۱۳۹۶ فروردین ۲۵, جمعه

سایت پربازدید آگهی و تبلیغات اینترنتی تهران و کل کشور

اگر در جستجوی سایت پربازدید آگهی و تبلیغات اینترنتی تهران و کل کشور هستید ...

اگر می خواهید خودرو یا ملک خودتان را با درج تبلیغات در یک سایت پربازدید به فروش برسانید ...

اگر مدتی است تعداد مشتریان و فروش شما کم شده است و قصد دارید با درج تبلیغ در یک سایت پربازدید اینترنتی فروش و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید ...

اگر می خواهید انواع لوازم و وسایل نو و دست دوم را با تبلیغات اینترنتی به فروش برسانید ...

چنانچه برای جذب مشتری در جستجوی انواع راهکارها و بهترین راهکارهای جذب مشتر در تهران و کل کشور هستید ...

اگر قصد دارید در زمینه تدریس و آموزش در منزل، استخدامی، بازارکار، کامپیوتر، خدمات اداری و یا هر زمینه دیگری تبلیغات ثبت نمائید ...

در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در سایت (سودایران) ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد.

این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، تبریز و کل کشور بیشترین بازدهی را دارد. برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی موثر و مفید است. در سایت سودایران تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده است. در همین سایت مقالات زیادی در رابطه با راهکارهای جذب مشتری از طریق تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید هر کدام از سه مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا افزایش تعداد مشتریان با درج آگهی رایگان یا ثبت آگهی رایگان و افزایش تعداد مشتریان و درامد را مطالعه نموده و در ادامه با درج آگهی در همین سایت تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید.



همانطور که کفته شد، یکی از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، ثبت تبلیغات در اینترنت است. البته باید اصول تبلیغات اینترنتی را رعایت کنید و خوب تبلیغ کنید تا خوب نتیجه بگیرید. به عنوان مثال با کپی کاری آگهی ها به جایی نمی رسید. عنوان و متن آگهی خودتان را باید خوب بنویسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج تبلیغات موفق و پربازده برای افزایش تعداد مشتریان و جذب مشتری بیشتر مقاله چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟ یا 15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر را بخوانید. اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی برای جذب مشتری بیشتر موفق باشید باید به صورت روزانه برای آن وقت بذارید و کالا و خدمات خودتان را به تدریج معرفی نمائید.

عبارتهای کلیدی: بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، افزایش تعداد مشتریان با تبلیغات اینترنتی، چگونه تعداد مشتریان خودمان را بیشتر کنیم، افزایش فروش و افزایش مشتری، بهترین تبلیغات برای رونق کسب و کار

یکی از ویژگیهای تبلیغات موثر در رونق کسب و کار و افزایش فروش این است که خوب نوشته شده است. اگر می خواهید تعداد مشتریان خودتان را با استفاده از آگهی اینترنتی افزایش دهید باید عنوان خوبی برای ۀگهی خودتان انتخاب نمائید. در ادامه متن کامل و جامعی هم برای آگهی خودتان بنویسید. در متن آگهی توضیحات کامل و قانع کننده ای ارائه دهید. آدرس و شماره تلفن و ذکر آدرس وب سایت هم در جلب اعتماد مشتری موثر است. مطالعه مقالات تبلیغات موثر و موفق در کسب و کار و افزایش درآمد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان هم در زمینه افزایش درآمد و رونق کسب و کار با استفاده از تبلیغات اینترنتی موثر است.
با درج آگهی رایگان اینترنتی و ثبت تبلیغات رایگان در سایت (سودایران) می توانید درامد خودتان را افزایش داده و با بیشتر شدن تعداد مشتریان و افزایش فروش خودتان بر درآمدتان بیفزائید. ثبت آگهی و تبلیغات در وب سایت (سودایران) صد در صد رایگان است و تنها در صورت تمایل و برای افزایش بازدهی آگهی های خودتان می توانید تبلیغ خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی به صورت ویژه درج نمائید. ثبت آگهی و تبلیغات در این وب سایت بسیار راحت بوده و هیچ پیچیدگی ای ندارد. ابتدا بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک نموده و سریع در عرض 10 ثانیه ثبت نام کنید. سپس وارد کنترل پنل شده و آگهی خودتان را درج نمائید. اگر عنوان و متن اگهی خودتان را خوب انتخاب نمائید و عکس مناسبی برای آن در نظر بگیرید به راحتی با صرف 10 دقیقه در روز و ثبت آگهی های متنوع و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید مشتریان خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. البته همانطور که گفته شد می توانید در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی ان را افزایش دهید. یکی از بخشهای مهم آگهی و تبلیغ شما عنوان اگهی شما می باشد. کاربران در مرحله اول عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان اگهی خودتان را جذاب و خوب نوشته باشید، بر روی آگهی شما کلیک می نمایند. در غیر این صورت شانس شما برای جذب مشتری کاهش می یابد.

بحث بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که از ثبت آگهی و تبلیغات تکراری اجتناب نمائید. آگهی هایی که کپی می کنید برای شما فایده ای ندارد. چون موتورهای جستجو برای مطالب تکراری که در اینترنت منتشر می شود ارزش چندانی قائل نبوده و در نتایج خودشان این مطالب تکراری را نمایش نخواهند داد.  اگر حتی بیش از یک محصول ندارید و یا خدمات شما در یک زمینه خاص است. همان آگهی خودتان را با یک جمله بنید متفاوت و از اول بنویسید و آن را ثبت نمائید. عنوان متفاوتی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. در نوشتن آگهی و تبلیغات خلاقیت به خرج دهید.
اگر می خواهید در ثبت تبلیغات اینترنتی موفق باشید باید با اصول اولیه آن هم آشنا باشید. در این زمینه می توانید مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا نکات مهم برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی را مطالعه نمائید.


1- عنوان آگهی خودتان را برای گوگل و مشتریانتان بهینه کنید: همانطور که قبلا هم گفته شده است، عنوان آگهی مهمترین بخش آگهی و تبلیغ است. برای اینکه عنوان آگهی و تبلیغ شما مناسب گوگل باشد، باید مهمترین کلمات کلیدی آگهی خودتان را در عنوان آن ارائه نمائید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و قصد فروش آپارتمان خودتان را دارید عنوان مناسب می تواند به صورت "فروش آپارتمان دو خواب تمیز در تهران ونک" باشد. اگر دقت کرده باشید، در عنوان آگهی که به عنوان مثال ارائه شده است، توضیحات کاملی وجود دارد. به منظور مناسب بودن عنوان آگهی برای کاربران، علاوه بر نکته قبل، سعی کنید عنوان آگهی خودتان را جذابتر بنویسید. به عنوان مثال، عنوان قبلی را می توان به صورت "آپارتمان دو خواب تمیز و ارزان در تهران ونک با موقعیت عالی" بازنویسی کرد.

2- متن آگهی یا آگهی های خودتان را مطابق میل گوگل بنویسید: در متن آگهی خودتان کلمات کلیدی مربوط به کار و حرفه خودتان و یا کلمات و عباراتی که مرتبط با خدمات شما و یا محصولات شما می باشد را به صورت کاملا طبیعی تکرار کنید. در جملات و توضیحاتی که می نویسید از این کلمات و عبارتهای کلیدی استفاده کنید. متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و طولانی بنویسید. از نظر گوگل متن های خیلی کوتاه اسپم به حساب آمده و ارزش چندانی ندارد. بنابراین در متن آگهی و تبلیغات خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید.

3- انتخاب عکس برای آگهی و تبلیغات فرصت جدیدی به شما می دهد: اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. در سایت سودایران، برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید و علاوه بر اینکه جذابیت آگهی شما از نظر گوگل افزایش می یابد، فرصت حضور در نتایج جستجوی عکس های گوگل را هم خواهید داشت.

4- به آگهی های خودتان لینک بدهید: ممکن است این مطلب را از متخصصان سئو شنیده باشید که هر چه تعداد لینکهایی که به یک صفحه از یک سایت داده می شود بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه از نظر گوگل بیشتر بوده و در نتایج جستجوی گوگل، صفحه مزبور در جایگاه بالاتر و بهتری نمایش داده می شود. اگر می خواهید آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بهتری قرار بگیرد از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها به آگهی یا آگهی های خودتان لینک بدهید.

چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی موثر-چگونه خوب تبلیغ کنیم


منبع: سودایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر