۱۳۹۶ فروردین ۶, یکشنبه

تبلیغات موفق و آگهی رایگان اینترنتی موفق :: افزایش فروش

تبلیغات موفق و آگهی رایگان اینترنتی موفق می تواند منجر به افزایش فروش شما شود. با درج تبلیغات موفق در اینترنت به راحتی می توانید فروش خودتان را افزایش دهید و تعداد مشتریانتان را بیشتر و بیشتر کنید. در این بخش نکات مهم و کلیدی در رابطه با تبلیغات موفق و آگهی رایگان اینترنتی موفق و ... ارائه شده است. مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات موثر و پربازدید و درج آگهی بهینه از نظر گوگل به منظور افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان شما در این بخش ارائه شده است. برای درج تبلیغات رایگان و آگهی اینترنتی موفق موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- آگهی های متعدد ثبت نمائید: درج آگهی های متعدد مزایای فراوانی دارد. از طرفی، به عنوان مثال، اگر شما 20 آگهی ثبت کنید، ممکن است از بین این 20 آگهی یکی از آگهی های شما به صورت بسیار موثر توسط گوگل ایندکس شده و در صفحه اول نتایج آن ارائه گردد (اتفاقی که برای بعضی از کاربران سایت سودایران افتاده است). از طرف دیگر هر چه تعداد آگهی های شما در سایت سودایران بیشتر باشد، کاربران با جستجوی آگهی ها، احتمال اینکه یکی از آگهی های شما را مشاهده کنند افزایش می یابد. در ضمن، وقتی شما آگهی های متعدد ثبت می کنید، عناوین مختلف و متن های متفاوتی برای آنها انتخاب می کنید و کاربران مختلف با درخواستها و سلایق مختلف وقتی در گوگل کلمات متفاوتی را جستجو می کنند، ممکن است به سمت هر کدام از آگهی های شما هدایت شوند و احتمال جذب مشتری شما بیشتر و بیشتر می گردد.
2- آگهی تکراری درج نکنید: اگر می خواهید هر آگهی ای که ثبت می کند برای شما مفید و موثر باشد، از درج آگهی های کپی شده و آگهی های تکراری خودداری نمائید. بسیاری از کاربران به صورت روزانه فقط تعداد محدودی آگهی را از یک سایت به سایت دیگر کپی می کنند. این کار فایده ای ندارد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.




3- استفاده از گوگل برای انتخاب عنوان های پر جستجو تر برای آگهی های جدید خودتان: عبارتهای مرتبط با کالا و خدمات خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. در همان صفحه نتایج جستجوی گوگل در پایین صفحه خود گوگل پیشنهادهایی می دهد. این پیشنهادها عبارتهایی هستند که کاربران زیاد جستجو کرده اند. از همین پیشنهادهای گوگل برای عنوان آگهی های خودتان استفاده کنید و متن مناسبی برای آن بنویسید. در متن اگهی خودتان، عنوان آگهی را چند بار تکرار کنید. البته نباید مصنوعی به نظر برسد و از نظر کاربران ناخوشایند نباشد.
4- ثبت تعداد زیاد آگهی با عنوانهای جدید و خلاقانه: اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت نتیجه بگیرید باید برای ثبت تعداد زیاد آگهی وقت بذارید. برای ثبت آگهی در وب سایت (سودایران) بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. هر روز یک ربع وقت بذارید و یک آگهی جدید درج نمائید. عنوانهای مختلفی را برای هر کدام از آگهی های خودتان انتخاب نموده و متن متفاوتی هم برای هر اگهی بنویسید. می توانید چند اگهی قبلی خودتان را با هم ترکیب نموده و یک آگهی جدید بسازید. برای کالاها و خدمات مختلف خودتان اگهی های مختلف و متفاوت از هم بنویسید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود و مشتری جذب کنید بیشتر است.

5- نوشتن متن کاربر پسند و متقاعد کننده برای آگهی: متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید. اگر ویترین مغازه را خوب چیده باشید ولی محصولات خوبی داخل مغازه برای فروش نداشته باشید، فروش اتفاق نمی افتد. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید ولی متن آگهی خوب نباشد هم با شما تماس نمی گیرند. در متن آگهی خودتان هر مطلبی که باعث جلب اطمینان مشتری می شود را بیاورید. در متن آگهی محدودیت کاراکتر ندارید و بنابراین هر چه توضیحات بیشتری ارائه کنید بهتر است. بسیاری از کاربران متن آگهی خودشان را در حد یکی دو جمله ارائه می کنند. این اصلا پاسخگو نیست.

برای ثبت آگهی در وب سایت (سودایران) بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.


6- ارائه تصویر و عکس مناسب: عکس خوبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. در وب سایت حاضر (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید درج نمائید. بنابراین با ثبت عکسها و تصاویر مناسب می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید.
7- انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با آگهی: برای هر آگهی 10 کلمه کلیدی می توانید انتخاب نمائید. با ثبت کلمات کلیدی برای هر آگهی شانس ایندکس شدن سریع آن در موتورهای جستجو از جمله گوگل را افزایش می دهید. کلمات کلیدی عباراتی هستند که مشتریان شما با آن عبارت در گوگل کالا و خدمات شما را جستجو می کنند. از خودتان بپرسید اگر مشتر من بخواهد در اینترنت کالا و خدمات مورد نظر خودش را بیابد، در گوگل با چه عبارتهایی جستجو می کند. همان عبارتها را به عنوان کلمات کلیدی آگهی خودتان انتخاب نمائید.




هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد، بهتر است. هر چه در متن آگهی مزایا و فواید واقعی کالا و خدمات خودتان را برای کاربر توضیح دهید احتمال ینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد. در ضمن، از نظر گوگل هم متن های طولانی ارزشمندتر است و بنابراین با نوشتن کامل متن آگهی ، تبلیغات شما در نتایج جستجوی گوگل هم بیشتر دیده شده و افراد بیشتری با شما تماس خواهند گرفت. در ادامه برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس انتخاب نمائید. انتخاب عکس برای آگهی اثر گذاری آن را به شدت افزایش می دهد. خصوصا اگر عکس واقعا مربوط به کالا و خدمات خودتان باشد و عکسی نباشد که از اینترنت گرفته اید. در ضمن، در گوگل بسیاری از افراد از طریق عکس کالا و خدمات خودشان را جستجو می کنند. اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. برای تبلیغات و اگهی های خودتان کلمات کلیدی هم انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغات شما و به افزایش بازدهی آگهی های شما کمک زیادی می کند. پس از ثبت آگهی در سودایران، بر روی لیست آگهی ها در کنترل پنل کلیک نمائید و برای هر کدام از آگهی های خودتان عکس و کلمات کلیدی انتخاب کنید.

عنوان کوتاه و مناسبی که با متن آگهی در ارتباط باشد ارائه نمائید. عنوان اگهی را جذاب بنویسید تا از بین آگهی های مختلف بر روی تبلیغ شما کلیک شود. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده میکنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی میتواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.
صادق باشید!!!!!!!!!! اگر بخواهید با پنهان کاری و ارائه نکردن ویژگیهای واقعی محصولات یا خدمات خودتان فروش انجام دهید، تعداد فروش شما خیلی محدود خواهد بود. ممکن است چند نفر اول را بتوانید فریب دهید ولی این افراد ناراضی به سرعت خیلی بالاتر از آنچه بتوانید تصور کنید، عدم صداقت شما را به افراد دیگر اطلاع داده و کسب و کار شما به سمت نابودی پیش خواهد رفت. بنابراین، تلاش کنید همواره صداقت را رعایت کنید.

منبع: سودایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر