۱۳۹۵ اسفند ۱۸, چهارشنبه

راهکارهای موثر و عملی برای ثبت تبلیغات موفق و پربازده اینترنتی

راهکارهای موثر و عملی برای ثبت تبلیغات موفق و پربازده اینترنتی در این بخش ارائه شده است.

  1. برای آگهی و تبلیغات خودتان هم کلمات کلیدی کوتاه و هم کلمات کلیدی بلند انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر عنوان آگهی شما "فروش ویلا در شمال چمستان" است، برای اگهی خودتان می توانید کلمات کلیدی زیر را انتخاب نمائید: ویلا در شمال، فروش ویلا در شمال، ویلا فروشی شمال، فروش ویلا ارزان در شمال، بهترین ویلای فروشی شمال و ....
  2. برای انتخاب کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. عنوان آگهی خودتان را در گوگل جستجو کنید و در ادامه پیشنهادهایی که گوگل در پایین صفحه ی جستجو ارائه می کند را به عنوان کلمات کلیدی آگهی خودتان در نظر بگیرید.

3- آگهی های خودتان را به صورت مداوم به روز کنید.


4- تنها به ثبت یک آگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی ثبت نمائید.


5- برای آگهی های خودتان عنوانهای مختلفی که می تواند مورد جستجوی مشتریان شما باشد انتخاب نمائید.

6- برای هر آگهی متن متفاوتی بنویسید و آگهی تکراری درج نکنید.

7- هر اطلاعاتی در مورد کالا و خدمات شما که لازم است کاربر بداند در متن آگهی ارائه کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی کاملتر و قانع کننده تر باشد و هر چه به سوالاتی که در ذهن کاربر در مورد کالا و خدمات شما وجود دارد بهتر پاسخ داده باشید، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد.

8- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویرهای مناسبی انتخاب کنید. در همین سایت (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. اگر خودرویی برای فروش دارید از خود خودرو و اتومبیل خودتان عکس بگیرید و در آگهی درج نمائید. تهیه عکس از کالا و لوازم فروشی خودتان و ثبت آن در آگهی به فروش کالا و لوازم کمک زیادی می کند.

9- کلمات کلیدی مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی و تبلیغات شما توسط گوگل و به بهتر دیده شدن آگهی شما کمک می کند. کلمات کلیدی و عبارتهای کلیدی متناسب با تبلیغات خودتان را انتخاب نموده و برای آگهی درج نمائید.

اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و آگهی بدهید ... اگر می خواهید در تبلیغات و تبلیغات اینترنتی موفق باشید ... اگر در زمینه خودرو و املاک، استخدام و ارتباطات، گوشی و لپ تاپ، تدریس و ... قصد ثبت آگهی رایگان موثر را دارید .... در هر صورت، این مطلب می تواند برای شما مفید و موثر باشد. برای ثبت تبلیغات خوب و موثر عنوان خوبی برای آگهی خودتان بنویسید.

عنوان آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که کاربران با مشاهده آن متوجه شوند که آگهی شما در چه رابطه ای است. عنوان آگهی شما باید خلاصه ای از متن آگهی باشد. در عنوان آگهی باید مهمترین ویژگی یا ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را ارائه کنید. کاربران با مشاهده عنوان آگهی شما باید ترغیب شوند بر روی آگهی شما کلیک کنند. از کلماتی مانند جالب، جذاب، فوری و ... در عنوان آگهی خودتان استفاده کنید ولی فقط به این کلمات اکتفا نکنید. عنوان کالا و خدمات خودتان را هم در عنوان آگهی بیاورید.


برای ثبت آگهی رایگان ببینید که متقاضیان کالا و خدامت شما با چه عبارتهایی در گوگل جستجو می کنند. سپس همان عبارتها را برای عنوان آگهی های خودتان در نظر گرفته و در ادامه یک متن کامل، خوب و قانع کننده برای تبلیغ خودتان بنویسید. در متن آگهی کلمات کلیدی پر اهمیت در حوزه کاری خودتان را تکرار کنید و در جملات خودتان از آنها استفاده نمائید.


در وب سایت سودایران هر تعداد آگهی که بخواهید به صورت رایگان می توانید ثبت نموده و برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد خودتان از آن استفاده نمائید. آگهی اینترنتی بسیار گسترده است. مثلا اگر شما ساکن تهران هستید و مشتریان بالقوه شما ساکن تبریز، مشهد، کرج، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران که هستند، از طریق ثبت اگهی در اینترنت می توانید به آنها دسترسی داشته باشید و کالا و خدمات خودتان را به آنها معرفی نمائید. آگهی اینترنتی 24 ساعته و پرقدرت است. در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید و حتی در روزهای تعطیل هم می توانید آگهی خودتان را در اینترنت ثبت نمائید. در هر زمینه ای که فعالیت دارید (خرید و فروش انواع لوازم و ارائه انواع خدمات، ثبت شرکت و خرید و فروش رتبه و شرکت، خدمات اداری، املاک و خودرو، تدریس و آموزش، استخدام، ارتباطات، کامپیوتر و لپ تاپ، تهیه غذا و رستوران، چاپ و تبلیغات، ویلا و ...) می توانید آگهی خودتان را در اینترنت ثبت نموده و کار خودتان را رونق ببخشید. در صورت تمایل، می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. به هر حال ثبت آگهی رایگان هم می تواند در رونق کسب و کار شما موثر باشد. برای ثبت آگهی و تبلیغات موثر در اینترنت باید قواعدی را رعایت کنید تا بیشترین بازدهی و اثر بخشی را داشته باشید.


1- متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو تبلیغات شما مطلب با ارزش تری تلقی شده و در نتیجه احتمال نمایش تبلیغ شما در نتایج آن افزایش می یابد. در متن آگهی خودتان کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با کالا و خدمات خودتان را به صورت طبیعی تکرار کنید.

2- حتما برای آگهی یا اگهی های خودتان کلمات کلیدی مناسب تعیین کنید. انتخاب کلمات کلیدی برای تبلیغ و اگهی، باعث می شود از صفحات مختلف سایت سودایران به تبلیغ شما لینک داده شده و اعتبار آن نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش یابد.

3- انتخاب عکس برای آگهی، بازدید آن را افزایش می دهد. بسیاری از کاربران در گوگل از طریق جستجوی عکس کالا و خدمات مورد نظر خودشان را پیدا می کنند. اگر آگهی شما عکس نداشته باشد، در نتایج جستجوی عکسهای گوگل شانسی برای نمایش نخواهید داشت.

4- در فروم ها (انجمن ها) و شبکه های اجتماعی، سایت و وبلاگ خودتان به آگهی های خودتان ارجاع (لینک) دهید. هر چه بیشتر به آگهی و تبلیغ خودتان لینک بدهید اعتبار آن را نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش می دهید.


آگهی و تبلیغ موثر + چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی پربازده در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. آگهی های خودتان را مشروح بنویسید و از ثبت آگهی تکراری خودداری نمائید. توصیه های زیر برای درج آگهی خوب و موثر می تواند مفید باشد: در مرحله بعد سعی کنید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. عنوانی را برگزینید که بازدید کننده را متقاعد کند تا بر روی آگهی شما کلیک نماید. عنوان اگهی شما باید گیرا و جذاب باشد. باید بین آگهی های مشابه عنوان آگهی شما برجسته و جذاب باشد. آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد.




منبع: سودایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر