۱۳۹۵ اسفند ۸, یکشنبه

ثبت آگهی و تبلیغ پربازدید و پربیننده در سایت تبلیغاتی معتبر

اگر قصد ثبت آگهی و تبلیغ پربازدید و پربیننده در سایت تبلیغاتی معتبر را دارید ...

اگر با درج تبلیغات اینترنتی و با ثبت آگهی و تبلیغ پربازدید و پربیننده در سایت تبلیغاتی معتبر قصد دارید فروش خودتان را افزایش دهید ...

اگر آپارتمان و خودرو و یا هر گونه کالا و خدماتی را از طریق ثبت آگهی و تبلیغ پربازدید و پربیننده در سایت تبلیغاتی معتبر می خواهید به فروش برسانید ....

در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در سایت (سودایران) ثبت نمائید.
سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد.
این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بیشترین بازدهی را دارد.
برای درج تبلیغات در سودایران ، هر جای تهران و استان تهران و هر جای ایران که ساکن هستید، بر روی لینک سایت نیازمندی رایگان کلیک کنید.
تعدادی از موضوعاتی که در آن زمینه ها می توانید در سایت سودایران آگهی و تبلیغات اینترنتی ثبت کنید، در ادامه ارائه شده است.



برای ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) ثبت نمائید.
2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید.
3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز"
4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.
5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط

6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید. در عنوان آگهی از کلماتی مانند خوب، عالی، منحصر به فرد، موفقیت آمیز و ... استفاده نمائید.
7- در عنوان آگهی و متن آگهی از کلمات مثبت استفاده نمائید. در صورتیکه در زمینه ترک سیگار (به عنوان مثال) فعالیت دارید، به جای نوشتن عبارت "مضرات سیگار کشیدن و ..." می تواند عبارت "فواید ترک سیگار ..." را بنویسید.

8- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویرهای مناسبی انتخاب کنید. در همین سایت (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. اگر خودرویی برای فروش دارید از خود خودرو و اتومبیل خودتان عکس بگیرید و در آگهی درج نمائید. تهیه عکس از کالا و لوازم فروشی خودتان و ثبت آن در آگهی به فروش کالا و لوازم کمک زیادی می کند.
9- کلمات کلیدی مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی و تبلیغات شما توسط گوگل و به بهتر دیده شدن آگهی شما کمک می کند. کلمات کلیدی و عبارتهای کلیدی متناسب با تبلیغات خودتان را انتخاب نموده و برای آگهی درج نمائید.
10- قیمت مناسبی برای کالا و خدمات خودتان در نظر بگیرید تا با شما تماس بگیرند. در بسیاری از اوقات دلیل اینکه تماس های کمی با شما گرفته می شود، این است که قیمت بالایی برای کالا و خدمات خودتان در نظر گرفته اید. در نظر گرفتن قیمت مناسب هم یکی از مواردی است که به رونق گرفتن کسب و کار شما کمک زیادی می کند. می توانید از عبارت قیمت توافقی هم استفاده نمائید.

11- گروه بندی مناسب برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. حتما برای تبلیغ خودتان گروه مناسبی انتخاب نمائید. چون، به عنوان مثال، اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارید و آگهی خودتان را در گروه خدمات اداری ثبت کنید مسلما تبلیغ شما شانس کمی برای دیده شدن توسط افرادی دارد که در جستجوی مراکز تهیه غذا هستند.

12- آگهی های متعدد ثبت کنید. هر چه تعداد آگهی های (البته غیر تکراری) بیشتری داشته باشید، شانس شما برای دیده شدن و جذب مشتری بالاتر خواهد رفت. هر روز یک آگهی ثبت کنید و به تدریج بازخورد آن را خواهید دید.

13- عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. عنوان آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که هم کلمات اصلی مورد نظر شما را شامل شود و هم در بین آگهی هایی که مشابه آگهی خودتان است کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی و تبلیغ شما کلیک نماید.

14- در انتخاب عنوان آگهی و کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. به عنوان مثال اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید، در گوگل عبارت "ثبت شرکت" را تایپ کنید و یک فاصله بذارید تا گوگل خودش مواردی را به شما پیشنهاد دهد. این پیشنهادهای گوکل توسط کاربران بیشتری جستجو شده اند. همین پیشنهادهای گوگل را برای عنوان آگهی و کلمات کلیدی اگهی های خودتان در نظر بگیرید و متن کامل و خوبی برای آن بنویسید.

عبارتهای کلیدی: آگهی رایگان پربازده-تبلیغات رایگا-آگهی موفق-راهکارهای ثبت آگهی موثر-نحوه ثبت آگهی اینترنتی-تبلیغ خوب-چگونگی درج تبلیغات موفق-آگهی رایگان مفید-نحوه ثبت آگهی موث-ثبت آگهی رایگان موثر-سایت معتبر آگهی رایگا-سایت آگهی رایگان-درج تبلیغات رایگان-درج آگهی رایگان مفید-تبلیغات اینترنتی-سایتهای تبلیغاتی رایگان-تولیدکننده ساک دستی تبلیغاتی-تابلو ال ای دی روان-سایت آگهی زنجان-بادکنک تبلیغاتی-سایت تبلیغاتی موتور-سایت تبلیغات رایگان تعمیر


منبع: سودایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر