۱۳۹۵ بهمن ۲۲, جمعه

نکات مهم برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان مفید در سایت پربازدید تبلیغاتی

نکات مهم برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان مفید در سایت پربازدید تبلیغاتی (15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر) در این بخش ارائه می گردد.


  1. عنوان جذاب و گیرایی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید.
  2. عنوان اگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که کاربر ترغیب شود بر روی آگهی شما کلیک کند.
  3. ویژگیهای برتر و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان اگهی بیاورید.
  4. اگر در شهری غیر از تهران فعالیت تجاری دارید اسم شهر خودتان را در عنوان اگهی ارائه دهید.
  5. اگر در محله مشخصی از تهران خدمات یا محصولی را ارائه می دهید اسم محله مربوطه را در عنوان آگهی ارائه دهید.
  6. عنوان آگهی شما دروازه ورود به تبلیغ شماست. هرچه عنوان اگهی خودتان را بهتر بنویسید احتما جذب مشتری شما بالاتر است.
  7. متن اگهی خودتان را کامل و جامع و قانع کننده بنویسید.
  8. نظرات مشتریان راضی خودتان را در متن آگهی بیاورید.
  9. در متن آگهی به جای آنکه از خودتان حرف بزنید، در رابطه با مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد مستند حرف بزنید.
  10. تا جایی که مطلب جدیدی ارائه می دهید و متنی که می نویسید به کاربر کمک می کند که محصول یا خدمات شما را بهتر بشناسد به نوشتن ادامه دهید. اگر مطالبی که در آگهی می نویسید برای کاربر مفید نیست و به او در شناخت محصول شما کمکی نمی کند، پر حرفی نکنید.
  11. در متن اگهی آدرس شرکت و محل کار خودتان را ارائه دهید. این امر به جلب اعتماد مشتری کمک زیادی می کند.
  12. متن اگهی خودتان را شفاف و واضح بنویسید. سعی کنید در متن آگهی اشکال املایی و ... نداشته باشید.
  13. برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس خوب و مناسبی انتخاب نمائید. در وب سایت حاضر (سودایران) برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. عکس و توصی به شناخت بهتر خدمات و محصولات شما و جلب اعتماد کاربر کمک زیادی می کند. اگر بتوانید از محصولات خودتان عکس واقعی و اصلی تهیه کنید بسیار موثر تر است. اگر خدماتی ارائه می دهید افراد شرکت خودتان را حین کار می توانید در توصیر نشان دهید. برای افزایش تاثیر و بازدهی آگهی خودتان فرصت درج تصوی را از دست ندهید.
  14.  برای آگهی و تبلیغ خودتان کلمات کلیدی انتخاب نمائید. کلمات کلیدی در ایندکس شدن بهتر اگهی و تبلیغ شما توسط گوگل کمک زیادی می کند. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب شانس دیده شدن آگهی خودتان را افزایش خواهید داد. تصور کنید که مشتریان کالا و خدمات شما از چه عبارتهایی در گوگل استفاده می کنند تا کالا و خدمات مورد نظر خودشان که شما هم همان محصولات و خدمات را ارائه می دهید را پیدا کنند. همان عبارتها را به عنوان عبارتهای کلیدی برای آگهی خودتان در نظر بگیرید.  در وب سایت حاضر (سودایران) برای هر آگهی تا 10 کلمه کلیدی می توانید انتخاب کنید.
  15. در صورت تمایل آگهی و تبلیغ خودتان را ویژه کنید. مزایای درج اگهی و تبلیغات ویژه در ادامه ارائه شده است. برای اطلاع از هزینه ثبت آگهی ویزه بعد از ثبت نام در سایت حاضر و ورود به کنترل پنل، بر روی تعرفه ثبت آگهی ویژه در کنترل پنل کلیک نمائید. مزایا آگهی ویژه:



1) آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.


2) با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.


3) کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.


4) در صفحات داخلی سایت نیز، آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد.


توجه: هر چه تعداد ستاره های آگهی ویژه شما بیشتر باشد، موقعیت نمایش آن در صفحه نسبت به سایر آگهی ها بالاتر خواهد بود.
اگر قصد ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت را دارید ...

اگر می خواهید در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات رایگان خودتان را درج نمائید ...

اگر با درج آگهی و تبلیغات رایگان قصد دارید تعداد مشتریان و درآمد خودتان را افزایش داده و در نتیجه کسب و کارتان را رونق ببخشید ...

اگر قصد دارید کالا و خدمات خودتان را با درج آگهی به فروش برسانید و یا ملک، آپارتمان، خودرو و اتومبیلی برای فروش دارید ...

در صورتیکه قصد دارید در هر کدام از زمینه های تدریس و آموزش، کنکور، ارتباطات و موبایل و اس ام اس، خودرو، ملک، استخدام و جذب نیرو، ثبت شرکت و رتبه بندی، ویلا، خدمات و ماشین های اداری، تورهای داخلی و خارجی و انواع خدمات مسافرتی، تبلیغات و تابلوهای تبلیغاتی، چاپ، انواع لوازم و خدمات، صنعت و برق صنعتی و ... تبلیغات اینترنتی رایگان درج نمائید ...

در هر صورت آگهی و تبلیغات خودتان را در همین سایت (سودایران) درج کنید. (در ادامه در رابطه با سوال (چگونه آگهی و تبلیغات رایگان کنیم ؟) توضیحات کاملی ارائه می گردد).

برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا مهر 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 80000 آگهی هم بیشتر شده است.

سایت سودایران:

1- بازدید بالایی دارد.

2- از نظر گوگل بهینه است.

3- گروه بندی متنوعی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است.

4- درج آگهی در آن رایگان است.

5- برای ثبت تبلیغات پربازده و موثر است.
مهمترین پارامترها برای ثبت آگهی رایگان پربازده در این بخش به صورت مختصر مورد بررسی قرار می گیرد:

1- انتخاب سایت پربازدید برای ثبت آگهی رایگان: در مرحله اول یک سایت معتبر و پربازدید برای درج آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب کنید. وب سایت سودایران (همین سایت) یکی از سایتهای پربازدید درج آگهی رایگان ایران بوده و تبلیغات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد.

2- انتخاب گروه بندی مناسب برای آگهی: حین درج آگهی گروه بندی مناسب را انتخاب نمائید. مثلا اگر آپارتمانی را می خواهید به فروش برسانید، تبلیغ خودتان را در گروه املاک و زیر گروه فروش آپارتمان قرار دهید. در غیر اینصورت بازدهی آگهی شما کاهش می یابد.

3- انتخاب شهر و استان مناسب برای تبلیغ: اگر کالا و خدمات شما قرار است در تهران به فروش برسد، حتی اگر خودتان ساکن تهران نیستید، حین درج آگهی استان تهران و شهر تهران را انتخاب نمائید. اگر خدمات را در شهر خودتان ارائه می کنید، حین درج آگهی استان و شهر خودتان را انتخاب کنید. در سایت سودایران تمام استانها و شهرهای ایران پوشش داده شده است.

4- انتخاب عنوان مناسب، جذاب و گیرا برای آگهی: عنوان آگهی باید جذاب و گیرا باشد. عنوان آگهی باید در میان آگهی های مشابه با آگهی شما کاربر را مجذوب خودش کند. باید جوری عنوان را بنویسید که بر روی آگهی شما کلیک کنند. عنوان آگهی مانند ویترین یک مغازه است. اگر ویترین مغازه را خوب بچینید وارد مغازه می شوند. اگر عنوان آگهی را هم خوب بنویسید بر روی آگهی شما کلیک می کنند.

5- نوشتن متن کاربر پسند و متقاعد کننده برای آگهی: متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید. اگر ویترین مغازه را خوب چیده باشید ولی محصولات خوبی داخل مغازه برای فروش نداشته باشید، فروش اتفاق نمی افتد. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید ولی متن آگهی خوب نباشد هم با شما تماس نمی گیرند. در متن آگهی خودتان هر مطلبی که باعث جلب اطمینان مشتری می شود را بیاورید. در متن آگهی محدودیت کاراکتر ندارید و بنابراین هر چه توضیحات بیشتری ارائه کنید بهتر است. بسیاری از کاربران متن آگهی خودشان را در حد یکی دو جمله ارائه می کنند. این اصلا پاسخگو نیست.
از جمله مزایای ثبت آگهی رایگان اینترنتی در سایت سودایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ثبت اگهی و تبلیغ در سایت سودایران کاملا رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. تنها هزینه ای که برای ثبت تبلیغ در سایت سودایران باید بپردازید زمانی است که برای درج آگهی اختصاص می دهید.

2- تعداد آگهی هایی که در سایت سودایران می توانید درج کنید نامحدود است. هر تعداد آگهی که مد نظر شما است می توانید به صورت رایگان درج کنید. در ضمن، هر چه تعداد آگهی های ثبت شده شما بیشتر باشد، احتمال جذب مشتری شما افزایش می یابد.

3- تعداد کاراکترهایی که در متن آگهی خودتان می توانید ثبت کنید هم محدودیت ندارد. به عبارت دیگر، هر تعداد جمله و کلمه که بخواهید می توانید به متن آگهی خودتان اختصاص دهید. در تبلیغات روزنامه و مجله تعداد کاراکترهای شما برای توضیح در باره کالا و خدماتتان محدود است.

4- در وب سایت حاضر برای هر آگهی 10 عکس می توانید ثبت نمائید. با ثبت 10 تصویر برای هر اگهی می توانید به صورت کامل کالا و خدمات خودتان را معرفی نمائید. البته اصراری بر ثبت 10 عکس وجود ندارد ولی به هر حال این امکان فراهم شده است و هر وقت صلاح دیدید می توانید از آن استفاده نمائید.

5- برای هر آگهی 10 کلمه کلیدی می توانید انتخاب نمائید. با ثبت کلمات کلیدی برای هر آگهی شانس ایندکس شدن سریع آن در موتورهای جستجو از جمله گوگل را افزایش می دهید.

مزیتهای ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت: تبلیغات در اینترنت 24 ساعته و 7 روز هفته برای شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی را ممکن است یکی از مشتریان شما نصفه های شب وقتی شما خواب هستید ببیند و فردای آن شب با شما تماس بگیرد. حین ثبت آگهی اینترنتی در سایتهای تبلیغاتی مانند سودایران (همین سایت) شما هیچ محدودیتی ندارد. تعداد اگهی هایی که می توانید ثبت کنید نامحدود است. تعداد کاراکترهایی که برای توضیح کالا و خدمات خودتان هم می توانید استفاده نمائید نامحدود است. در وب سایت حاضر (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید انتخاب کنید. در تبلیغات روزنامه و مجله تنها یک عکس می توانید ثبت کنید. تبلیغات مجله و روزنامه بعد از یک یا چند روز از بین می رود در حالیکه تبلیغات اینترنتی باقی می ماند و از نظر گوگل هر چه بیشتر باقی بماند اعتبار آن بیشتر شده و کاراییش برای شما هم بیشتر خواهد شد. برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد خودتان فرصت درج اگهی در اینترنت و در سایت سودایران (همین سایت) را از دست ندهید. برای ثبت آگهی در وب سایت حاضر (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. سایت سودایران یکی از بهترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و به بهترین شکل کالا و خدمات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر