۱۳۹۵ دی ۱۴, سه‌شنبه

نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات پربازده و مفید و موثر

نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات پربازده و مفید و موثر در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. استفاده از گوگل برای انتخاب عنوان های پر جستجو تر برای آگهی های جدید خودتان: عبارتهای مرتبط با کالا و خدمات خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. در همان صفحه نتایج جستجوی گوگل در پایین صفحه خود گوگل پیشنهادهایی می دهد. این پیشنهادها عبارتهایی هستند که کاربران زیاد جستجو کرده اند. از همین پیشنهادهای گوگل برای عنوان آگهی های خودتان استفاده کنید و متن مناسبی برای آن بنویسید. در متن اگهی خودتان، عنوان آگهی را چند بار تکرار کنید. البته نباید مصنوعی به نظر برسد و از نظر کاربران ناخوشایند نباشد.

آگهی های خودتان را به صورت روزانه به روز رسانی کنید. به این ترتیب آگهی های شما در صدر سایر آگهی ها قرار گرفته و شانس دیده شدن آنها افزایش می یابد. در ضمن تاریخی که در متن آگهی شما نمایش داده می شود هم به روز شده و مشتریان می دانند و متوجه می شوند که هنوز این آگهی اعتبار دارد و می توانند با شما تماس بگیرند.

نکته آموزشی برای درج تبلیغات موثر: تعداد افرادی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می‌خوانند حدود پنج برابر آن‌هایی است که وقت می‌گذارند و تمام آگهی را می خوانند. بنابراین الزامیست که در تیتر نام تجاری و همچنین محصول تبلیغی درج شود.



سایت های معتبر تبلیغات-سایت معتبر تبلیغات رایگان-سایت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان مفید-چگونگی درج تبلیغات موفق-تبلیغات مجانی-سایت آگهی اینترنتی-درج تبلیغات موثر-ثبت آگهی رایگان فروش خودرو-نحوه ثبت آگهی اینترنتی-تبلیغات اینترنتی-ثبت آگهی رایگان موثر-آگهی رایگان پربازده-تبلیغات اینترنتی رایگان-کابل-تبلیغ خوب-


در بسیاری از سایتهای تبلیغاتی رایگان و اگهی اینترنتی مانند سایت (سودایران) به صورت کاملا رایگان می توانید آگهی خودتان را درج کنید. یعنی هیچ هزینه ای نمی پردازید. فقط باید کمی وقت بذارید و آگهی خودتان را درج کنید. البته چون این امکان برای همه فراهم است، بنابراین تعداد آگهی های ثبت شده در اینترنت خیلی زیاد خواهد شد. حال اگر شما تبلیغات خودتان را خوب و اصولی ثبت کنید، حتما نتیجه خواهید گرفت. ولی اگر فقط کپی کاری کنید و با راهکارهای درج تبلیغات موثر آشنا نباشید، آگهی شما تاثیر زیادی نخواهد داشت. در وب سایت (سودایران) در هر زمینه ای که مد نظر شماست، از جمله آموزش و تدریس خصوصی، استخدام و جذب نیرو، خدمات اداری و انواع خدمات و ثبت شرکت و رتبه، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی، صنعتی، ماشین آلات و برق صنعتی، کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری، لوازم، خودرو، ملک و ... می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را درج نمائید.



1- هر روز یک آگهی ثبت کنید با عنوان و تیر متفاوت. از کپی کردن آگهی خودداری نمائید. یکی از بهترین مواردی که برای درج تبلیغ موثر در اینترنت باید مد نظر داشته باشید این است که آگهی های متعددی با عناوین و متنهای مختلف ثبت کنید. تنها به یک یا چند اگهی اکتفا نکنید.

2- در متن آگهی خودتان اطلاعات تماسی را به صورت کامل ارائه دهید. اگر وب سایت یا وبلاگی دارید در متن اگهی ارائه کنید. آدرس شرکت یا محل کار خودتان را ذکر کنید. اگر می خواهید تبلیغ موثر و پربازدهی داشته باشید، باید کاربر بتواند به شما اعتماد کند. با ارائه آدرس و اطلاعات تماسی کامل اعتماد کاربر تا حد زیادی جذب خواهد شد.

3- مزیتهای کالا و خدمات خودتان را به صورت کامل ارائه دهید. بیشتر توضیح دهید که کالا و خدمات شما چه فایده ای برای مصرف کننده دارد و چه مشکلی از او حل می کند.

4- گروه بندی مناسبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. برای داشتن یکی تبلیغ موثر و مفید، آگهی خودتان را در گروه بندی مربوطه ثبت نمائید. مثلا اگر آگهی فروش آپارتمان را در گروه ویلا درج کنید، کسی با شما تماس نخواهد گرفت.



5- برای آگهی های خودتان عنوانهای مختلفی که می تواند مورد جستجوی مشتریان شما باشد انتخاب نمائید.


6- برای هر آگهی متن متفاوتی بنویسید و آگهی تکراری درج نکنید.


7- در صورت تمایل، با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را در همین سایت ویژه کنید.


8- در آگهی های خودتان بنویسید که محصولات شما چه مزیتهایی برای مشتریان دارد و چرا باید محصول شما را انتخاب کنند.


9- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکسهای مناسبی انتخاب نمائید.


10- آگهی اینترنتی به مرور و در طول زمان جواب می دهد. انتظار نداشته باشید که در مدت یکی دو روز کسب و کار شما متحول شود. اگر مداومت داشته باشید، کم کم نتایج آن مشخص خواهد شد.


منبع: سودایران


جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


تبلیغات رایگان موثر



اگر می خواهید آگهی و تبلیغات رایگان موثر و مفید ......


تبلیغ موثر - چگونه تبلیغات موثری داشته باشیم؟

اگر می خواهید تبلیغ موثری داشته باشید ...
اگر در جستجوی راهکارهای ......



افزایش فروش و درامد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان موثر ممکن و خیلی راحت است. تبلیغات ......





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر