اگهی رایگان در اینترنت به راحتی می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید. حتی اگر در همان شهر خودتان هم فعالیت داشته باشید، آگهی اینترنتی کل شهر شما را پوشش خواهد داد. در حالیکه اگر با استفاده از سایر انواع تبلیغات بخواهید در کل شهر خودتان تبلیغ کنید هزینه زیادی را باید صرف کنید.

رونق کسب و کار و افزایش درآمد با درج اگهی رایگان در اینترنت و در سایتهای پربازدید اینترنتی ممکن است. آگهی اینترنتی مفید و موثر است و مزیتهای فراوانی دارد که ان را از انواع تبلیغات متمایز می کند. با درج تبلیغات در اینترنت در صورتیکه بدرستی از این امکان قدرتمند استفاده نمائید، از سایر انواع تبلیغات و بازاریابی بی نیاز خواهید شد. اگر می خواهید کسب و کارتان را رونق ببخشید و با درج تبلیغات در اینترنت درآمد و در نتیجه تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید، باید با راهکارهای درج اگهی رایگان موثر و پربازده آشنا شوید. به منظور ثبت تبلیغات موثر و موفق و در نتیجه افزایش درآمد خودتان، موارد زیر را در نظر داشته باشید.



1- درج آگهی رایگان موثر و انتخاب عنوان مناسب برای آگهی: همانطور که در مقالات قبلی که در همین سایت (سودایران) گفته شده است، انتخاب عنوان مناسب برای آگهی در نتیجه گرفتن شما خیلی مهم است. عنوان آگهی را به گونه ای انتخاب نمائید که اولا کاربر با نگاه کردن و دیدن عنوان فورا متوجه شود که آگهی شما در چه زمینه ای است. عنوان آگهی را گنگ و مبهم و یا با عبارتهای کلی مانند (فروش فوری - فرصت استثنایی و ...) ثبت نکنید. کاربران برای دیدن آگهی ای که تشخیص ندهند در چه زمینه ای است وقت خودشان را تلف نخواهند کرد. دوما عنوان آگهی را جذاب بنویسید. به گونه ای که بین آگهی های مختلف که در زمینه کاری شما است و مشابه با آگهی شما می باشد، کاربر ترجیح دهد بر روی آگهی شما کلیک کند.

2- درج آگهی رایگان موثر و نوشتن متن کامل و قانع کننده برای آگهی: اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی و درج اگهی رایگان در اینترنت نتیجه بگیرید و کسب و کارتان را رونق ببخشید باید آگهی های متعددی ثبت نمائید. آگهی هایی که درج می کنید هم نباید تکراری باشد. آگهی کپی شده و تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد. در ضمن متن آگهی را هم کامل و قانع کننده بنویسید. تا اگر بر روی آگهی شما کلیک شد، کاربر متقاعد شود تا با شما تماس هم بگیرد. در متن آگهی توضیحات کاملی از خدمات و محصولات خودتان ارائه دهید. آدرس و شماره تلفن محل کار و شرکت را ذکر کنید. هر چه متن آگهی کاملتر و پخته تر نوشته شود در جلب اعتماد کاربر موثرتر خواهد بود.


در هر صورت، درج تبلیغات رایگان در اینترنت را به شما پیشنهاد می کنیم. برای کسب و کارهای تازه و جدید درج تبلیغات رایگان در اینترنت می تواند مفید و موثر باشد. وقتی کسب و کاری به تازگی راه افتاده است و جدیدالتاسیس می باشد، مسلما صرفه جویی در هزینه ها بسیار مهم و در اولویت اول می باشد. چون این کسب و کارها در ابتدای راه می باشند، باید راههای مختلف تبلیغات را امتحان کنند و با در نظر گرفتن بازخورد هر نوع تبلیغات بهترین راهکار را بسته به نوع فعالیت خودشان برای ادامه مسیر در نظر بگیرند. در این میان تبلیغات اینترنتی می تواند بسیار خوب و موثر باشد. با درج تبلیغات رایگان در اینترنت و در وب سایت (سودایران) کسب و کار جدید و تازه شما به کل مردم کشور معرفی می گردد. تبلیغات در اینترنت 24 ساعته و هفت روز هفته می تواند در خدمت کسب و کار تازه و جدید شما باشد. تبلیغات در اینترنت به صرفه است. در همین سایت می توانید خیلی راحت در عرض 10 دقیقه آگهی خودتان را ثبت نموده و منتشر کنید. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه نمائید، هزینه ای که برای درج تبلیغات در اینترنت پرداخت می کنید به نسبت روزنامه و تلویزیون و رادیو و سایر انواع تبلیغات بسیار پایینتر است. بنابراین برای کسب و کارهای جدیداستفاده از تبلیغات اینترنتی بسیار مهم است.


تعداد افرادی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می‌خوانند حدود پنج برابر آن‌هایی است که وقت می‌گذارند و تمام آگهی را می خوانند. بنابراین الزامیست که در تیتر نام تجاری و همچنین محصول تبلیغی درج شود.


افزایش تعداد مشتریان با درج آگهی رایگان


راهکارهای افزایش اثر بخشی آگهی و تبلیغات رایگان


15 پارامتر مهم برای ثبت آگهی رایگان پربازده


چگونه خوب تبلیغ کنیم و اگهی بدهیم؟


راهکارهای عالی برای درج آگهی رایگان پربازده


منبع: سودایران


تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کار شما می تواند بسیار موثر و تاثیر گذار باشد. تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید مشتریان کالا و خدمات شما است. مانند تبلیغات تراکت و روزنامه نیست که همان روز موثر باشد. تبلیغات شما در اینترنت روز و شب برای جذب مشتری شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی از هر جای ایران قابل مشاهده است. کسب و کار شما در تهران و یا هر جای دیگر ایران که باشد، با درج اگهی در اینترنت درآمد خودتان را افزایش دهید و بر تعداد مشتریان خودتان بیفزائید. اگر ساکن تهران هستید با درج تبلیغات در اینترنت می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل کشور معرفی نمائید و اگر ساکن شهر دیگری هستید هم می توانید از تهران مشتری جذب کنید. به صورت خلاصه و جمع بندی شده، اگر در جستجوی تبلیغات موثر در کسب و کار هستید، حتما درج آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت (سودایران) را امتحان کنید.


تبلیغات در اینترنت پوشش بسیار گسترده ای دارد. حتی اگر می خواهید کالا و خدمات خودتان را در کشورهای خارجی به فروش برسانید و مشتریان شما در ایران نیستند نیز این نوع تبلیغات جواب می دهد. اگر ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید هم می توانید کالا و خدمات خودتان را در هر جای کشور به فروش برسانید. به محض اینکه آگهی شما تایید شود تمام افراد کشور و تمامی افراد روی کره زمین قادر به مشاهده آگهی شما بوده و می توانند یکی از مشتریان شما باشند. تبلیغات در اینترنت با سرعت بالایی انجام می گیرد. شما در روزنامه یا مجله آگهی بدهید حداقل یک روز کاری وقت لازم دارد تا تبلیغ شما منتشر گردد. تبلیغات شما در اینترنت حداکثر طی دو یا سه ساعت تایید شده و منتشر خواهد شد. برای افرادی که در کار املاک فعالیت دارند این سرعت بسیار مهم است. چون اگر فایل خودشان را زود به فروش نرسانند ممکن است یک مشاور املاک دیگر این کار را انجام داده و پورسانت را دریافت کند. برای بسیاری از مشاغل دیگر هم سرعت در انتشار اگهی و تبلیغ ممکن است مهم باشد و این امر تنها با تبلیغات اینترنتی مقدور است.


سایت سودایران:

1- بازدید بالایی دارد. با درج تبلیغ در سودایران، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.

2- از نظر گوگل بهینه است. آگهی و تبلیغ شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.

3- گروه بندی متنوعی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است. در هر زمینه ای که می خواهید و هر جای ایران که هستید می توانید آگهی خودتان را در این سایت ثبت نموده و درآمدتان را افزایش دهید.

4- درج آگهی در آن رایگان است. هر تعداد آگهی و در هر زمینه ای که مد نظر شماست در این سایت به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید.

5- برای ثبت تبلیغات پربازده و موثر است. هر روز یک آگهی غیر تکراری در سودایران ثبت کنید و بعد از یک ماه تاثیر آن را به وضوح خواهید دید.


رونق کسب و کار با ثبت آگهی رایگان در اینترنت به راحتی ممکن است. ثبت آگهی در اینترنت بازدهی بالایی دارد. بسیاری از افراد تنها با درج تبلیغات در اینترنت روزانه مشتریان زیادی را جذب می کنند. شما نیز در هر زمینه ای که فعالیت دارید آگهی خودتان را به صورت رایگان در سایت (سودایران) ثبت نموده و به کسب و کار خودتان رونق بدهید. برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی رایگان و آگهی اینترنتی تنها به یکی دو آگهی اکتفا نکنید. قبول کنید که در زمینه کار و فعالیت شما هم اکنون هزاران مطلب در اینترنت وجود دارد. اگر می خواهید نتیجه خوبی بگیرید باید هر روز یکی آگهی ثبت کنید تا کم کم در زمینه کار و فعالیت خودتان در اینترنت هم حرفی برای گفتن داشته باشید. خبر خوب اینکه ثبت آگهی در اینترنت و در همین سایت هم کاملا رایگان است.


پس از انتخاب سایت مناسب برای ثبت تبلیغ و آگهی مورد دیگری که باید در نظر بگیرید، نحوه نوشتن عنوان اگهی و تبلیغ خودتان است. عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر