۱۳۹۵ دی ۱, چهارشنبه

سایت پربازدید و معتبر درج آگهی و تبلیغات موثر

برای ثبت تبلیغات خوب و پربازده موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- یک وب سایت پربازدید را برای ثبت تبلیغات خودتان انتخاب کنید. وب سایت (سودایران) یکی از بهترین گزینه ها برای درج آگهی و تبلیغ شماست.
سایت سودایران در روزهای عادی هفته بیش از 10000 بازدید کننده دارد. با درج آگهی در سودایران، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.
2- عنوان آگهی خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. بیش از 90 درصد از افراد فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب نوشته باشید، از بین صدها آگهی بر روی تبلیغ شما کلیک نموده و احتمال اینکه مشتری شما باشند بیشتر خواهد شد.
3- متن آگهی را قوی بنویسید. متن آگهی و تبلیغات خودتان را قانع کننده و جذاب بنویسید. تمام مدارکی که می تواند مشتری را قانع کند ارائه دهید. رزومه کاملی از کارهای قبلی خودتان را در متن آگهی ارائه کنید.
4- عکس خوبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. گاهی یک تصویر از هزاران نوشته بهتر است. تصویر مناسبی از کالا یا خدمات خودتان ارائه کنید. در سایت سودایران (همین سایت) برای هر آگهی 10 عکس می توانید ارائه نمائید.

5- گروه بندی مناسب رمز موفقیت است. اگر به عنوان مثال در زمینه فروش آپارتمان فعالیت دارید آگهی خودتان را در گروه بندی مناسب "خرید و فروش اپارتمان" ارائه دهید. به این ترتیب بازدهی آگهی شما بیشتر خواهد شد.

سایت پربازدید آگهی رایگان تبریز
سایت پربازدید آگهی رایگان تبریز سایت سودایران است. سایت که به بهترین شکل می توانید تبلیغات خود در تبریز را در آن ثبت کنید سایت سودایران است.
برای ثبت آگهی در سودایران بر روی لینک درج آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک نمائید. وب سایت سودایران www.soodiran.com از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل، یاهو و بینگ کاملا بهینه است.
در وب سایت سودایران گروه بندی متنوعی برای ثبت آگهی و تبلیغ در تبریز و کل کشور به صورت زیر در نظر گرفته شده است.
کامپیوتر
آموزش و تدریس
املاک
اتومبیل
لوازم
خدمات
بازارکار و سرمایه
صنعت
ارتباط

سایت خوب درج تبلیغ تبریز
اگر برای فروش کالا و خدمات در تبریز، رونق کسب و کارتان در تبریز، افزایش تعداد مشتریان و سودهی در تبریز و ... در جستجوی یک سایت خوب درج آگهی تبریز هستید به وب سایت سودایران www.soodiran.com مراجعه کنید.

سایت خوب درج تبلیغ اصفهان
اگر برای فروش کالا و خدمات، تبلیغ آموزش و تدریس خصوصی، تبلیغات در زمینه خرید و فروش ملک و اتومبیل در اصفهان، تبلیغ برای رونق کسب و کارتان در اصفهان و ... در جستجوی یک سایت خوب درج تبلیغ اصفهان هستید، وب سایت سودایران را به شما پیشنهاد می کنیم.
سایت سودایران یکی از برترین سایتهای درج آگهی رایگان است. در این وب سایت گروه بندی متنوعی برای درج آگهی در نظر گرفته شده است. وب سایت سودایران بازدید روزانه بالایی داشته و به بهترین شکل متقاضیان آگهی شما در اصفهان را به سمت آن میل می دهد.

سایت پربازدید آگهی رایگان
اگر در جستجوی یک سایت پربازدید آگهی رایگان هستید ...
اگر می خواهید تبلیغات خود را در هر زمینه ای در یک سایت پربازدید آگهی رایگان ثبت کنید ...
اگر کالا و خدمات خود را با تبلیغات در یک سایت پربازدید آگهی رایگان می خواهید به فروش برسانید ...
در هر صورت، به وب سایت سودایران www.soodiran.com مراجعه کنید. وب سایت سودایران یکی از برترین سایتهای درج آگهی رایگان در ایران است.

عنوان آگهی را خوب انتخاب کنید. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن آگهی باشد. کسی که فقط عنوان آگهی شما را می بیند باید متوجه شود که تبلیغات شما در چه زمینه ای است. در عنوان آگهی خودتان اسم محصول و مزیت و فایده مهم آن را بیاورید. اگر آپارتمان یا ملکی به فروش می رسانید اسم محله یا شهر را در عنوان آگهی بیاورید. اگر خودرویی به فروش می رسانید در عنوان آگهی خودتان نام خودرو و رنگ و مدل آن را بگوئید. اگر محصول یا خدماتی ارائه می کنید، در عنوان آگهی نام محصول یا خدمات خودتان را ارائه کنید. عنوان آگهی باید گویا، روشن، واضح و برانگیزاننده باشد. باید عنوان آگهی را به گونه ای بنویسید تا کاربران را ترغیب کنید بر روی آگهی شما کلیک نمایند. در عنوان آگهی فقط ننویسید "فروش فوری" . عناوینی مشابه این نمی تواند برای تبلیغات مناسب و موثر باشد. باید عنوان آگهی را مناسب انتخاب کنید. یکی از مهمترین نکات در نوشتن یک آگهی موثر همین است.

نکته بسیار مهم دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی مهم است و در مورد سایر انواع تبلیغات صادق نمی باشد این است که اگر شما عنوان آگهی خودتان را خوب انتخاب نکنید، گوگل را هم از دست داده اید. در همان مثال فروش خودرو، فرض کنید کاربری در گوگل عبارت "پژو 206 سفید مدل 94" را جستجو کند. حال اگر شما هم دقیقا چنین خودروی برای فروش داشته باشید ولی عنوان آگهی خودتان را همان کلمه "فروش" یا "فروش خودرو" و .... انتخاب کرده باشید، خوب مسلما آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در اولویت قرار نخواهد گرفت و در نتیجه بازدید زیادی از تبلیغات شما انجام نمی شود. بنابراین تا جایی که ممکن است عنوان آگهی خودتان را دقیق و با جزئیات کافی بنویسید. البته در سایتهای آگهی رایگان و در همین سایت (سودایران) هم تعداد کاراکترهای عنوان آگهی محدود است. ولی به هر حال تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهد عنوان آگهی را کامل بنویسید و توضیحات دقیق تر و کامل تر را در متن آگهی ارائه دهید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر