۱۳۹۵ بهمن ۱۶, شنبه

ثبت آگهی رایگان موثر و تبلیغات اینترنتی پربازده

ثبت آگهی رایگان موثر و تبلیغات اینترنتی پربازده -متن اگهی خودتان را هم کامل و قانع کننده بنویسید. اگر در مرحله قبل عنوان آگهی را خوب نوشته باشید، کاربر بر روی آگهی شما کلیک می کند و یا از طریق گوگل به آگهی شما هدایت می شود. حال اگر متن آگهی را خوب نوشته باشید، این امر باعث می شود تا کاربر با شما تماس گرفته و مشتری شما شود. بنابراین متن آگهی را به گونه ای بنویسید تا کاربر ترغیب شود با شما تماس بگیرد. مطلب دیگر اینکه عکس و تصویر مناسبی برای اگهی خودتان انتخاب نمائید. تنها به یک آگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی درج نمائید. باید برای آگهی و تبلیغات اینترنتی وقت بگذارید. اگر می خواهید نتیجه بگیرید به آن وقت اختصاص دهید و آگهی های متعددی با عناوین و متن های مختلف ثبت کنید. در ضمن، از ثبت آگهی تکراری خودداری کنید. آگهی تکراری اسپم به حساب آمده و برای شما فایده ای ندارد.

درج آگهی و تبلیغات در اینترنت به نسبت سایر انواع تبلیغات و سایر انواع روشهای بازاریابی به صرفه تر و موثر تر است. آگهی های اینترنتی در کل کشور دیده می شود. آگهی شما و بازاریابی شما منحصر به محل سکونت شما نخواهد شد. حتی ممکن است شما مثلا خودتان ساکن کرج باشید و مشتریان شما علاوه بر کرج در تهران هم ساکن باشند. در این حالت، با درج اگهی رایگان در اینترنت به راحتی می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید. حتی اگر در همان شهر خودتان هم فعالیت داشته باشید، آگهی اینترنتی کل شهر شما را پوشش خواهد داد. در حالیکه اگر با استفاده از سایر انواع تبلیغات بخواهید در کل شهر خودتان تبلیغ کنید هزینه زیادی را باید صرف کنید.

اگر می خواهید آگهی و تبلیغات رایگان موثر و مفید ثبت نمائید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- سایت پربازدید و معتبری برای درج تبلیغات رایگان خودتان انتخاب نمائید. سایت سودایران گزینه خوبی برای درج آگهی و تبلیغات شما می تواند باشد. برای درج آگهی در همین سایت در بالای همین صفحه بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.2- گروه بندی و شهر و استان درست و مناسبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید.3- آگهی های خودتان را به صورت مداوم به روز کنید.4- تنها به ثبت یک آگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی ثبت نمائید.5- برای آگهی های خودتان عنوانهای مختلفی که می تواند مورد جستجوی مشتریان شما باشد انتخاب نمائید.

در این بخش در زمینه چگونگی ثبت تبلیغات و آگهی رایگان موثر و مفید مطالبی ......



مهمترین پارامترها برای ثبت آگهی رایگان پربازده در این بخش به ......



نکات مهم برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان مفید در سایت پربازدید تبلیغاتی (15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی ......



مهمترین پارامترها برای ثبت آگهی رایگان پربازده در این بخش به صورت مختصر مورد بررسی قرار می گیرد:

1- انتخاب سایت پربازدید برای ثبت آگهی رایگان: در مرحله اول یک سایت معتبر و پربازدید برای درج آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب کنید. وب سایت سودایران (همین سایت) یکی از سایتهای پربازدید درج آگهی رایگان ایران بوده و تبلیغات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد.

2- انتخاب گروه بندی مناسب برای آگهی: حین درج آگهی گروه بندی مناسب را انتخاب نمائید. مثلا اگر آپارتمانی را می خواهید به فروش برسانید، تبلیغ خودتان را در گروه املاک و زیر گروه فروش آپارتمان قرار دهید. در غیر اینصورت بازدهی آگهی شما کاهش می یابد.

3- انتخاب شهر و استان مناسب برای تبلیغ: اگر کالا و خدمات شما قرار است در تهران به فروش برسد، حتی اگر خودتان ساکن تهران نیستید، حین درج آگهی استان تهران و شهر تهران را انتخاب نمائید. اگر خدمات را در شهر خودتان ارائه می کنید، حین درج آگهی استان و شهر خودتان را انتخاب کنید. در سایت سودایران (همین سایت) تمام استانها و شهرهای ایران پوشش داده شده است.

4- انتخاب عنوان مناسب، جذاب و گیرا برای آگهی: عنوان آگهی باید جذاب و گیرا باشد. عنوان آگهی باید در میان آگهی های مشابه با آگهی شما کاربر را مجذوب خودش کند. باید جوری عنوان را بنویسید که بر روی آگهی شما کلیک کنند. عنوان آگهی مانند ویترین یک مغازه است. اگر ویترین مغازه را خوب بچینید وارد مغازه می شوند. اگر عنوان آگهی را هم خوب بنویسید بر روی آگهی شما کلیک می کنند.

5- نوشتن متن کاربر پسند و متقاعد کننده برای آگهی: متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید. اگر ویترین مغازه را خوب چیده باشید ولی محصولات خوبی داخل مغازه برای فروش نداشته باشید، فروش اتفاق نمی افتد. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید ولی متن آگهی خوب نباشد هم با شما تماس نمی گیرند. در متن آگهی خودتان هر مطلبی که باعث جلب اطمینان مشتری می شود را بیاورید. در متن آگهی محدودیت کاراکتر ندارید و بنابراین هر چه توضیحات بیشتری ارائه کنید بهتر است. بسیاری از کاربران متن آگهی خودشان را در حد یکی دو جمله ارائه می کنند. این اصلا پاسخگو نیست.


  1. عنوان آگهی شما دروازه ورود به تبلیغ شماست. هرچه عنوان اگهی خودتان را بهتر بنویسید احتما جذب مشتری شما بالاتر است.
  2. متن اگهی خودتان را کامل و جامع و قانع کننده بنویسید.
  3. نظرات مشتریان راضی خودتان را در متن آگهی بیاورید.
  4. در متن آگهی به جای آنکه از خودتان حرف بزنید، در رابطه با مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد مستند حرف بزنید.
  5. تا جایی که مطلب جدیدی ارائه می دهید و متنی که می نویسید به کاربر کمک می کند که محصول یا خدمات شما را بهتر بشناسد به نوشتن ادامه دهید. اگر مطالبی که در آگهی می نویسید برای کاربر مفید نیست و به او در شناخت محصول شما کمکی نمی کند، پر حرفی نکنید.
  6. در متن اگهی آدرس شرکت و محل کار خودتان را ارائه دهید. این امر به جلب اعتماد مشتری کمک زیادی می کند.
  7. متن اگهی خودتان را شفاف و واضح بنویسید. سعی کنید در متن آگهی اشکال املایی و ... نداشته باشید.

تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کار شما می تواند بسیار موثر و تاثیر گذار باشد. تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید مشتریان کالا و خدمات شما است. مانند تبلیغات تراکت و روزنامه نیست که همان روز موثر باشد. تبلیغات شما در اینترنت روز و شب برای جذب مشتری شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی از هر جای ایران قابل مشاهده است. کسب و کار شما در تهران و یا هر جای دیگر ایران که باشد، با درج اگهی در اینترنت درآمد خودتان را افزایش دهید و بر تعداد مشتریان خودتان بیفزائید. اگر ساکن تهران هستید با درج تبلیغات در اینترنت می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل کشور معرفی نمائید و اگر ساکن شهر دیگری هستید هم می توانید از تهران مشتری جذب کنید. به صورت خلاصه و جمع بندی شده، اگر در جستجوی تبلیغات موثر در کسب و کار هستید، حتما درج آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت (سودایران) را امتحان کنید. سایت سودایران تا مهر 95 بیش از 100000 آگهی ثبت شده دارد و تبلیغات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده در تهران، استان تهران و کل کشور قرار می دهد. برای ثبت آگهی در وب سایت (سودایران) در بالای همین صفحه بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. اگر می خواهید تبلیغات موثر در کسب و کارتان داشته باشید در مرحله اول عنوان خوبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. در عنوان آگهی به صورت خلاضه مهمترین مزیتهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. متن آگهی را هم کامل بنویسید و به صورت کامل ویژگیهای برتر محصولات خودتان را بنویسید. برای ثبت تبلیغ موثر و رونق کسب و کار خودتان تنها به یک آگهی اکتفا نکنید. آگهی های متعددی ثبت نموده و درآمدتان را بیشتر و بیشتر کنید.



سایت پربازدید تبلیغات شیراز-لیوان تبلیغاتی-سایت تبلیغات-تبلیغات در هادیشهر-تبلیغات رایگان در سایت معتبر-کارت تبریک-اینستاگرام-آگهی پخش کالا-تبلیغات برق صنعتی قم-مشاوره تبلیغات-پاور بانک تبلیغاتی-تصویرسازی-پوسترولوگو-چلنیوم-افزایش درآمد-تبلیغات تهران-آفتابگیر تبلیغاتی-تولیدکننده جاکارتی-مشاوره تبلیغات-واردکننده ساک دستی تبلیغاتی-سایت اگهی اردبیل-ثبت تبلیغ رایگان-آگهی های تبلیغاتی اینترنتی-پاوربانک تبلیغاتی-تصویربرداری-ابزار تبلیغاتی-ساعت تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی-خودکار تبلیغ-تابلو تبلیغاتی مشهد-آگهی فروش خودرو در سنندج-کیف زنانه ی تبلیغاتی-

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر