۱۳۹۵ دی ۱۹, یکشنبه

درج آگهی اینترنتی موثر و پربازده و تبلیغات موفق در اینترنت

درج آگهی اینترنتی موثر و پربازده و تبلیغات موفق در اینترنت - ویژگی برتری که آگهی های اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات دارد این است که این نوع تبلیغات به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته و بدون هیچ تعطیلی ای برای شما کار می کند. ممکن است شما خواب باشید و یا در مسافرت باشید، در هر حالت آگهی و تبلیغات شما به افراد مختلف نشان داده شده و هر کدام از بازدید کنندگان از آگهی و تبلیغات شما بعدا می توانند یکی از مشتریان شما باشند. به عنوان مثال، تبلیغات در روزنامه و مجله و ... یک روز و یا در نهایت چند روز دیده خواهند شد و پس از آن هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند. تبلیغی که شما در اینترنت ثبت کرده اید همیشه باقی می ماند. تبلیغاتی که امروز درج نموده اید، یک ماه بعد و یک سال بعد هم دیده خواهد شد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در همین سایت در کنترل پنل بر روی عبارت "به روز رسانی" کلیک نمائید تا تاریخی که برای آگهی شما نشان داده می شود به روز گردد. اتفاقا گوگل به مطالب قدیمی تر اعتبار بیشتری هم می دهد. به این معنی که بر خلاف روزنامه و تراکت و مجله که با گذشت زمان آگهی شما منقضی می گردد، آگهی و تبلیغات شما در اینترنت روز به روز اعتبار بیشتری پیدا می کند.  برای درج آگهی در سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.


تعداد زیادی از آگهی دهندگان در متن آگهی خودشان بیشتر از یکی دو جمله نمی نویسند. اگر می خواهید نتیجه خوبی از آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بگیرید، باید متن آگهی خودتان را خوب، مناسب و قانع کننده بنویسید. دقت کنید، کسانی که می خواهند آگهی شما را مطالعه کنند و تصمیم بگیرند با شما تماس بگیرند یا نه، ربات نیستند! افرادی مثل خود من و شما آگهی های شما را خواهند دید. حال اگر آگهی های شما قانع کننده باشد و تمامی جزئیات کالا و خدمات خودتان را به خوبی تشریح کرده باشید با شما تماس می گیرند. در غیر اینصورت به سراغ آگهی ها و تبلیغات افراد دیگری می روند که بتواند اعتماد آنها را جلب کند. در متن آگهی خودتان اطلاعات تماس را کامل بنویسید و توضیحات کامل و جامع و همچنین صادقانه ای ارائه دهید.

افراد چون می خواهند سریع و در کمترین زمان به آگهی مورد نظر خودشان برسند بر روی آگهی هایی که عنوان کلی دارد و معلوم نیست در چه زمینه ای است، کلیک نخواهند کرد. بنابراین عنوان آگهی خودتان را خوب، مناسب، جذاب، گیرا و تا جایی که تعداد حروف به شما اجازه می دهد کامل بنویسید. مثلا بنویسید "فروش پژو 206 سفید اقساط مدل 94". اگر می خواهید در هر زمینه ای آگهی درج نمائید، جنین عنوانی خوب و موثر است. بسیاری از افراد در عنوان آگهی خودشان اسم شرکت خودشان را ارائه می کنند. این هم مناسب نیست. مثلا می نویسند "شرکت ایران سیر گل". خوب کسی که آگهی شما را ببیند اصلا نمی داند در چه زمینه ای است. در ضمن دقت کنید که عنوان آگهی مهمترین قسمت آگهی و تبلیغ شما است. بیش از 80 درصد از بازدید کنندگان فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی را خوب ننوشته باشید بر روی آن کلیک نمی کنند و این بیش از 80 درصد بازدید کننده را از دست خواهید داد.


تبلیغات موثر-رونق کسب و کار-افزایش درآمد-ثبت آگهی رایگان-تبلیغات رایگان-درج آگهی رایگان-تبلیغات موفق-نحوه ثبت آگهی موثر-آگهی رایگان موثر-چگونگی درج آگهی رایگان-آگهی اینترنتی-تبلیغات اینترنتی موثر-تبلیغات پربازده-ثبت آگهی موثر-آگهی موثر-آگهی رایگان-سایت معتبر آگهی رایگان

برای ثبت آگهی رایگان ببینید که متقاضیان کالا و خدامت شما با چه عبارتهایی در گوگل جستجو می کنند. سپس همان عبارتها را برای عنوان آگهی های خودتان در نظر گرفته و در ادامه یک متن کامل، خوب و قانع کننده برای تبلیغ خودتان بنویسید. در متن آگهی کلمات کلیدی پر اهمیت در حوزه کاری خودتان را تکرار کنید و در جملات خودتان از آنها استفاده نمائید.  اگر می خواهید آگهی و تبلیغات رایگان موفق درج نمائید در مرحله اول باید تبلیغات خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید درج نمائید.  وب سایت سودایران یکی از برترین سایتهای تبلیغات اینترنتی ایران است. برای افزایش درآمد و رونق کسب و کارتان فرصت درج تبلیغات در این سایت را از دست ندهید. 
برای درج آگهی در سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

اگر می خواهید درآمد خودتان را افزایش دهید، اگر می خواهید تعداد مشتریان و در نتیجه فروش خودتان را بیشتر و بیشتر کنید و .... در هر صورت فرصت درج آگهی و تبلیغ رایگان در سایت های معتبر تبلیغات اینترنتی را از دست ندهید. البته مسلما اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی و درج آگهی در اینترنت نتیجه مناسب و خوب را بگیرید حتما باید از این امکان به درستی استفاده نمائد. در همین سایت (سودایران) مقالات زیادی در زمینه ثبت تبلیغات موثر ارائه شده است. در این بخش تعدادی از نکات مهم که برای ثبت آکهی اینترنتی موثر باید در نظر گرفته شود به صورت خلاصه و به عنوان یادآوری ارائه می شود.

1- برای آگهی و تبلیغات خودتان عنوان مناسب، گیرا و جذابی انتخاب نمائید. عنوان آگهی باید کلمات کلیدی مهم آگهی شما را شامل شود.

2- متن اگهی و تبلیغات خودتان را قانع کننده بنویسید.

3- عکس و تصویرها مناسبی برای تبلیغات خودتان انتخاب کنید.

4- کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغ شما کمک می کند.

5- آگهی های متعددی ثبت نمائید.


برخی از مزیتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی به صورت زیر است.

1- آگهی و تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. هیچ تبلیغات دیگری به لحاظ زمانی و به لحاظ مدت زمین در دسترس بون نمی تواند با آگهی و تبلیغات اینترنتی رقابت کند.

2- آگهی و تبلیغات اینترنتی وسعت مکانی بسیار گسترده ای هم دارد. اگر شما در یک روستای دور افتاده آگهی و تبلیغات اینترنتی خود را ثبت کنید، آن طرف دنیا نیز هر شخص دیگری می توان آگهی و تبلیغات اینترنتی شما را مشاهده کرده و مشتری شما شود.


با کپی کردن آگهی خود از وب سایتهایی که قبلا در آنها آگهی داده اید، در وب سایتهای دیگر، دوباره یک آگهی تکراری و کپی شده ایجاد کرده اید که از نظر موتورهای جستجو ارزش چندانی ندارد. اگر آگهی خود را از وب سایتی در یک وب سایت دیگر کپی می کنید حداقل تغییرات جزئی ای در آن اعمال نمائید. می توانید عنوان را تغییر دهید و یا متن آن را ویرایش نمائید و یا پاراگرافی به آن اضافه کنید.
باید متن آگهی خود را طوری تنظیم کنید که بینندگان مشتاق به خدمات و محصولات شما شوند. متن آگهی را کامل و قانع کننده بنویسید و مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد را در متن آگهی بیان کنید. در متن آگهی اطلاعات تماس را به صورت کامل ارائه کنید و به این ترتیب اعتماد کاربر را جلب نمائید. هر چه متن آگهی را کاملتر و قانع کننده تر بنویسید، احتمال فروش شما بیشتر و بیشتر می گردد. هر چه در متن آگهی مزایای بیشتری از کالا و خدمات خودتان را ارائه کنید، احتمال فروش شما بالاتر می رود. البته مزایای بیان شده باید واقعی بوده و حقیقت داشته باشند. توجه کید که بهترین تبلیغات و بازاریابی برای یک محصول بد جواب نمی دهد. پس اگر می خواهید در تبلیغات و آگهی اینترنتی موفق باشید، در مرحله اول واقعا باید کالا و خدماتی ارائه کنید که مزیت رقابتی داشته باشند. در مرحله بعد با نوشتن تبلیغات و آگهی های پربازده و موثر، این مزیتهایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارند را به خوبی بیان نموده و به این ترتیب مشتری جذب نمائید. برای درج آگهی در سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.
اگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.
در ادامه این مطلب هم به تعدادی از عوامل موثر بر درج آگهی پربازده و مفید اشاره می گردد.

1- اگر آپارتمان می فروشید، در عنوان آگهی شهر را ذکر کنید. برای فروش آپارتمان و ملک، ویلا، زمین و ... درج اسم شهر در عنوان آگهی مهم است. افراد معمولا وقتی می خواهند ملکی را خریداری کنند در گوگل اسم شهر خودشان را هم می نویسند و اگر شما هم در عنوان آگهی اسم شهر را نوشته باشید، متقاضیان خرید ملک شما، راحتتر آگهی شما را پیدا خواهند کرد.

2-
برای درج آگهی در سودایران بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. حین ثبت آگهی عنوان مناسبی را برای آگهی خودتان انتخاب نمائید و عنوان آگهی را جذاب و کاربر پسند بنویسید.

3- در متن آگهی اطلاعات کامل ارائه دهید. ذکر آدرس و شماره تلفن باعث می شود اعتماد کاربر جذب گردد. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد در جذب مشتر موثرتر است. اگر دستگاه، وسیله، خودرو و یا هر گونه لوازمی را به فروش می رسانید، توضیحات کاملی ارائه کنید. اگر در زمینه ارائه خدمات فعالیت دارید، مزیتهایی که خدمات شما برای کاربران دارد را بنویسید.

4- در متن آگهی آدرس وب سایت خودتان را ذکر کنید. اگر وب سایت یا وبلاگی دارید در متن آگهی سایت خودتان را ذکر کنید. البته اگر آگهی ویژه درج نمائید، از سایت سودایران می توانید به سایت خودتان لینک فالو بدهید و اعتبار سایت شما هم بیشتر خواهد شد.

5- در متن آگهی کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با خدمات و یا کالای خودتان را به صورت منطقی تکرار کنید. چگالی کلمات کلیدی مورد نظر شما در متن آگهی مهم است. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید، به نحوی که کاربر اذیت نشود و خیلی تابلو نباشد، در متن آگهی خودتان کلمه ثبت شرکت را تکرار کنید.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر