۱۳۹۵ دی ۲۰, دوشنبه

بهترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان موثر و مفید

اگر می خواهید آگهی و تبلیغات رایگان موثر و مفید ثبت نمائید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- سایت پربازدید و معتبری برای درج تبلیغات رایگان خودتان انتخاب نمائید. سایت سودایران گزینه خوبی برای درج آگهی و تبلیغات شما می تواند باشد. برای درج آگهی بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

2- گروه بندی و شهر و استان درست و مناسبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید.

3- آگهی های خودتان را به صورت مداوم به روز کنید.

4- تنها به ثبت یک آگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی ثبت نمائید.

5- برای آگهی های خودتان عنوانهای مختلفی که می تواند مورد جستجوی مشتریان شما باشد انتخاب نمائید.



6- برای رونق کسب و کار، افزایش درامد و داشتن تبلیغات موفق، تا جایی که ممکن است، آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.

7- برای داشتن یک تبلیغات موفق سعی کنید مزایای کالا و خدمات خودتان را برای مشتریانتان توضیح دهید. به جای اینکه درباره خودتان حرف بزنید درباره مشتری حرف بزنید. بگوئید که استفاده از کالا و خدمات شما چه مزایایی برای مشتری دارد. چرا محصول شما بهترین گزینه برای مشتری است. با خرید کالا و خدمات شما مشتری چخ چیزهایی را بدست خواهد آورد. در عنوان آگهی و در متن آگهی بر روی مهمترین مزیت محصول و خدمات خودتان تاکید کنید. خصوصا عنوان آگهی بسیار مهم است. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید و کاری کنید که بر روی تبلیغ شما کلیک کنند نصف بیشتر مسیر را رفته اید. بهترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که بیشترین فایده را برای مشتری دارد در عنوان آگهی بیاورید و آن را بولد کنید. در متن آگهی می توانید سایر مزایای کالا وخدمات خودتان را به صورت لیست ارائه دهید.
درج آگهی و تبلیغات در اینترنت به نسبت سایر انواع تبلیغات و سایر انواع روشهای بازاریابی به صرفه تر و موثر تر است. آگهی های اینترنتی در کل کشور دیده می شود. آگهی شما و بازاریابی شما منحصر به محل سکونت شما نخواهد شد. حتی ممکن است شما مثلا خودتان ساکن کرج باشید و مشتریان شما علاوه بر کرج در تهران هم ساکن باشند. در این حالت، با درج اگهی رایگان در اینترنت به راحتی می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید. حتی اگر در همان شهر خودتان هم فعالیت داشته باشید، آگهی اینترنتی کل شهر شما را پوشش خواهد داد. در حالیکه اگر با استفاده از سایر انواع تبلیغات بخواهید در کل شهر خودتان تبلیغ کنید هزینه زیادی را باید صرف کنید.
آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید.
بسیاری از کاربران فکر می کنند با کپی آگهی و تبلیغ خودشان از یک سایت به سایت دیگر در جذب مشتری و بازاریابی کالا و خدماتشان موفق خواهند بود. ولی مطمئن باشید کپی کردن آگهی هیچ فایده ای ندارد. آگهی های تکراری در نتایج جستجوی گوگل در آخر نتایج نشان داده می شود و بعضا حتی نشان داده نمی شود. پس کاربران هیچگاه آگهی های تکراری را نخواهند دید.
توصیه می شود هیچگاه اگهی تکراری ثبت نکنید. چون آگهی تکراری تاثیری در تبلیغ کسب و کار، کالا و یا خدمات شما نخواهد گذاشت.
درج یک آگهی یکسان و تغییر عنوان: بسیاری از کاربران یک متن یکسان را برای تعداد زیادی آگهی استفاده کرده و فقط عنوان آن را تغییر می دهند. این نوع درج تبلیغ و اگهی از نظر موتورهای جستجو، از جمله گوگل، متن تکراری به حساب آمده و در نتایج گوگل به کاربران پیشنهاد داده نمی شود. اگر می خواهید آگهی موثری داشته باشید، آگهی تکراری ثبت نکنید. یک راهکار این است که آگهی های قبلی را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. یا آگهی های جدیدی تایپ کنید.
تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کار شما می تواند بسیار موثر و تاثیر گذار باشد. تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید مشتریان کالا و خدمات شما است. مانند تبلیغات تراکت و روزنامه نیست که همان روز موثر باشد. تبلیغات شما در اینترنت روز و شب برای جذب مشتری شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی از هر جای ایران قابل مشاهده است. کسب و کار شما در تهران و یا هر جای دیگر ایران که باشد، با درج اگهی در اینترنت درآمد خودتان را افزایش دهید و بر تعداد مشتریان خودتان بیفزائید. اگر ساکن تهران هستید با درج تبلیغات در اینترنت می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل کشور معرفی نمائید و اگر ساکن شهر دیگری هستید هم می توانید از تهران مشتری جذب کنید. افزایش فروش و درامد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان موثر ممکن و خیلی راحت است. تبلیغات اینترنتی و ثبت اگهی رایگان در اینترنت در وب سایتهای تبلیغاتی مانند سایت (سودایران) در حال حاضر یکی از بهترین راهکارهای برای افزایش فروش است. با ثبت تبلیغات در اینترنت در واقع شما کالا و خدمات خودتان را به تمام مردم ایران و تمام مردم جهان معرفی خواهید کرد. تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی بهترین روش برای افزایش تعداد مشتریان شما می باشد. اگر این نوع تبلیغات را به صورت موثر انجام دهید، بازدهی و اثر گذاری آن برای شما از هر نوع تبلیغ و بازاریابی دیگری بیشتر خواهد بود. تبلیغات در اینترنت موثر و پربازده است. در بسیاری از سایتهای تبلیغاتی رایگان و اگهی اینترنتی مانند سایت (سودایران) به صورت کاملا رایگان می توانید آگهی خودتان را درج کنید. یعنی هیچ هزینه ای نمی پردازید. فقط باید کمی وقت بذارید و آگهی خودتان را درج کنید. البته چون این امکان برای همه فراهم است، بنابراین تعداد آگهی های ثبت شده در اینترنت خیلی زیاد خواهد شد. حال اگر شما تبلیغات خودتان را خوب و اصولی ثبت کنید، حتما نتیجه خواهید گرفت. ولی اگر فقط کپی کاری کنید و با راهکارهای درج تبلیغات موثر آشنا نباشید، آگهی شما تاثیر زیادی نخواهد داشت. در وب سایت (سودایران) در هر زمینه ای که مد نظر شماست، از جمله آموزش و تدریس خصوصی، استخدام و جذب نیرو، خدمات اداری و انواع خدمات و ثبت شرکت و رتبه، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی، صنعتی، ماشین آلات و برق صنعتی، کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری، لوازم، خودرو، ملک و ... می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را درج نمائید.

نکته آموزشی برای درج تبلیغات موثر: تعداد افرادی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می‌خوانند حدود پنج برابر آن‌هایی است که وقت می‌گذارند و تمام آگهی را می خوانند. بنابراین الزامیست که در تیتر نام تجاری و همچنین محصول تبلیغی درج شود.



منبع: سودایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر