۱۳۹۵ دی ۱۹, یکشنبه

راهکارهای درج آگهی رایگان پربازده تدریس و آموزش خصوصی

راهکارهای درج آگهی رایگان پربازده تدریس و آموزش خصوصی در این بخش توضیح داده می شود. تعدادی از دلایل عدم بازدهی آگهی های تدریس می تواند به صورت زیر باشد:

برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس بر روی عبارت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید.

iranmodares


1- انتخاب عکس نامناسب: بسیاری از مدرسین عکس نامناسبی از خودشان را برای آگهی تدریس خود ثبت می کنند. با توجه به آگهی های قبلی مشاهده شده است که بعضی از مدرسین یک عکس نامناسب و حتی با موهای نامرتب از خودشان ثبت می کنند. شما اگر خودتان را جای کسی که آگهی شما را می بینید بگذارید، آیا با چنین مدرسی تماس می گیرید. مطمئنا عکس آگهی شما تاثیر بسیار زیادی دارد. توصیه می شود یک عکس مرتب و مناسب را برای آگهی در نظر بگیرید. اگر آگهی تدریس شما بازدهی نداشته است ممکن است به علت عکس نامناسب باشد.

2- انتخاب عنوان نامناسب: در عنوان آگهی تا جایی که تعداد کاراکترها اجازه می دهد، عنوان کاملی بنویسید که تمامی دروس مورد نظر شما را پوشش دهد. عنوان را جذاب و متمایز بنویسید تا بر روی آگهی شما کلیک کنند. اگر تضمینی کار می کنید، کلمه تضمینی را در عنوان آگهی بیاورید. اگر ویژگی و مدرک خاص یا ویژه ای دارید، آن را به صورت کوتاه در عنوان بیاورید. مثلا: تدریس توسط رتبه 200 کنکور

3- ثبت متن ناکافی و نامناسب برای آگهی تدریس: متن اگهی را متقاعد کننده بنویسید. تمامی سوابق کاری خودتان را در متن آگهی تدریس بیاورید. نظرات دانش آموزان و دانشجویان را در متن اگهی بیاورید. اگر قبلا دانش آموزان و دانشجویان شما نتیجه خوبی گرفته اند آن را ذکر کنید. اگر متن اگهی تدریس شما متقاعد کننده نباشد، بر روی آگهی شما کلیک می کنند ولی با شما تماس نمی گیرند.

4- زمان ثبت اگهی تدریس: به هر حال بازدهی آگهی های تدریس در ایام امتحانات و ایام نزدیک به امتحانات بیشتر است. اگر در سایر ایام سال آگهی تدریس ثبت می کنید، آگهی با ستاره کمتری ثبت کنید تا به نسبت هزینه ای که می پردازید، بازدهی مناسبی از آن بگیرید. اگر بار اول است که آگهی تدریس ثبت می کنید، از تعداد ستاره پایین شروع کنید و کم کم آن را افزایش دهید.

برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس بر روی عبارت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید.


منبع: ایران مدرس


وب سایت ایران مدرس  برترین سایت آگهی تدریس ایران است. این وب سایت بازدید روزانه بالایی داشته و از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل کاملا بهینه است. درج آگهی تدریس در ایران مدرس موثر و پربازده است. البته برای حصول بیشترین بازدهی باید آگهی تدریس خوب و مناسبی هم ثبت کرد. ممکن است عکس نامناسبی برای آگهی انتخاب نمائید و یا توضیحاتی که در اگهی ثبت می کنید برای متقاعد کردن متقاضیان تدریس کافی یا مناسب نباشد. در این صورت بازدهی آگهی تدریس شما کم خواهد بود. برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از آگهی تدریس خود موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- برای آگهی تدریس خود عکس مناسبی انتخاب نمائید. هر از چند گاهی عکس آگهی خود را تغییر دهید. ممکن است با تغییر عکس تعداد زنگ خورهای شما بیشتر گردد.

2- توضیحات کاملی در شرح آگهی ارائه دهید. تمامی سوابق کاری و سوابق تدریس و افتخارات و ... را ارائه کنید. اگر دانشجویان یا دانش آموزان قبلی شما درباره نحوه تدریس شما نظری داده اند آن را هم ارائه نمائید.

3- کلمات کلیدی مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب کنید.

وب سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل کاملا بهینه است. پس آگهی شما دیده می شود. اگر تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود کم است، به احتمال زیاد مشکل از آگهی شماست. پس آگهی خودتان را به بهترین شکل ثبت کنید تا بیشترین بازدهی را داشته باشد.

همانطور که می دانیم مثل هر کار دیگری برای درج یک آگهی تدریس مناسب و موثر نیز عوامل مختلفی می تواند تاثیر گذار باشد. از جمله عواملی که کمک می کند آگهی تدریسی را که به صورت رایگان یا ویژه در ایران مدرس درج می کنید موثر باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- انتخاب عنوان و تایتل مناسب برای آگهی تدریس: دروس تدریسی را در عنوان آگهی ارائه دهید. عنوان را خیلی طولانی انتخاب نکنید.

2- انتخاب وب سایت مناسب، بهینه و پربازدید برای ثبت آگهی تدریس مورد نظر: وب سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی بهینه بوده و به صورت روزانه بازدید بالایی دارد.

3- درج توضیحات کافی در متن آگهی طوری که بازدید کننده را مجاب نماید: سوابق تحصیلی و رزومه خود را به صورت کامل در متن آگهی ارائه دهید. سوابق تدریس خود را نیز به صورت مفصل شرح دهید.

4- انتخاب عکس مناسب و مرتبط برای آگهی مورد نظر

5- در متن آگهی از جمله بندی مناسب و درست استفاده گردد. متن را بیش از یک بار بخوانید تا غلط های املایی نداشته باشد.

6- مناسب بودن متن آگهی از نظر بلند و کوتاه بودن آن

7- به روز رسانی مرتب آگهی (در وب سایت ایران مدرس امکان به روز رسانی آگهی تدریس از طریق فشار دادن یک کلید در کنترل پنل وجود دارد طوری که آگهی شما در صدر سایر آگهی ها قرار می گیرد)

8- ارائه قیمت مناسب و منطقی در متن آگهی تدریس

9- انتخاب کلمات کلیدی مناسب با دروس تدریسی


برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس بر روی عبارت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید.


اگر می خواهید در تبلیغات و آگهی اینترنتی موفق باشید و به صورت موثری از آگهی رایگان اینترنتی در زمینه رونق کسب و کارتان استفاده نمائید،  در مرحله اول باید آگهی خودتان را در یک سایت پربازدید و معتبر درج کنید. اگر آگهی شما در سایتی ثبت شود که بازدید چندانی ندارد، هر چند آگهی خودتان را خوب هم بنویسید، در نهایت چون آگهی شما را کسی نمی بیند، فایده ای ندارد. یکی از بهترین سایتهایی که می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت کاملا رایگان در آن ثبت نمائید، سایت (سودایران) است. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و آگهی و تبلیغات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد. همین الان تبلیغات خودتان را در همین سایت به صورت رایگان درج نمائید. به هر حال، شما هزینه ای پرداخت نمی کنید. بنابراین ارزشش را دارد ثبت آگهی در این سایت را امتحان نمائید. سایت سودایران از نظر گوگل بهینه است و بازدید ان به مرور در حال افزایش می باشد. برای ثبت آگهی رایگان در سایت (سودایران) که یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغاتی ایران است بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. در مرحله بعد باید تلاش کنید آگهی خودتان را خوب بنویسید. بسیاری از افراد چون آگهی را به صورت رایگان ثبت می کنند، به نحوه نوشتن آن اهمیت نمی دهند. اگ آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی خودتان را خوب و طبق اصول آن ننویسید، نتیجه نمی گیرید. عنوان آگهی را خوب انتخاب کنید. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن آگهی باشد. کسی که فقط عنوان آگهی شما را می بیند باید متوجه شود که تبلیغات شما در چه زمینه ای است. در عنوان آگهی خودتان اسم محصول و مزیت و فایده مهم آن را بیاورید. اگر آپارتمان یا ملکی به فروش می رسانید اسم محله یا شهر را در عنوان آگهی بیاورید. اگر خودرویی به فروش می رسانید در عنوان آگهی خودتان نام خودرو و رنگ و مدل آن را بگوئید. اگر محصول یا خدماتی ارائه می کنید، در عنوان آگهی نام محصول یا خدمات خودتان را ارائه کنید. عنوان آگهی باید گویا، روشن، واضح و برانگیزاننده باشد. باید عنوان آگهی را به گونه ای بنویسید تا کاربران را ترغیب کنید بر روی آگهی شما کلیک نمایند. در عنوان آگهی فقط ننویسید "فروش فوری" . عناوینی مشابه این نمی تواند برای تبلیغات مناسب و موثر باشد. باید عنوان آگهی را مناسب انتخاب کنید. یکی از مهمترین نکات در نوشتن یک آگهی موثر همین است.


به منظور داشتن یک تبلیغ موثر، اثر بخش و پربازده موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. بیشتر از آنچه که درباره کیفیت و ویژگیهای برتر محصول خودتان توضیح می دهید، در رابطه با نفعی که به مشتری شما می رساند و یا مزایای که برای او دارد حرف بزنید.

2- آگهی های دارای تیتر حاوی یک نفع به طور میانگین چهار برابر بیش از آگهی های فاقد این قول خوانده می شوند. به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه می کنند. در نتیجه اگر شعار شما منجر به فروش کالایتان نشود 90% پولتان را به هدر داده اید.

3- تلاش کنید قولی را پیدا کنید که نه تنها "ترغیب کننده" بلکه "بی همتا" باشد. توصیه می شود که نام محصول را در عنوانتان بیاورید. اگر چنین نکنید، هشتاد درصد خوانندگان (که متن آگهی را نمی خوانند) هرگز نمی فهمند که شما چه محصولی را تبلیغ می کنید.

تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی - تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین روشهای تبلیغات و بازاریابی است.
تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی ارزان و به صرفه بوده و شما برای تعداد آگهی هایی که درج می کنید محدودیت ندارید. در این نوع تبلیغات تعداد کسانی که می توانند آگهی شما را ببینند از هر روش تبلیغاتی دیگری بیشتر است.
برای درج تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی می توانید در همین وب سایت به صورت رایگان برای این کار اقدام کنید.
به منظور درج آگهی، در بالای صفحه اصلی سایت سودایران بر روی عبارت درج آگهی رایگان کلیک نموده و آگهی خود را ثبت نمائید.
به منظور افزایش اثر بخشی آگهی خود، در صورت تمایل می توانید آن را از حالت رایگان به حالت ویژه تغییر دهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر