۱۳۹۵ اسفند ۶, جمعه

راهکارهای عملی و موثر برای درج آگهی و تبلیغ رایگان موفق و افزایش بازدید آگهی

راهکارهای عملی و موثر برای درج آگهی و تبلیغ رایگان موفق و افزایش بازدید آگهی در این بخش ارائه شده است. در این بخش راهکارهای عملی و کاربردی برای افزایش بازدید، بازدهی و اثرگذاری آگهی و تبلیغات ثبت شده شما در سایت سودایران  ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی های شما بیشتر دیده شود و تماس هایی که با شما گرفته می شود افزایش یابد، موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو تبلیغات شما مطلب با ارزش تری تلقی شده و در نتیجه احتمال نمایش تبلیغ شما در نتایج آن افزایش می یابد. در متن آگهی خودتان کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با کالا و خدمات خودتان را به صورت طبیعی تکرار کنید.
2- حتما برای آگهی یا اگهی های خودتان کلمات کلیدی مناسب تعیین کنید. انتخاب کلمات کلیدی برای تبلیغ و اگهی، باعث می شود از صفحات مختلف سایت سودایران به تبلیغ شما لینک داده شده و اعتبار آن نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش یابد.
3- انتخاب عکس برای آگهی، بازدید آن را افزایش می دهد. بسیاری از کاربران در گوگل از طریق جستجوی عکس کالا و خدمات مورد نظر خودشان را پیدا می کنند. اگر آگهی شما عکس نداشته باشد، در نتایج جستجوی عکسهای گوگل شانسی برای نمایش نخواهید داشت.
4- در فروم ها (انجمن ها) و شبکه های اجتماعی، سایت و وبلاگ خودتان به آگهی های خودتان ارجاع (لینک) دهید. هر چه بیشتر به آگهی و تبلیغ خودتان لینک بدهید اعتبار آن را نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش می دهید.
5- در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت سودایران و در صفحات داخلی و آرشیوی آن نیز بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد.
6- تنها به ثبت یک آگهی اکتفا نکنید. اگر قصد دارید با درج آگهی رایگان و تبلیغات برای کسب و کار خودتان، درآمدتان را بیشتر کنید، آگهی های متعدد با عناوین و متون مختلف ثبت نمائید.
7- متن آگهی را کامل و جامع بنویسید. آدرس و مشخصات خودتان را کامل ارائه کنید و از مزایای محصولات و خدمات خودتان برای مشتری مطلب بنویسید.
8- اگر موارد بالا را رعایت کنید، درج آگهی رایگان و تبلیغات در اینترنت برای رونق کسب و کار، افزایش درآمد و افزایش تعداد مشتریان مفید و سودمند است.
9- برای ثبت آگهی در وب سایت (سودایران) بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

10- تعداد افرادی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می‌خوانند حدود پنج برابر آن‌هایی است که وقت می‌گذارند و تمام آگهی را می خوانند. بنابراین الزامیست که در تیتر نام تجاری و همچنین محصول تبلیغی درج شود.



برای ثبت آگهی موثر و مفید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده میکنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی میتواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.

2-متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.3- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.


به منظور افزایش اثر بخشی آگهی خود، در صورت تمایل می توانید آن را از حالت رایگان به حالت ویژه تغییر دهید.
تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی - تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین روشهای تبلیغات و بازاریابی است.
تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی ارزان و به صرفه بوده و شما برای تعداد آگهی هایی که درج می کنید محدودیت ندارید. در این نوع تبلیغات تعداد کسانی که می توانند آگهی شما را ببینند از هر روش تبلیغاتی دیگری بیشتر است.
برای درج تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی می توانید در همین وب سایت به صورت رایگان برای این کار اقدام کنید.
به منظور درج آگهی، در بالای صفحه اصلی سایت سودایران بر روی عبارت درج آگهی رایگان کلیک نموده و آگهی خود را ثبت نمائید.
به منظور افزایش اثر بخشی آگهی خود، در صورت تمایل می توانید آن را از حالت رایگان به حالت ویژه تغییر دهید.


سایت سودایران یکی از سایتهای برتر درج آگهی رایگان در اینترنت است. با درج تبلیغات در این وب سایت کسب و کار خودتان را بهبود ببخشید. از جمله مزایای ثبت آگهی رایگان اینترنتی در سایت سودایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- ثبت اگهی و تبلیغ در سایت سودایران کاملا رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. تنها هزینه ای که برای ثبت تبلیغ در سایت سودایران باید بپردازید زمانی است که برای درج آگهی اختصاص می دهید.
2- تعداد آگهی هایی که در سایت سودایران می توانید درج کنید نامحدود است. هر تعداد آگهی که مد نظر شما است می توانید به صورت رایگان درج کنید. در ضمن، هر چه تعداد آگهی های ثبت شده شما بیشتر باشد، احتمال جذب مشتری شما افزایش می یابد.
3- تعداد کاراکترهایی که در متن آگهی خودتان می توانید ثبت کنید هم محدودیت ندارد. به عبارت دیگر، هر تعداد جمله و کلمه که بخواهید می توانید به متن آگهی خودتان اختصاص دهید. در تبلیغات روزنامه و مجله تعداد کاراکترهای شما برای توضیح در باره کالا و خدماتتان محدود است.
4- در وب سایت حاضر برای هر آگهی 10 عکس می توانید ثبت نمائید. با ثبت 10 تصویر برای هر اگهی می توانید به صورت کامل کالا و خدمات خودتان را معرفی نمائید. البته اصراری بر ثبت 10 عکس وجود ندارد ولی به هر حال این امکان فراهم شده است و هر وقت صلاح دیدید می توانید از آن استفاده نمائید.
5- برای هر آگهی 10 کلمه کلیدی می توانید انتخاب نمائید. با ثبت کلمات کلیدی برای هر آگهی شانس ایندکس شدن سریع آن در موتورهای جستجو از جمله گوگل را افزایش می دهید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر