۱۳۹۵ دی ۵, یکشنبه

تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی + مزایای اگهی اینترنتی و تبلیغات موفق

تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی + مزایای اگهی اینترنتی و تبلیغات موفق در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین روشهای تبلیغات و بازاریابی است.
تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی ارزان و به صرفه بوده و شما برای تعداد آگهی هایی که درج می کنید محدودیت ندارید. در این نوع تبلیغات تعداد کسانی که می توانند آگهی شما را ببینند از هر روش تبلیغاتی دیگری بیشتر است.
برای درج تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی می توانید در همین وب سایت به صورت رایگان برای این کار اقدام کنید.
درج آگهی اینترنتی در وب سایتهای درج آگهی رایگان همچون www.soodiran.com به مقدار بسیار زیادی می تواند به جذب مشتری توسط شما کمک کند. در حال حاضر بسیاری از افراد برای پیدا کردن خدمات و کالاهای مورد نظر خود از اینترنت کمک می گیرند.

در این وب سایت گروه بندی متنوعی برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی توسط شما در نظر گرفته شده است.

برای ثبت تبلیغات خوب و پربازده موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- یک وب سایت پربازدید را برای ثبت تبلیغات خودتان انتخاب کنید. وب سایت (سودایران) یکی از بهترین گزینه ها برای درج آگهی و تبلیغ شماست.
سایت سودایران در روزهای عادی هفته بیش از 10000 بازدید کننده دارد. با درج آگهی در سودایران، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.
2- عنوان آگهی خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. بیش از 90 درصد از افراد فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب نوشته باشید، از بین صدها آگهی بر روی تبلیغ شما کلیک نموده و احتمال اینکه مشتری شما باشند بیشتر خواهد شد.
3- متن آگهی را قوی بنویسید. متن آگهی و تبلیغات خودتان را قانع کننده و جذاب بنویسید. تمام مدارکی که می تواند مشتری را قانع کند ارائه دهید. رزومه کاملی از کارهای قبلی خودتان را در متن آگهی ارائه کنید.
4- عکس خوبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. گاهی یک تصویر از هزاران نوشته بهتر است. تصویر مناسبی از کالا یا خدمات خودتان ارائه کنید. در سایت سودایران برای هر آگهی 10 عکس می توانید ارائه نمائید.
5- گروه بندی مناسب رمز موفقیت است. اگر به عنوان مثال در زمینه فروش آپارتمان فعالیت دارید آگهی خودتان را در گروه بندی مناسب "خرید و فروش اپارتمان" ارائه دهید. به این ترتیب بازدهی آگهی شما بیشتر خواهد شد.

به منظور داشتن یک تبلیغ موثر، اثر بخش و پربازده موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. بیشتر از آنچه که درباره کیفیت و ویژگیهای برتر محصول خودتان توضیح می دهید، در رابطه با نفعی که به مشتری شما می رساند و یا مزایای که برای او دارد حرف بزنید.
2- آگهی های دارای تیتر حاوی یک نفع به طور میانگین چهار برابر بیش از آگهی های فاقد این قول خوانده می شوند. به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه می کنند. در نتیجه اگر شعار شما منجر به فروش کالایتان نشود 90% پولتان را به هدر داده اید.

تبلیغات کاغذی یا اینترنتی؟ - در این بخش تبلیغات کاغذی و اینترنتی با هم مقایسه می شود. مزیتهای تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات کاغذی به صورت زیر است:
1- تعداد بازدید کننده بیشتری تبلیغات اینترنتی را مشاهده می کند.
2- به صرفه تر و ارزان تر است.
3- بازدهی بالاتری دارد.
4- در تمامی طول شبانه روز در دسترس کاربران است.
5- ...

دلایل زیر نشان می دهد که چرا ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت به نسبت انواع راهکارهای دیگر مفیدتر و موثرتر است.

1- تبلیغات در اینترنت گسترده است. به عنوان مثال، اگر شما ساکن تهران هستید، با ثبت تبلیغات در اینترنت کالا و خدمات خودتان را در کل کشور می توانید معرفی کنید. گستردگی تبلیغات اینترنتی را هیچ نوع تبلیغات دیگری ندارد. مثلا فرض کنید که در روزنامه آگهی بدهید و یا تراکت پخش کنید. واضح است که با این نوع تبلیغات فقط می توانید یک منطقه یا در نهایت یک شهر را پوشش دهید.



2- تبلیغات در اینترنت ارزان است. ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت در بسیاری از سایتهای ثبت آگهی رایگان مانند سایت سودایران www.soodiran.com  رایگان است. حتی اگر بخواهید اگهی خودتان را به صورت ویژه ثبت نمائید، باز هم هزینه ای که برای تبلیغات اینترنتی پرداخت می کنید، در مقایسه با هزینه تبلیغات در زونامه ها و مجلات و در مقایسه با هزینه چاپ و پخش تراکت بسیار ناچیز است.

3- تبلیغات در اینترنت 24 ساعته است. تراکت های شما یک روز بر روی دیوار می ماند. تازه اگر شانس بیارید مامور شهرداری 15 دقیقه پس از چسباندن تراکت آنها را از دیوار نکند. تبلیغات روزنامه هم فقط همان روز یا در نهایت تا فردای روزی که آگهی چاپ شده است، اعتبار دارد. ولی، تبلیغات اینترنتی 24 ساعته است. روز و شب برای شما مشتری جذب می کند. در ضمن، هر چه از عمر آگهی بگذرد، نه تنها قدیمی نمی شود، بلکه از نظر گوگل اعتبارش بالاتر می رود. تبلیغات در اینترنت بی نظیر است.
4- تبلیغات در اینترنت پربازده است. به همان دلایلی که قبلا گفته شد (گستردگی و 24 ساعته بودن تبلیغات اینترنتی) تبلیغات در اینترنت پربازده و موثر است. به نسبت هزینه ای که پرداخت می کنید (هر چند که گفته شده تبلیغات اینترنتی می تواند رایگان هم باشد) بازدهی و اثر گذاری آگهی اینترنتی بسیار بالا می باشد.

تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در اینترنت یکی از بهترین راهکارها برای جذب مشتری و رونق کسب و کارها است. تبلیغات اینترنتی ویژگیهای منحصر به فردی دارد که واقعا آن را جذاب کرده و از سایر انواع تبلیغات دیگر متمایز می کند.
تبلیغات اینترنتی گستردگی زیادی دارد. مثلا اگر شما ساکن تهران هستید، با ثبت تبلیغات در اینترنت می تواند کالا و خدمات خودتان را در تهران، استان تهران و کل کشور بشناسانید. هیچ نوع تبلیغات دیگری این گستردگی را ندارد.
تبلیغات در اینترنت به لحاظ مکانی محدودیت ندارد و به لحاظ زمانی هم همینطور. آگهی و تبلیغات شما در اینترنت به صورت 24 ساعته در معرض دید متقاضیان کالا و خدمات شما قرار می گیرد. سایر انواع تبلیغات معمولا در زمانهای مشخصی به افراد نشان داده می شود.
افراد برای پیدا کردن کالا و خدمات شما در اینترنت از طریق جستجو در موترهای جستجو مانند گوگل به تبلیغات شما می رسند و چون خودشان متقاضی دیدن تبلیغ شما هستند احتمال اینکه مشتری شما شوند خیلی بالا است.
تبلیغات در اینترنت به نسبت بسیاری از انواع تبلیغات دیگر به صرفه است. در بسیاری از وب سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند سودایران درج آگهی و تبلیغ رایگان است. هر تعداد اگهی و تبلیغ که بخواهید می توانید در اینترنت و در سایت سودایران درج کنید.

سایت سودایران:
- بازدید بالایی دارد.
- از نظر گوگل بهینه است.
- امکانات متنوعی را ارائه داده است.
- تا سال 96 بیش از 100000 آگهی ثبت شده دارد.

نکات مهم در انتخاب عنوان آگهی تبلیغاتی
1- تیتر ها دروازه های ورود هستند که باید طوری بیان شوند که ببینده را جذب خود کنند و نگذارند آن ها بی تفاو ت از کنار آگهی تبلیغاتی عبور کنند. بهتر است نام گروه مخاطب آگهی در تیتر گنجانده شود. برا ی مثال، اگر محصول برای کودکان است در تیتر آگهی باید مادران را مخاطب قرار داد.
2- تیتر باید در خواننده ایجاد انگیزه کند و هدف و نتیجه خوشایندی را برای خریدار به دنبال داشته باشد. البته باید توجه داشت که این اهداف نباید دور از انتظار یا اغراق آمیز باشند.
3- کاری کنید که نوشته شما بوی تازگی بدهد، زیرا مشتریان همواره به دنبال محصول جدید و راه های استفاده از یک محصول شناخته شده یا شکل به روز درآمده‌ی یک محصول قدیمی و خوب هستند. استفاده از کلمات قدرتمند تیتر آگهی تبلیغاتی شما را جذاب‌تر می‌کند؛ کلماتی مانند «هیجان انگیز» و «جدید».


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر