۱۳۹۶ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

بهترین روش ها و راهکارها برای درج اگهی و تبلیغات اینترنتی موفق

بهترین روش ها و راهکارها برای درج اگهی و تبلیغات اینترنتی موفق برای رونق کسب و کار و افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان کسب و کار و مغازه شما در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید برای مغازه خودتان تبلیغ کنید ...
اگر قصد دارید با درج تبلیغات در اینترنت درامد کار و مغازه خودتان را افزایش دهید ...
اگر در تهران، کرج، تبریز، اصفهان، مشهد، یزد، سنندج، شمال کشور و یا هر جای دیگر ایران مغازه ای دارید و در جستجوی روشهای تبلیغات مغازه هستید ...
چنانچه با استفاده از تبلیغات اینترنتی قصد دارید درامد خودتان را افزایش داده و تعداد مشتریان مغازه خودتان را بیشتر و بیشتر کنید ...
در هر صورت، آگهی خودتان را در سایت (سودایران) ثبت کنید.
سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت می توانید کاملا روی سایت سودایران حساب کنید. البته اگر می خواهید در ثبت تبلیغات اینترنتی موفق باشید باید با اصول اولیه آن هم آشنا باشید. در این زمینه می توانید مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ را مطالعه نمائید.
برای افزایش تعداد مشتریان و معرفی بهتر مغازه خودتان به صورت روزانه در سایت سودایران آگهی ثبت نمائید. تعداد آگهی هایی که در سایت (سودایران) می توانید درج کنید محدودیتی ندارد. برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان"  کلیک کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اگهی اینترنتی و استفاده از تبلیغ در اینترنت برای رونق کسب و کار و افزایش فروش مغازه خودتان بر روی لینک درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل یا چگونه آگهی و تبلیغات رایگان موفق ثبت کنیم؟ کلیک نمائید.
اگر در زمینه ایده های تبلیغاتی جالب، روشهای تبلیغات اینترنتی و ... می خواهید اطلاعات کسب کنید موارد زیر را مد نظر قرار دهید.


1- در عنوان آگهی خودتان از کلماتی مانند جذاب، بهترین، پرفروش و .... استفاده نمائید.
2- در گوگل عباتهای مرتبط با کار خودتان را جستجو کنید. حین جستجو گوگل خودش پیشنهادهایی می دهد. همان پیشنهادها را برای عنوان تبلیغات خودتان در نظر بگیرید.
3- عنوان آگهی خودتان را ترغیب کننده بنویسید. به نحوی که کنجکاوی بازدید کننده را برانگیزد و روی آگهی کلیک کند.
4- در عنوان آگهی خودتان حتما مهمترین کلمه مرتبط با صنعت و کار و کسب خودتان را بیاورید. مثلا اگر در زمینه هدایای تبلیغاتی فعالیت دارید، کلمه هدیه تبلیغاتی در عنوان آگهی شما باشد.
5-
برای مطالعه کاملتر در زمینه تبلیغات موفق مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل را مطالعه نمائید.


تبلیغات اینترنتی قواعد و شرایط خاص خودش را دارد. اگر این قواعد را بلد باشید و آگهی های خوب و موثری ثبت نمائید، موفق خواهید شد. در همین سایت در زمینه نحوه ثبت اگهی موفق، تبلیغات موثر مغازه، بهترین تبلیغات برای کسب و کار جدید، نحوه درج اگهی مفید و موثر از نظر گوگل و ... مقالات زیادی ارائه شده است. مثلا می توانید مقاله چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟ را بخوانید و یا بر روی لینک تبلیغات موفق کلیک کنید تا مجموعه مقالاتی که در این زمینه وجود دارد را مطالعه نمائید.
یکی از رموز موفقیت در تبلیغات اینترنتی این است که در ثبت اگهی اینترنتی مداومت داشته باشید. به صورت روزانه آگهی ثبت نمائید و هر روز یکی از محصولات و لوازمی که در کسب و کار و یا در مغازه خودتان برای فروش ارائه می کنید را معرفی نمائید. در ضمن آگهی تکراری ثبت نکنید. برای حصول بازدهی بیشتر می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید.

بهترین روش تبلیغ مغازه، تبلیغ موثر، چگونه تبلیغات موفق بسازیم، چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟، روشهای تبلیغات نوین، ایده های تبلیغاتی جالب، روشهای تبلیغات اینترنتی، تبلیغات موثر و موفق در کسب و کار
اگر کسب و کار خودتان را به تازگی راه اندازی کرده اید و یا می خواهید تعداد مشتریان خودتان را افزایش بدهید، ثبت تبلیغات در اینترنت را به عنوان یک راه حل اصلی در نظر داشته باشید. اگر سوال کجا تبلیغ کنیم برای شما مطرح است یک پاسخ بسیار خوب می تواند این باشد که تبلیغات در اینترنت یکی از بهتری گزینه ها است. تبلیغات اینترنتی ارزان ارزان است. در سایت (سودایران) می توانید آگهی خودتان را به صورت کاملا رایگان درج کنید. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید مبلغی که پرداخت می کنید به نسبت تبلیغات رادیو و تلویزیون و تبلیغات روزنامه و تراکت و ... بسیار پایینتر است. در همین سایت حتی بیش از 100 آگهی را هم می توانید به صورت رایگان درج نموده و کار خودتان را رونق ببخشید. البته باید اصول و قواعد تبلیغات اینترنتی را رعایت نمائید. درج آگهی و تبلیغات تکراری نمی تواند مفید و موثر باشد.
پس از نوشتن متن آگهی استان و شهر را انتخاب نموده و بر روی ثبت آگهی کلیک نمائید. در ادامه منتظر تایید مدیریت سایت بمانید تا آگهی شما تایید شود. برای ثبت آگهی و تبلیغ بعدی دوباره در کنترل پنل بر روی درج آگهی جدید کلیک نموده و همین روند را برای تبلیغ بعدی هم تکرار نمائید. در نهایت در کنترل پنل بر روی لیست آگهی ها کلیک کنید تا لیست آگهی هایی که ثبت نموده اید را مشاهده نمائید. در صورت تمایل، در لیست آگهی ها بر روی یک از آگهی ها کلیک کنید تا جزئیات آن نمایش داده شود. سپس در پایین صفحه تیک درج آگهی ویژه را بزنید و آگهی خودتان را ویژه نمائید. برای ثبت آگهی ویژه باید هزینه تبلیغات را با توجه به جدول تعرفه پرداخت نمائید. امکان پرداخت هزینه آگهی به صورت آنلاین فراهم است. آگهی های ویژه به نسبت سایر آگهی ها در موقعیت بالاتری نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند.
به صورت معمول، کسب و کاری که تازه راه اندازی شده است و در ابتدای کار است درآمد خیلی بالایی نمی تواند داشته باشد. بنابراین در صرف بودجه تبلیغاتی برای این کسب و کارها باید با احتیاط عمل کرد. تبلیغات اینترنتی ویژگیهای بسیار عالی و منحصر به فردی دارد که آن را مناسب کسب و کار تازه راه اندازی شده می کند. تبلیغات اینترنتی بسیار گسترده است. با درج اگهی و تبلیغات در اینترنت به راحتی کالا و خدمات خودتان را در کل شهر محل سکونت و حتی در کل ایران می توانید معرفی کنید. هیچ نوع تبلیغات دیگری گستردگی و عدم محدودیت تبلیغات اینترنتی را ندارد. تبلیغات اینترنتی ارزان است و این ویژگی برای کسب و کارهای تازه راه اندازی شده این نوع تبلیغات را جذاب و بسیار مناسب می کند. در سایت (سودایران) آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید. البته باید به صورت اصولی تبلیغات کنید تا بتوانید به صورت موثری از آگهی اینترنتی استفاده نمائید. برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی و تبلیغات موثر و موفق، چگونگی رونق کسب و کار تازه راه اندازی شده و کسب و کارهای قدیمی با تبلیغات اینترنتی، نحوه افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان با استفاده از آگهی اینترنتی و .... مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا 20 نکته کلیدی برای ثبت آگهی موثر، پربازده و مفید را مطالعه نمائید.
بنشینید و با خودتان فکر کنید که کاربران در گوگل ممکن است با چه عبارتهایی کالا و خدمات شما را جستجو کنند. همین عبارتها را برای عنوان آگهی های خودتان انتخاب کنید. بیش از 100 آگهی با متن و عنوان متفاوت و مختلف درج نمائید و آنگاه بازدهی تبلیغات اینترنتی را خواهید دید. البته متن آگهی های شما هم نباید خیلی کوتاه باشد. کمتر از 250 کلمه نباشد. خلاصه اینکه باید وقت بذارید و تبلیغ کنید. خیلی از شرکتها کارمندی را برای تبلیغات اینترنتی استخدام کرده اند. ولی متاسفانه چون این کارمندان با اصول سئو و ثبت تبلیغات اصولی در اینترنت و ... آشنا نیستند دائم در حال ثبت آگهی های تکراری و بی فایده هستند و منابع شرکت و سازمان خودشان را هدر می دهند. علاوه بر موارد ذکر شده می توانید یکی دوتا از آگهی های خودتان را ویژه کرده و بازدهی آنها را افزایش دهید. همانطور که می دانید، آگهی های ویژه به نسبت آگهی های رایگان بیشتر در معرض دید کاربران بوده و بازدهی بالاتری دارند. در صورتیکه آگهی ویژه ثبت کنید، می توانید لینک سایت یا وبلاگ خودتان را هم در سایت سودایران درج نموده و به این ترتیب علاوه بر دیده شدن بیشتر، اعتبار سایت یا وبلاگ خودتان را نزد گوگل هم افزایش دهید و در نتایج جستجوی آن در موقعیت بالاتری قرار بگیرید. آگهی های ویژه هم در صفحه اصلی سایت و هم در صفحات داخلی سایت سودایران بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد.



متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید. اگر ویترین مغازه را خوب چیده باشید ولی محصولات خوبی داخل مغازه برای فروش نداشته باشید، فروش اتفاق نمی افتد. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید ولی متن آگهی خوب نباشد هم با شما تماس نمی گیرند. در متن آگهی خودتان هر مطلبی که باعث جلب اطمینان مشتری می شود را بیاورید. در متن آگهی محدودیت کاراکتر ندارید و بنابراین هر چه توضیحات بیشتری ارائه کنید بهتر است. بسیاری از کاربران متن آگهی خودشان را در حد یکی دو جمله ارائه می کنند. این اصلا پاسخگو نیست.
از نظر گوگل و موتورهای جستجوی دیگر، هر چه به یک صفحه از سایت و یا به یک آگهی از طرف سایتهای دیگر و شبکه های اجتماعی لینک بیشتری داده شود، اعتبار آن صفحه و آن اگهی بالاتر است. بنابراین، اگر می خواهید اعتبار آگهی خودتان را بالاتر ببرید و در نتیجه با نمایش بیشتر آن در نتایج جستجوی گوگل بازدهی و اثر بخیش را افزایش دهید، از سایتها و وبلاگهی خودتان و یا از شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک و ... به آگهی های خودتان لینک بدهید. به این ترتیب آگهی شما بیشتر دیده شده و بازدهی ان بیشتر می گردد.
عنوان آگهی باید جذاب و گیرا باشد. عنوان آگهی باید در میان آگهی های مشابه با آگهی شما کاربر را مجذوب خودش کند. باید جوری عنوان را بنویسید که بر روی آگهی شما کلیک کنند. عنوان آگهی مانند ویترین یک مغازه است. اگر ویترین مغازه را خوب بچینید وارد مغازه می شوند. اگر عنوان آگهی را هم خوب بنویسید بر روی آگهی شما کلیک می کنند. مهمترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که برای مشتری می تواند جذاب باشد را در عنوان آگهی بیاورید. اگر خودروی خودتان را می خواهید بفروشید، نام خودرو، مدل و شهر محل فروش را در عنوان آگهی بیاورید. البته همانطور که گفته شد اگر محصولات مختلفی دارید و یا خدمات متفاوتی را ارائه می کنید می توانید صدها آگهی ثبت کنید. خودتان را تنها به ثبت یک آگهی محدود نکنید. یک آگهی جواب نمی دهد.
آگهی های خودتان را پخش کنید. یکی از بهترین راهکارها برای افزایش اعتبار آگهی های شما از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل این است که لینک آگهی خودتان را در سایت و یا وبلاگ خودتان قرار دهید. اگر در وب سایت حاضر آگهی یا آگهی هایی دارید در سایت یا وبلاگ خودتان نیز لینک آن را قرار دهید. در ضمن، یک راهکار خوب دیگر هم پخش کردن لینک آگهی های خودتان در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک است. اعتبار آگهی و تبلیغ شما با پخش کردن بیشتر لینک آن در شبکه های اجتماعی و سایتها و وبلاگهای دیگر افزایش می یابد و در نتیجه آگهی شما در نتایج گ.گل بیشتر نمایش داده شده و در نهایت با شما تماس بیشتری گرفته خواهد شد.
برای تمامی آگهی های خودتان کلمات کلیدی انتخاب کنید. در تمامی سایتهای درج آگهی رایگان (از جمله وب سایت - سودایران) برای آگهی و تبلیغ خودتان می توانید کلمات کلیدی انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما در گوگل کمک زیادی می کند. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که کاربران و مشتریان شما ممکن است با این عبارتهای در گوگل جستجو نموده و در نهایت به آگهی شما برسند. مثلا اگر در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید، و عنوان آگهی شما "تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و دانشگاه" است، کلمات کلیدی مناسب می تواند، تدریس ریاضی، مدرس ریاضی، معلم ریاضی، آموزش خصوصی ریاضی، تدریس تضمینی ریاضی و .... باشد.
برای رونق کسب و کار، افزایش درامد و داشتن تبلیغات موفق، تا جایی که ممکن است، آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید. برای داشتن یک تبلیغات موفق سعی کنید مزایای کالا و خدمات خودتان را برای مشتریانتان توضیح دهید. به جای اینکه درباره خودتان حرف بزنید درباره مشتری حرف بزنید. بگوئید که استفاده از کالا و خدمات شما چه مزایایی برای مشتری دارد. چرا محصول شما بهترین گزینه برای مشتری است. با خرید کالا و خدمات شما مشتری چخ چیزهایی را بدست خواهد آورد. در عنوان آگهی و در متن آگهی بر روی مهمترین مزیت محصول و خدمات خودتان تاکید کنید. خصوصا عنوان آگهی بسیار مهم است. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید و کاری کنید که بر روی تبلیغ شما کلیک کنند نصف بیشتر مسیر را رفته اید. بهترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که بیشترین فایده را برای مشتری دارد در عنوان آگهی بیاورید و آن را بولد کنید. در متن آگهی می توانید سایر مزایای کالا وخدمات خودتان را به صورت لیست ارائه دهید.

منبع: سودایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر