۱۳۹۵ بهمن ۹, شنبه

ثبت تبلیغات در اینترنت در سایتهای پربازدید تبلیغات رایگان معتبر

ثبت تبلیغات در اینترنت در سایتهای پربازدید تبلیغات رایگان معتبر می تواند منجر به رونق کسب و کار و افزایش درآمد شما گردد. با درج تبلیغات در اینترنت کسب و کار و محصولات و خدمات خودتان را در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران معرفی کنید. اگر قصد دارید برای فروش ملک و خودور، آپارتمان، لوازم، افزایش درآمد و ... در اینترنت تبلیغات درج نمائید، به سایت پربازدید سودایران مراجعه کنید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 100000 آگهی ثبت شده دارد. این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بیشترین بازدهی را دارد. برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک سایت آگهی اینترنتی کلیک کنید. برای درج تبلیغات موثر موارد زیر را در نظر داشته باشید.

به منظور درج آگهی و تبلیغاتی که از نظر گوگل بهینه باشد موارد زیر را مد نظر قرار دهید.
1- عنوان آگهی خودتان را مناسب انتخاب کنید. در عنوان آگهی از کلمات کلیدی و عبارتهایی استفاده کنید که کاربران برای جستجوی خدمات و کالاهای مورد نظرشان از آنها استفاده می کنند. در عنوان آگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. اگر در محله خاصی فعالیت دارید و خدماتی را ارائه می کنید اسم محله خودتان را هم در عنوان آگهی ارائه کنید. خودتان را جای مشتریانتان بذارید. اگر مشتریان شما بخواهند از خدمات شما استفاده کنند از چه عبارتهایی برای جستجو استفاده می کنند. همان عبارتها را برای عنوان آگهی انتخاب نمائید.
2- تنها به یک آگهی اکتفا نکنید. آگهی های متعدد با عناوین و متن های مختلف ثبت نمائید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد. مثلا اگر 20 آگهی ثبت کنید، از بین آگهی های شما ممکن است یک آگهی در صفحه اول گوگل قرار گیرد و همان یک آگهی تعداد شمتریان شما را به شدت افزایش دهد. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر خواهد بود. البته آگهی های تکراری و کپی شده فایده زیادی ندارد. بنابراین برای نوشتن آگهی و تبلیغات خودتان وقت بذارید و هر روز یک آگهی جدید ثبت نمائید. البته می توانید چند آگهی خودتان را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید. در نوشتن آگهی های خودتان خلاقیت به خرج دهید. برای انتخاب عنوان آگهی از خود گوگل هم کمک بگیرید. عبارت کلیدی خودتان را در باکس جستجوی گوگل تایپ کنید و یک فاصله بذارید. ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. همان پیشنهادها را برای عنوان آگهی های خودتان در نظر بگیرید.
موتورهای جستجور: متن آگهی باید از نظر موتورهای جستجو بهینه باشد یعنی از کلمات کلیدی مرتبط با عنوان آگهی استفاده شود و متن حداقل دارای 500 کلمه باشد که در این صورت از نظر موتورهای جستجو مناسب به نظر می آید. برای نوشتن کلمات کلیدی باید توجه کنید که مرتبط با موضوع آگهی شما بوده و حداقل در ماه گذشه 1500  بار جستجو شده باشد برای فهمیدن این موضوع می توانید از گوگل ادوردز استفاده کنید. از کلمات کلیدی خود در عنوان آگهی استفاده کنید و در صورت استفاده از کلمات  کلیدی ، توجه داشته باشید که زیاده روی نکنید که این کار مناسب نمی باشد.بیننده آگهی: باید متن آگهی خود را طوری تنظیم کنید که بینندگان مشتاق به خدمات و محصولات شما شوند. متن آگهی را کامل و قانع کننده بنویسید و مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد را در متن آگهی بیان کنید. در متن آگهی اطلاعات تماس را به صورت کامل ارائه کنید و به این ترتیب اعتماد کاربر را جلب نمائید. هر چه متن آگهی را کاملتر و قانع کننده تر بنویسید، احتمال فروش شما بیشتر و بیشتر می گردد. هر چه در متن آگهی مزایای بیشتری از کالا و خدمات خودتان را ارائه کنید، احتمال فروش شما بالاتر می رود. البته مزایای بیان شده باید واقعی بوده و حقیقت داشته باشند. توجه کید که بهترین تبلیغات و بازاریابی برای یک محصول بد جواب نمی دهد. پس اگر می خواهید در تبلیغات و آگهی اینترنتی موفق باشید، در مرحله اول واقعا باید کالا و خدماتی ارائه کنید که مزیت رقابتی داشته باشند. در مرحله بعد با نوشتن تبلیغات و آگهی های پربازده و موثر، این مزیتهایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارند را به خوبی بیان نموده و به این ترتیب مشتری جذب نمائید.
اگر می خواهید با ثبت تبلیغات در اینترنت کسب و کار خودتان را رونق ببخشید ...
اگر قصد دارید از آگهی اینترنتی برای رونق کار و معرفی کالا و خدمات خودتان استفاده نمائید ...
اگر خودرو یا ملکی برای فروش دارید ....
اگر در جستجوی سایت پربازده آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی هستید ...

اگر قصد دارید برای فروش خودرو و اتومبیل، فروش ملک، برای استخدام و جذب نیرو، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش، کنکور، صنعت و صنعت برق، مواد شیمیایی، ماشین آلات، کامپیوتر و لپ تاپ و گوشی موبایل، تور و خدمات مسافرتی .... در اینترنت آگهی درج نمائید ... در صورتیکه در زمینه استخدام، کامپیوتر، تدریس، لوازم، املاک، خودرو و یا هر زمینه دیگری قصد ثبت تبلیغ دارید ...
در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در سایت (سودایران) ثبت نمائید.
برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک سایت آگهی اینترنتی کلیک کنید.

سایت سودایران گروه بندی کاملا متنوعی (همچون، خرید و فروش لپ تاپ و کامپیوتر، گوشی موبایل، استخدام، ارتباطات، خرید و فروش خودرو اقساطی و نقد، انواع تورهای خارجی و داخلی و خدمات مسافرتی، تور کیش و مشهد، مواد شیمیایی، صنعت و برق صنعتی، خدمات و لوازم، املاک و ماشین، صنعت، آموزش و تدریس دبیرستان، ابتدایی، دانشگاه و کنکور، دستگاههای صنعتی و برق صنعتی و ...) دارد و آگهی و تبلیغات خودتان را در هر جای ایران و در هر زمینه ای که بخواهید می توانید در این وب سایت ثبت نمائید.در نهایت باید آگهی خودتان را خوب و اثر بخش بنویسید. در مرحله اول باید عنوان مناسبی برای آگهی انتخاب نمائید. از بین آگهی های مخنلف وقتی که کاربر آگهی شما را می بیند باید متوجه شود که آگهی و تبلیغ شما در چه زمینه ای است. از انتخاب عنوانهای کلی و گنگ اجتناب کنید. علاوه براین آگهی شما باید عنوان جذابی هم داشته باشد. به این معنی که از بین آگهی های مشابه با آگهی شما، کاربر باید ترجیح دهد بر روی آگهی شما کلیک کند. متن آگهی را هم باید قانع کننده و خوب بنویسید. در متن آگهی مزایای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. بنویسید که مشتری احتمالی شما با خرید کالا و یا خدمات شما چه مزایایی را دریافت می کند و چه خدمات پس از فروش و ضمانتهایی برای آن وجود دارد. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه دهید و از محصول یا لوازم فروشی خودتان عکسهای مناسبی هم قرار دهید. آگهی اینترنتی بسیار گسترده است. مثلا اگر شما ساکن تهران هستید و مشتریان بالقوه شما ساکن تبریز، مشهد، کرج، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران که هستند، از طریق ثبت اگهی در اینترنت می توانید به آنها دسترسی داشته باشید و کالا و خدمات خودتان را به آنها معرفی نمائید. آگهی اینترنتی 24 ساعته و پرقدرت است. در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید و حتی در روزهای تعطیل هم می توانید آگهی خودتان را در اینترنت ثبت نمائید. در هر زمینه ای که فعالیت دارید (خرید و فروش انواع لوازم و ارائه انواع خدمات، ثبت شرکت و خرید و فروش رتبه و شرکت، خدمات اداری، املاک و خودرو، تدریس و آموزش، استخدام، ارتباطات، کامپیوتر و لپ تاپ، تهیه غذا و رستوران، چاپ و تبلیغات، ویلا و ...) می توانید آگهی خودتان را در اینترنت ثبت نموده و کار خودتان را رونق ببخشید. در صورت تمایل، می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. به هر حال ثبت آگهی رایگان هم می تواند در رونق کسب و کار شما موثر باشد. برای ثبت آگهی و تبلیغات موثر در اینترنت باید قواعدی را رعایت کنید تا بیشترین بازدهی و اثر بخشی را داشته باشید. در سایت (سودایران) مقالات زیادی در این زمینه وجود دارد. در ادامه این مطلب هم به تعدادی از عوامل موثر بر درج آگهی پربازده و مفید اشاره می گردد.
1- اگر آپارتمان می فروشید، در عنوان آگهی شهر را ذکر کنید. برای فروش آپارتمان و ملک، ویلا، زمین و ... درج اسم شهر در عنوان آگهی مهم است. افراد معمولا وقتی می خواهند ملکی را خریداری کنند در گوگل اسم شهر خودشان را هم می نویسند و اگر شما هم در عنوان آگهی اسم شهر را نوشته باشید، متقاضیان خرید ملک شما، راحتتر آگهی شما را پیدا خواهند کرد.
2- برای درج آگهی در سودایران در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. حین ثبت آگهی عنوان مناسبی را برای آگهی خودتان انتخاب نمائید و عنوان آگهی را جذاب و کاربر پسند بنویسید.
3- در متن آگهی اطلاعات کامل ارائه دهید. ذکر آدرس و شماره تلفن باعث می شود اعتماد کاربر جذب گردد. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد در جذب مشتر موثرتر است. اگر دستگاه، وسیله، خودرو و یا هر گونه لوازمی را به فروش می رسانید، توضیحات کاملی ارائه کنید. اگر در زمینه ارائه خدمات فعالیت دارید، مزیتهایی که خدمات شما برای کاربران دارد را بنویسید.
4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.
5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط
6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید.
7- در عنوان آگهی و متن آگهی از کلمات مثبت استفاده نمائید.
8- آگهی های متعدد با عنوان و متن متفاوت ثبت نموده و از ثبت آگهی های تکراری خوداری کنید.
9- چند آگهی قبلی خودتان را با هم ترکیب نموده و یک آگهی و تبلیغ جدید بسازید.
10- متن آگهی شما هر چه کاملتر و قانع کننده تر باشد، بازدهی آگهی بالاتر خواهد رفت.
11- برای ثبت آگهی رایگان ببینید که متقاضیان کالا و خدامت شما با چه عبارتهایی در گوگل جستجو می کنند. سپس همان عبارتها را برای عنوان آگهی های خودتان در نظر گرفته و در ادامه یک متن کامل، خوب و قانع کننده برای تبلیغ خودتان بنویسید. در متن آگهی کلمات کلیدی پر اهمیت در حوزه کاری خودتان را تکرار کنید و در جملات خودتان از آنها استفاده نمائید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر