۱۳۹۵ دی ۱۲, یکشنبه

آگهی اینترنتی ، افزایش درآمد و تعداد مشتریان و رونق کسب و کار

در این بخش در رابطه با آگهی اینترنتی ، افزایش درآمد و تعداد مشتریان و رونق کسب و کار توضیحات کاملی ارائه می گردد. چگونه از آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم؟ - در هر زمینه ای که فعالیت دارید، آگهی و تبلیغات اینترنتی می تواند به رونق کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان شما کمک زیادی بکند. آگهی و تبلیغات اینترنتی گستردگی فراوانی دارد. ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران که باشید، با استفاده از آگهی وتبلیغات اینترنتی می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل تهران و کل ایران معرفی نمائید. قدرتی که آگهی و تبلیغات اینترنتی دارد را هیچ نوع تبلیغات و هیچ نوع روش بازاریابی دیگری ندارد.
آگهی اینترنتی گسترده است. شما در عرض 10 دقیقه می توانید آگهی خودتان را در سایت (سودایران) ثبت نموده و به راحتی کالا و خدمات خودتان را معرفی نمائید. تبلیغات اینترنتی کم هزینه و موثر است. به عنوان مثال، در سایت (سودایران) می توانید آگهی خودتان را کاملا رایگان درج کنید. حتی اگر بخواهید آگهی خودتان را ویژه کنید نیز هزینه ای که پرداخت می کنید در مقایسه با روزنامه و مجله و رادیو و تلویزیون بسیار پایین است. تبلیغات اینترنتی مزیت دیگری که دارد این است که کالا و خدمات شما را در معرض دید افرادی قرار می دهد که مشتریان واقعی شما هستند. کسانی که از طریق گوگل آگهی شما را پیدا می کنند واقعا به کالا یا خدمات شما نیاز دارند و می توانند واقعا مشتری شما باشند. در حالی که در تلویزیون وقتی تبلیغی نمایش داده می شود افرادی که آگهی را مشاهده می کنند شاید به دیدن آن اصلا علاقه ای هم نداشته باشند.

برای درج آگهی در سایت پربازدید سودایران بر روی عبارت ثبت تبلیغات رایگان کلیک نمائید.


برای ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی پربازده، مفید و موثر و استفاده از آن برای افزایش درآمد و رونق کسب و کارتان موارد زیر را در نظر بگیرید.
1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند سایت: سودایران) ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 100000 آگهی ثبت شده دارد. این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بیشترین بازدهی را دارد.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. عنوان آگهی را تا جایی که امکان دارد کامل بنویسید. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید، کاربران از بین آگهی های مشابه با آگهی شما بر روی اگهی شما کلیک خواهند کرد.

ویژگی برتری که آگهی های اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات دارد این است که این نوع تبلیغات به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته و بدون هیچ تعطیلی ای برای شما کار می کند. ممکن است شما خواب باشید و یا در مسافرت باشید، در هر حالت آگهی و تبلیغات شما به افراد مختلف نشان داده شده و هر کدام از بازدید کنندگان از آگهی و تبلیغات شما بعدا می توانند یکی از مشتریان شما باشند. به عنوان مثال، تبلیغات در روزنامه و مجله و ... یک روز و یا در نهایت چند روز دیده خواهند شد و پس از آن هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند. تبلیغی که شما در اینترنت ثبت کرده اید همیشه باقی می ماند. تبلیغاتی که امروز درج نموده اید، یک ماه بعد و یک سال بعد هم دیده خواهد شد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در همین سایت در کنترل پنل بر روی عبارت "به روز رسانی" کلیک نمائید تا تاریخی که برای آگهی شما نشان داده می شود به روز گردد. اتفاقا گوگل به مطالب قدیمی تر اعتبار بیشتری هم می دهد. به این معنی که بر خلاف روزنامه و تراکت و مجله که با گذشت زمان آگهی شما منقضی می گردد، آگهی و تبلیغات شما در اینترنت روز به روز اعتبار بیشتری پیدا می کند.

تبلیغات در اینترنت پوشش بسیار گسترده ای دارد. حتی اگر می خواهید کالا و خدمات خودتان را در کشورهای خارجی به فروش برسانید و مشتریان شما در ایران نیستند نیز این نوع تبلیغات جواب می دهد. اگر ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید هم می توانید کالا و خدمات خودتان را در هر جای کشور به فروش برسانید. به محض اینکه آگهی شما تایید شود تمام افراد کشور و تمامی افراد روی کره زمین قادر به مشاهده آگهی شما بوده و می توانند یکی از مشتریان شما باشند. تبلیغات در اینترنت با سرعت بالایی انجام می گیرد. شما در روزنامه یا مجله آگهی بدهید حداقل یک روز کاری وقت لازم دارد تا تبلیغ شما منتشر گردد. تبلیغات شما در اینترنت حداکثر طی دو یا سه ساعت تایید شده و منتشر خواهد شد. برای افرادی که در کار املاک فعالیت دارند این سرعت بسیار مهم است. چون اگر فایل خودشان را زود به فروش نرسانند ممکن است یک مشاور املاک دیگر این کار را انجام داده و پورسانت را دریافت کند. برای بسیاری از مشاغل دیگر هم سرعت در انتشار اگهی و تبلیغ ممکن است مهم باشد و این امر تنها با تبلیغات اینترنتی مقدور است.

سایت های نیازمندی زیادی مانند سایت (سودایران) به صورت رایگان وجود دارد و شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای آگهی رایگان خودتان را ثبت نموده و مشتری جذب کنید. درج آگهی و تبلیغات در اینترنت به نسبت سایر انواع تبلیغات و سایر انواع روشهای بازاریابی به صرفه تر و موثر تر است. آگهی های اینترنتی در کل کشور دیده می شود. آگهی شما و بازاریابی شما منحصر به محل سکونت شما نخواهد شد. حتی ممکن است شما مثلا خودتان ساکن کرج باشید و مشتریان شما علاوه بر کرج در تهران هم ساکن باشند. در این حالت، با درج اگهی رایگان در اینترنت به راحتی می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید. حتی اگر در همان شهر خودتان هم فعالیت داشته باشید، آگهی اینترنتی کل شهر شما را پوشش خواهد داد. در حالیکه اگر با استفاده از سایر انواع تبلیغات بخواهید در کل شهر خودتان تبلیغ کنید هزینه زیادی را باید صرف کنید.

اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی و درج اگهی رایگان در اینترنت نتیجه بگیرید و کسب و کارتان را رونق ببخشید باید آگهی های متعددی ثبت نمائید. آگهی هایی که درج می کنید هم نباید تکراری باشد. آگهی کپی شده و تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد. در ضمن متن آگهی را هم کامل و قانع کننده بنویسید. تا اگر بر روی آگهی شما کلیک شد، کاربر متقاعد شود تا با شما تماس هم بگیرد. در متن آگهی توضیحات کاملی از خدمات و محصولات خودتان ارائه دهید. آدرس و شماره تلفن محل کار و شرکت را ذکر کنید. هر چه متن آگهی کاملتر و پخته تر نوشته شود در جلب اعتماد کاربر موثرتر خواهد بود.


برای درج آگهی در سایت پربازدید سودایران بر روی عبارت ثبت تبلیغات رایگان کلیک نمائید.


درج آگهی رایگان موثر و انتخاب گروه بندی و شهر و استان مناسب: انتخاب گروه بنید مناسب و شهر و استان مناسب برای ثبت تبلیغات پربازده مهم و ضروری است. اگر گروه بندی نامناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید، مثل این می ماند که آگهی شما اصلا دیده نشود. اگر آگهی شما می تواند در گروههای مختلفی قرار گیرد، چند آگهی ثبت نمائید و هر آگهی را در گروه مد نظر خودتان قرار دهید. برای شهر و استان هم به همین ترتیب است. اگر در تهران فعالیت دارید و مشتریان شما هم ساکن تهران هستند، استان و شهر تهران را انتخاب کنید. اگر محصول یا خدمات شما در تمامی شهرهای استان تهران می تواند مشتری داشته باشد، آگهی های متعددی ثبت نموده و برای هر آگهی یک شهر را انتخاب کنید. به صورت کلی می توان گفت که برای نتیجه گرفتن و افزایش اثر بخشی تبلیغات اینترنتی خودتان، تنها به یک اگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی ثبت نمائید.

اگر می خواهید با انجام تبلیغات پربازده و موثر هر چه زودتر کسب و کار خودتان را بشناسانید ... در هر صورت، درج تبلیغات رایگان در اینترنت را به شما پیشنهاد می کنیم. برای کسب و کارهای تازه و جدید درج تبلیغات رایگان در اینترنت می تواند مفید و موثر باشد. وقتی کسب و کاری به تازگی راه افتاده است و جدیدالتاسیس می باشد، مسلما صرفه جویی در هزینه ها بسیار مهم و در اولویت اول می باشد. چون این کسب و کارها در ابتدای راه می باشند، باید راههای مختلف تبلیغات را امتحان کنند و با در نظر گرفتن بازخورد هر نوع تبلیغات بهترین راهکار را بسته به نوع فعالیت خودشان برای ادامه مسیر در نظر بگیرند. در این میان تبلیغات اینترنتی می تواند بسیار خوب و موثر باشد. با درج تبلیغات رایگان در اینترنت و در وب سایت (سودایران) کسب و کار جدید و تازه شما به کل مردم کشور معرفی می گردد. تبلیغات در اینترنت 24 ساعته و هفت روز هفته می تواند در خدمت کسب و کار تازه و جدید شما باشد. تبلیغات در اینترنت به صرفه است. در همین سایت می توانید خیلی راحت در عرض 10 دقیقه آگهی خودتان را ثبت نموده و منتشر کنید. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه نمائید، هزینه ای که برای درج تبلیغات در اینترنت پرداخت می کنید به نسبت روزنامه و تلویزیون و رادیو و سایر انواع تبلیغات بسیار پایینتر است.

تعداد افرادی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می‌خوانند حدود پنج برابر آن‌هایی است که وقت می‌گذارند و تمام آگهی را می خوانند. بنابراین الزامیست که در تیتر نام تجاری و همچنین محصول تبلیغی درج شود.  اگر واقعا در جستجوی یک روش عالی برای رونق کسب و کارتان هستید، فرصت درج تبلیغات و آگهی در اینترنت و در سایت (سودایران) را از دست ندهید. در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را هم ویژه کنید.  رمز موفقیت در تبلیغات اینترنتی برای رونق کسب و کار شما، انتخاب سایت پربازدید برای تبلیغات اینترنتی، درج آگهی های متعدد و ثبت آگهی و تبلیغات به صورت مفید و موثر با در نظر گرفتن اصول آن است.

اگر می خواهید تبلیغات موثر در کسب و کارتان داشته باشید در مرحله اول عنوان خوبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. در عنوان آگهی به صورت خلاضه مهمترین مزیتهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. متن آگهی را هم کامل بنویسید و به صورت کامل ویژگیهای برتر محصولات خودتان را بنویسید. برای ثبت تبلیغ موثر و رونق کسب و کار خودتان تنها به یک آگهی اکتفا نکنید. آگهی های متعددی ثبت نموده و درآمدتان را بیشتر و بیشتر کنید.
تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی رایگان و تبلیغات رایگان اینترنتی اگر قویترین امکان بازاریابی و جذب مشتری نباشد بدون شک یکی از بهترین راهکارها برای رونق کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد شما است.  اگر تا به حال از این نوع آگهی و تبلیغات استفاده نکرده اید و یا به درستی از این نوع تبلیغات استفاده ننموده اید، یکی از بهترین امکانات و اختراعات بشری برای رونق کسب و کار و افزایش درامد خودتان را از دست داده اید.


سایت سودایران:


1- بازدید بالایی دارد. با درج تبلیغ در سودایران، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.
2- از نظر گوگل بهینه است. آگهی و تبلیغ شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.
3- گروه بندی متنوعی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است. در هر زمینه ای که می خواهید و هر جای ایران که هستید می توانید آگهی خودتان را در این سایت ثبت نموده و درآمدتان را افزایش دهید.
4- درج آگهی در آن رایگان است. هر تعداد آگهی و در هر زمینه ای که مد نظر شماست در این سایت به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید.
5- برای ثبت تبلیغات پربازده و موثر است. هر روز یک آگهی غیر تکراری در سودایران ثبت کنید و بعد از یک ماه تاثیر آن را به وضوح خواهید دید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر