۱۳۹۵ اسفند ۱۶, دوشنبه

درج آگهی تدریس و کسب درآمد از تدریس خصوصی

درج آگهی تدریس و کسب درآمد از تدریس خصوصی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. همانطور که می دانید وب سایت ایران مدرس برای بسیاری از عبارتهای شامل تدریس خصوصی از دید موتورهای جستجو همچون گوگل بهینه بوده و به بهترین شکل می تواند متقاضیان تدریس را به سمت آگهی شما ارجاع دهد. در این بخش موقعیت وب سایت ایران مدرس در نتایج تعدادی از جستجوهای انجام شده در گوگل برای عبارات شامل تدریس خصوصی ارائه شده و میزان بهینه بودن آن مورد بررسی قرار می گیرد.
وب سایت ایران مدرس در موتور جستجوی گوگل از جایگاه خوبی برخوردار بوده و برای تعداد زیادی از عبارتهای شامل و یا مشابه تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجو و در چند جایگاه اول نشان داده می شود. به این ترتیب، با درج آگهی ویژه در ایران مدرس شانس جذب شاگرد خود را به شدت افزایش می دهید.

به عنوان مثال تعدادی از عبارتهایی که ممکن است متقاضیان تدریس خصوصی با چنین عباراتی بدنبال پیدا کردن مدرس مورد نظرشان باشند را در گوگل جستجو نموده و نتایج زیر بدست آمد (خودتان امتحان کنید).

ایران مدرس: برترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران
دانشجویان و تمامی کسانی که به کار دیگری مشغول هستند می توانند در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت هم فعالیت کنند.
تدریس خصوصی در مقایسه با کارهای پاره وقت دیگر مزیتهای قابل توجهی دارد که از آن جمله می توان به انعطاف زمان تدریس، درآمد زایی نسبی مناسب و ... اشاره کرد.
بحث تدریس و آموزش خصوصا برای کسانی که به آن علاقه دارند می تواند به عنوان یک کار نیمه وقت در نظر گرفته شده و بسیار جذاب هم باشد.
در صورتیکه می خواهید در زمینه تدریس به فعالیت مشغول شده و به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید، همین الان فرم عضویت در سایت را در وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) درج نموده و آگهی تدریس خود را درج نمائید.
در این مقاله، راهکارهایی برای جذب موفقیت آمیز شاگرد ارائه شده است. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید و به صورت موفقیت آمیزی تعداد شاگردان و درآمد خود را از تدریس افزایش دهید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- قدم اول برای افزایش تعداد شاگرد و افزایش درآمد از تدریس درج یک آگهی تدریس موفق است. آگهی تدریسی که متقاعد کننده و عالی نوشته شده باشد. برای مطالعه در زمینه راهکارهای درج یک آگهی تدریس موفق بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟

2- برای افزایش تعداد شاکردانتان باید به تماسهایی که با شما گرفته می شود پاسخ مناسب و خوبی بدهید تا تماسهایی که با شما گرفته می شود هدر نرفته و بتوانید جلسات تدریس را هماهنگ کنید. وقتی با شما تماسی گرفته شد و برای تدریس خواستند که با شما هماهنگ کنند، سعی کنید خوب حرف بزنید. اگر کسی با شما تماس گرفت و جلسه تدریس هماهنگ نشد، علت آن را بررسی نمائید. آیا قیمتی که شما گفته اید بالا بوده است؟ آیا نحوه حرف زدن شما به نحوی بوده که عدم تسلط شما بر درس را نشان داده است؟ هر چه بوده آن را بررسی نمائید و در دفعات بعد حالتهای دیگری را امتحان کنید. سعی کنید محکم، متقاعد کننده و با اعتماد به نفس حرف بزنید. در عین حال صداقت را هم رعایت نمائید.

3- در نهایت اگر جلسات تدریس هماهنگ شد،سعی کنید جلسات تدریس مفید و پرباری داشته باشید. در جلسه اول تدریس بهترین خودتان باشید و در حلسات بعد هم تمام تلاشتان را بکنید که به کسب نمره خوب توسط دانشجو یا دانش آموز کمک کنید. علاوه بر تدریس و آموزش خوب، سعی کنید پشتیبان و حمایتگر باشید و از تجارب خودتان در اختیار شاگردتان قرار دهید. در بسیاری از اوقات اگر تدریس خوبی داشته باشید در ترم ها و سالهای بعد همان شاگردهای قبلی هم دوباره با شما تماس خواهند گرفت. در بین عوامل مختلف، حفظ کیفیت تدریس و تلاش برای نتیجه گرفتن دانشجویان مهمترین پارامتر برای موفقیت شما در تدریس و داشتن تعداد شاگرد زیاد و درآمد بالا است.

4- با داشتن پیش مطالعه و خواندن مطالبی که قرار است تدریس کنید، تسلط خود را بر مطلب افزایش دهید. البته بسیاری از مدرسین گرامی یک درس را آنقدر تدریس کرده اند که به صورت کامل بر آن مسلط هستند. در این صورت پیش مطالعه دیگر لازم نیست و به شکلهای دیگری می توانید کلاستان را پربار و مفید کنید.

5- از انتظار فراتر بروید. نسبت به زمانی که از اول با شاگردانتان هماهنگ کرده اید، 10 دقیقه بیشتر بمانید. در خارج از وقت کلاس در حد 5 تا 10 دقیقه مشاوره تحصیلی رایگان بدهید. برای درس تدریسی به دانشجو یا دانش آموز نمونه سوال امتحانی بدهید. و .... همین کار اضافه کم باعث می شود تفاوت بزرگی ایجاد کنید و در ذهن شاگردانتان برای ترم ها و سالهای قبل باقی بمانید.

برای درج آگهی تدریس خصوصی در همین وب سایت (ایران مدرس) و در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. در ادامه پس از تکمیل فرم عضویت در سایت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خود را به صورت رایگان درج نمائید. در صورت تمایل، با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس خود را به حالت ویژه درآورید.

برای جذب شاگرد تنها درج آگهی تدریس کافی نیست. باید بر روی آگهی خود کار کنید. عکس آگهی را می توانید هر از چندگاهی تغییر دهید تا ببینید که آیا در بازخورد گرفتن برای شما تاثیری دارد یا نه.

هر از چند گاهی محتوی آگهی را کاملتر کنید. از دانشجویانتان نظر سنجی کنید و به آگهی اضافه کنید. وب سایت ایران مدرس برای بحث تدریس خصوصی بهینه است. اگر آگهی خوبی ثبت کنید حتما به جایی خواهد رسید که دیگر به علت مشغله زیاد تدریس، نمی توانید شاگرد اضافه تری بگیرید و تماسها را رد می کنید. دقت کنید که اگر خوب تدریس کنید، علاوه بر شاگردهای جدید، شاگردهای ترم های قبل هم دوباره به سراغ شما می آیند و درآمد شما مرتبا بیشتر می شود. پس خوب تدریس کردن را هم تمرین کنید.

سوابق کاری خود را به صورت کامل در متن آگهی بنویسید. هر چه طولانی تر، بهتر. اصلا مزیت آگهی اینترنتی به نسبت آگهی روزنامه و ... این است که محدودیتی برای توضیح در مورد توانائی هایتان ندارید. برجسته ترین ویژگیهای خودتان را در چند خط اول بنویسید و مواردی که اهمیت کمتری دارد را در آخر توضیحات آگهی بیاورید. فقط، صداقت را رعایت کنید. اگر دانشگاهی درس خوانده اید که نمی خواهید بنویسید، ننویسید ولی دیگر به جای آن دانشگاه دیگری را ننویسید. این موارد در نهایت مشخص شده و به این ترتیب راه به جایی نخواهید برد.

مقداری بر روی این بحث که تماسها را چگونه جواب می دهید، چه قیمتی به شاگردان می گویید و چگونه حرف می زنید کار کنید. اگر خوب حرف نزنید با شما تماس می گیرند ولی شاگرد نمی توانید جذب کنید. با اعتماد به نفس حرف بزنید. دروسی را تدریس کنید که واقعا بلدید و می توانید؛ تا با اطمینان حرف بزنید.

عنوان آگهی را زیاد تغییر ندهید ولی می توانید به آن دروسی را اضافه یا کم کنید. اگر ویژگی برجسته ای دارید که شما را از سایر مدرسین متمایز می کند در عنوان بیاورید. عنوان جذاب باعث می شود بر روی آگهی شما کلیک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آگهی تدریس با بازدهی بالا بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

 



اگر آگهی تدریس بازدهی نداشت چکار کنم؟


منبع: ایران مدرس

در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید با استفاده از راهکارهای زیر می توانید جذب شاگرد بیشتری داشته باشید:

1- آگهی تدریس خصوصی خود را در سایت (ایران مدرس) ثبت کنید و در صورت تمایل آن را به حالت ویژه درآورید. برای درج آگهی تدریس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید.

2- آگهی خود را پر محتوا، جذاب و متقاعد کننده بنویسید. در این زمینه مطالعه موارد زیر مفید است. در آگهی خود تمامی افتخارات و سوابق کاری مفیدتان را درج کنید.


 





3- کیفیت تدریس و کلاسهای تدریس خصوصی خود را افزایش دهید تا شاگردهایی که جذب کرده اید را از دست ندهید.

4- وقتی با شما تماس گرفته می شود، با اعتماد به نفس حرف بزنید. دروسی را که واقعا بلدید درس بدهید تا بتوانید حین پاسخ به تماسها با اعتماد حرف بزنید.

5- در ایران مدرس می توانید جزواتی برای دروس تدریسیتان ثبت نمائید. در جزوات خودتان شماره تماستان را هم قید کنید. ثبت جزوه بازدید آگهی شما را بالا می برد.

6- از دانشجویان یا دانش آموزانی که به آنها درس می دهید بخواهید اگر شخص دیگری برای تدریس به آنها سپرد شما را معرفی کنند. البته اگر خوب تدریس کنید این اتفاق خود به خود می افتد.

منبع: ایران مدرس


اگر می خواهید شاگرد جذب کنید و از تدریس خصوصی و آموزش در منزل درآمد داشته باشید، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین وب سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

سایت ایران مدرس برترین، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی (تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... ) ایران است. در این وب سایت بیش از 16000 مدرس خصوصی در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف تا سال 96 ثبت نام کرده و آگهی تدریس خودشان را ثبت نموده اند. بازدید روزانه سایت ایران مدرس از هر سایت دیگری بیشتر است.

برای جذب شاگرد شما می توانید با آموزشگاهها در ارتباط باشید و یا اینکه خودتان به صورت مستقل آگهی ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. حالت دم جذب شاگرد مزیتی که دارد این است که شما کل مبلغی را که برای جلسات تدریس و تدریس خصوصی دریافت می کنید برای خودتان بر می دارید و در عوض مبلغ مناسبی را برای ثبت آگهی پرداخت می کنید. در حالتی که آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد را به شما معرفی کنند، هر جلسه باید 30 تا 50 درصد از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. در رابطه با ثبت آگهی تدریس مطالعه موارد زیر نیز مفید است.

 


دلایلی که ثبت آگهی و تبلیغ تدریس در ایران مدرس را توجیه می کنند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر