۱۳۹۵ آذر ۲۸, یکشنبه

نحوه ثبت آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی خوب و موثر

نحوه ثبت آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی خوب و موثر در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. اگر قصد ثبت آگهی رایگان در سایت معتبر تبلیغات اینترنتی را دارید ...


اگر قصد ثبت آگهی رایگان فروش خودرو و موتورسیکلت را دارید ...

اگر در تهران، شیراز، اصفهان و یا هر جای ایران خودرویی برای فروش دارید ...

اگر برای فروش خودرو، اتومبیل و ماشین خودتان قصد دارید اگهی اینترنتی ثبت کنید ...

اگر در زمینه خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت فعالیت دارید ...


در هر صورت آگهی خودتان را در سایت (سودایران) ثبت کنید. بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک نمائید.


اگر قصد درج آگهی رایگان در زمینه چاپ و تبلیغات و هدایای تبلیغاتی را دارید ....

اگر می خواهید آگهی و تبلیغ خودتان را در زمینه فروش انواع هدایای تبلیغاتی، کیف تبلیغاتی، ساعت، خودکار، لیوان و ماگ و .... در یک سایت معتبر درج نمائید ....

اگر در زمینه ساخت تابلو روان، خرید و فروش تابلو روان دست دوم، قیمت ماژول تابلو روان، تابلو روان led، تابلو روان نرم افزار، تابلو روان قیمت، لیست قیمت تابلو روان، تابلو روان تبریز، تهران، اصفهان، کرج، مشهد، شیراز، اهواز، یزد و .... قصد ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی دارید ....

اگر در جستجوی سایت پربازدید تبلیغات رایگان اینترنتی برای درج اگهی در زمینه هدایای تبلیغاتی، لوکس، جدید، ارزان، سررسید سال 95 ، هدایای تبلیغاتی، سررسید 96 ، تقویم و .... هستید ...


در هر صورت آگهی خودتان را در سایت (سودایران) ثبت کنید. بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک نمائید.



تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در اینترنت یکی از بهترین راهکارها برای جذب مشتری و رونق کسب و کارها است. تبلیغات اینترنتی ویژگیهای منحصر به فردی دارد که واقعا آن را جذاب کرده و از سایر انواع تبلیغات دیگر متمایز می کند.

تبلیغات اینترنتی گستردگی زیادی دارد. مثلا اگر شما ساکن تهران هستید، با ثبت تبلیغات در اینترنت می تواند کالا و خدمات خودتان را در تهران، استان تهران و کل کشور بشناسانید. هیچ نوع تبلیغات دیگری این گستردگی را ندارد.

تبلیغات در اینترنت به لحاظ مکانی محدودیت ندارد و به لحاظ زمانی هم همینطور. آگهی و تبلیغات شما در اینترنت به صورت 24 ساعته در معرض دید متقاضیان کالا و خدمات شما قرار می گیرد.  سایر انواع تبلیغات معمولا در زمانهای مشخصی به افراد نشان داده می شود.

افراد برای پیدا کردن کالا و خدمات شما در اینترنت از طریق جستجو در موترهای جستجو مانند گوگل به تبلیغات شما می رسند و چون خودشان متقاضی دیدن تبلیغ شما هستند احتمال اینکه مشتری شما شوند خیلی بالا است.

تبلیغات در اینترنت به نسبت بسیاری از انواع تبلیغات دیگر به صرفه است. در بسیاری از وب سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند سودایران درج آگهی و تبلیغ رایگان است. هر تعداد اگهی و تبلیغ که بخواهید می توانید در اینترنت و در سایت سودایران درج کنید.

در اینترنت تبلیغات خودتان را در هر زمینه ای (مانند املاک و مسکن و آپارتمان، اتومبیل و خودرو، ارتباطات، تدریس خصوصی و آموزش، صنعت و صنعت برق، استخدام، خدمات، کالا و لوازم و .... ) درج کنید.

برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی به سایت پربازدید و معتبر سودایران مراجعه کنید. برای ثبت تبلیغات در سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک نمائید.



نکات مهم در انتخاب عنوان آگهی تبلیغاتی - 1- تیتر ها دروازه های ورود هستند که باید طوری بیان شوند که ببینده را جذب خود کنند و نگذارند آن ها بی تفاو ت از کنار آگهی تبلیغاتی عبور کنند. بهتر است نام گروه مخاطب آگهی در تیتر گنجانده شود. برا ی مثال، اگر محصول برای کودکان است در تیتر آگهی باید مادران را مخاطب قرار داد.

2- تیتر باید در خواننده ایجاد انگیزه کند و هدف و نتیجه خوشایندی را برای خریدار به دنبال داشته باشد. البته باید توجه داشت که این اهداف نباید دور از انتظار یا اغراق آمیز باشند.

3- کاری کنید که نوشته شما بوی تازگی بدهد، زیرا مشتریان همواره به دنبال محصول جدید و راه های استفاده از یک محصول شناخته شده یا شکل به روز درآمده‌ی یک محصول قدیمی و خوب هستند. استفاده از کلمات قدرتمند تیتر آگهی تبلیغاتی شما را جذاب‌تر می‌کند؛ کلماتی مانند «هیجان انگیز» و «جدید».

4- کلمه‌های دیگری که اعجاز می‌کنند، عبارتند از:

چگونه می‌توان… چیزی که به دنبالش بودید… با معرفی … به تازگی در جمع … حیرت انگیز … معجزه‌وار … دلخواه همه … سریع و آسان … تحول … در آینده‌ای نه چندان دور … تغییر دائمی … تضمین …

هرگز به این کلمه‌ها که زیاد به گوشتان خورده‌اند، پشت نکنید. کارایی‌شان حتمی است و از قضا دلیل این که زیاد آن‌ها را دیده و شنیده‌ایم، همین است که معجزه می‌کنند .

5-  همان طور که گفتیم، تعداد افرادی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می‌خوانند حدود پنج برابر آن‌هایی است که وقت می‌گذارند و تمام آگهی را می خوانند. بنابراین الزامیست که در تیتر نام تجاری و همچنین محصول تبلیغی درج شود.

6- در تیتر آگهی تبلیغاتی به هدفی که به محقق شدن آن ایمان دارید اشاره کنید. نگران طولانی شدن تیتر نباشید، خواننده وقتی شروع به خواندن می کند به طور حتم آن را نیمه کاره رها نمی‌کند.

7- وقتی تیتر به طور کامل بتواند افراد را جذب کند، این انگیزه را در آنها به وجود می آورد که به خواندن کل آگهی ترغیب شود.


چگونه موثر تبلیغ کنیم؟


تبلیغات موثر-تبلیغات رایگان-ثبت آگهی رایگان-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-درج آگهی رایگان-آگهی رایگان موثر-چگونگی درج آگهی رایگان-نحوه ثبت آگهی موثر-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان-چگونگی ثبت آگهی رایگان-ثبت آگهی رایگان پربازده-تبلیغات موفق-تبلیغات رایگان موثر-تبلیغات پربازده-تبلیغ موثر-تبلیغات اینترنتی موثر-درج آگهی رایگان موثر-افزایش تعداد مشتریان-سایت تبلیغات رایگان-درج آگهی رایگان پربازده-آگهی موثر-چگونگی ثبت تبلیغات رایگان-تبلیغات رایگان اینترنتی-آگهی رایگان فروش خودرو-سایت آگهی رایگان-چگونه خوب تبلیغ کنیم-تبلیغات مجانی-درج آگهی رایگان مفید-درج آگهی موفق-روشهای جدید تبلیغات-تبلیغات موثر در کسب و کار-آگهی رایگان اینترنتی-آگهی اینترنتی رایگان-سایت معتبر تبلیغات رایگان-آگهی رایگان پربازده-چگونگی درج تبلیغات موفق-تبلیغ موفق-تبلیغ-سایتهای تبلیغاتی رایگان-ثبت آگهی رایگان موثر-چگونه آگهی رایگان کنیم-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی رایگان مفید-ثبت آگهی رایگان فروش خودرو-سایت های معتبر تبلیغات-نحوه ثبت آگهی-تبلیغ خوب-
اگر در جستجوی سایت معتبر ، پربازدید و عالی برای درج تبلیغات و آگهی رایگان در اینترنت هستید به سایت سودایران مراجعه کنید. سایت سودایران یکی از برترین سایتهای آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی ایران است و به بهترین شکل متقاضیان آگهی شما را به سمت آن میل می دهد. درج آگهی در سایت سودایران رایگان، راحت و پربازده است.

سایت سودایران، بازدید روزانه بیش از 12000 بازدید در روز را دارد. سودایران یکی از سایتهای پربازدید آگهی رایگان اینترنتی ایران است و با درج تبلیغ در این وب سایت آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. بازدید بالای سایت سودایران باعث می شود تا آگهی شما به راحتی دیده شود.

در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید ثبت کنید. این امکان در کمتر سایت آگهی و تبلیغاتی پیش بینی شده است. شما در سایت سودایران با ارائه 10 عکس از محصول و خدمات خودتان به بهترین شکل می توانید خدمات خودتان را معرقی نمائید.

در سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 تبلیغ ثبت شده است. تعداد زیاد آگهی و تبلیغ ثبت شده در سایت سودایران باعث بهینه شده آن از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل برای بسیاری از موضوعات شده است. تعداد آگهی های ثبت شده در سودایران روز به روز در حال افزایش است.

سایت سودایران تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است. حین درج آگهی و تبلیغ در سایت سودایران استان و شهر مورد نظر خودتان را به راحتی انتخاب نمائید. در سایت سودایران حتی کوچکترین شهر های ایران هم در نظر گرفته شده اند.

درج آگهی در سایت سودایران راحت و رایگان است. بعد از ثبت نام و ورود به کنترل پنل به راحتی هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید ثبت کنید. برای آگهی های خودتان به راحتی می توانید عکس، کلمات کلیدی و ... انتخاب کنید.
متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تبلیغ و اگهی اینترنتی شما موثر و مفید باشد در مرحله اول باید یک سایت پربازدید تبلیغات رایگان (مانند سایت سودایران) را برای ثبت آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب کنید. درج آگهی و تبلیغ در سایت پربازدید باعث می شود تا تبلیغات شما را افراد بیشتری مشاهده کرده و اثر گذاری آن بیشتر شود.

در مرحله بعد سعی کنید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. عنوانی را برگزینید که بازدید کننده را متقاعد کند تا بر روی آگهی شما کلیک نماید. عنوان اگهی شما باید گیرا و جذاب باشد. باید بین آگهی های مشابه عنوان آگهی شما برجسته و جذاب باشد.

در ادامه سعی کنید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. متن آگهی و تبلیغ خودتان را به گونه ای بنویسید که اگر بازدید کننده بر روی آگهی شما کلیک کرد، در ادامه متقاعد شود که کالا و خدمات شما دقیقا همان محصولی است که در جستجوی آن بود و با شما تماس بگیرد. تا جایی که می توانید در مورد محصول و کالا و خدمات خودتان توضیحات ارائه دهید و بگوئید که چه مزیتهایی برای مشتری دارد.

از درج اگهی های تکراری و کپی شده از یک سایت به سایت دیگر حذر کنید. آگهی های تکراری از نظر موتورهای جستجو مانند گوگل ارزشی نداشته و برای شما فایده ای در بر نخواهد داشت. هر روز 10 تا 15 دقیقه وقت بذارید و یک آگهی جدید ثبت کنید. به مرور زنگ خورهای شما شروع می شود.

عکس مناسب و خوبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. اگر می توانید دقیقا از محصول و کالای خودتان عکس بگیرید و در سایت ثبت کنید. در سایت سودایران می توانید برای هر آگهی 10 عکس بذارید و محصول و کالای خودتان را به خوبی معرفی کنید.

برای ح

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر