۱۳۹۶ فروردین ۱۶, چهارشنبه

سایت معتبر و پربازدید درج آگهی رایگان تدریس خصوصی

اگر در جستجوی سایت معتبر و پربازدید درج آگهی رایگان تدریس خصوصی هستید ... اگر می خواهید در زمینه تدریس و آموزش تبلیغات ثبت نموده و درآمد خوبی از کار تدریس کسب کنید .... در هر صورت به پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) مراجعه نمائید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.


 در صورتی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنید و قصد دارید با درج آگهی شاگرد جذب نمائید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس خصوصی: عنوان آگهی باید به صورت خلاصه و مفید کل محتوای آگهی و موضوع آن را به خوبی نشان دهد. عنوان مناسب باعث می شود از بین آگهی های مختلف بر روی آگهی شما کلیک کنند.
2- درج آگهی تدریس در وب سایت مناسب و مرتبط: آگهی خود را در وب سایتی درج کنید که مرتبط با موضوع مد نظرتان باشد و وب سایت مد نظر برای موتورهای جستجو کاملا بهینه باشد. در زمینه تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) به دلیل بازدید بالا و بهینه بودن از نظر موتورهای جستجو بهترین گزینه است.

3- استفاده از تصویر مناسب و تاثیر گذار: تصویر مناسب برای آگهی مانند عنوان مناسب در متمایز کردن و بالا بردن احتمال کلیک بر روی آن کاملا موثر است.

چگونه در تدریس خصوصی زبان موفق باشیم و درآمد بالایی کسب نمائیم؟
در ترم اول که معمولا امتحانات در دی ماه برگزار می شود، اوایل آبان تا آخر آذر زمان مناسبی برای درج آگهی است. چون در بازه مزبور امتحانات میان ترم هم شروع شده و دانش آموزان و دانشجویان کم کم به فکر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می افتند. در دی ماه هم می توان آگهی تدریس خصوصی درج کرد فقط بحثی که وجود دارد این است که اکثر متقاضیان قبلا مدرس خود را هماهنگ کرده اند. البته به علت تقاضای بالا، درج آگهی در دی ماه هم حتما منجر به جذب شاگرد خواهد شد.

همانطور که می دانید وب سایت ایران مدرس برای بسیاری از عبارتهای شامل تدریس خصوصی از دید موتورهای جستجو همچون گوگل بهینه بوده و به بهترین شکل می تواند متقاضیان تدریس را به سمت آگهی شما ارجاع دهد. در این بخش موقعیت وب سایت ایران مدرس در نتایج تعدادی از جستجوهای انجام شده در گوگل برای عبارات شامل تدریس خصوصی ارائه شده و میزان بهینه بودن آن مورد بررسی قرار می گیرد.
وب سایت ایران مدرس در موتور جستجوی گوگل از جایگاه خوبی برخوردار بوده و برای تعداد زیادی از عبارتهای شامل و یا مشابه تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجو و در چند جایگاه اول نشان داده می شود. به این ترتیب، با درج آگهی ویژه در ایران مدرس شانس جذب شاگرد خود را به شدت افزایش می دهید. تعدادی از دلایل عدم بازدهی آگهی های تدریس می تواند به صورت زیر باشد:

1- انتخاب عکس نامناسب: بسیاری از مدرسین عکس نامناسبی از خودشان را برای آگهی تدریس خود ثبت می کنند. با توجه به آگهی های قبلی مشاهده شده است که بعضی از مدرسین یک عکس نامناسب و حتی با موهای نامرتب از خودشان ثبت می کنند. شما اگر خودتان را جای کسی که آگهی شما را می بینید بگذارید، آیا با چنین مدرسی تماس می گیرید. مطمئنا عکس آگهی شما تاثیر بسیار زیادی دارد. توصیه می شود یک عکس مرتب و مناسب را برای آگهی در نظر بگیرید. اگر آگهی تدریس شما بازدهی نداشته است ممکن است به علت عکس نامناسب باشد.

2- انتخاب عنوان نامناسب: در عنوان آگهی تا جایی که تعداد کاراکترها اجازه می دهد، عنوان کاملی بنویسید که تمامی دروس مورد نظر شما را پوشش دهد. عنوان را جذاب و متمایز بنویسید تا بر روی آگهی شما کلیک کنند. اگر تضمینی کار می کنید، کلمه تضمینی را در عنوان آگهی بیاورید. اگر ویژگی و مدرک خاص یا ویژه ای دارید، آن را به صورت کوتاه در عنوان بیاورید. مثلا: تدریس توسط رتبه 200 کنکور

3- ثبت متن ناکافی و نامناسب برای آگهی تدریس: متن اگهی را متقاعد کننده بنویسید. تمامی سوابق کاری خودتان را در متن آگهی تدریس بیاورید. نظرات دانش آموزان و دانشجویان را در متن اگهی بیاورید. اگر قبلا دانش آموزان و دانشجویان شما نتیجه خوبی گرفته اند آن را ذکر کنید. اگر متن اگهی تدریس شما متقاعد کننده نباشد، بر روی آگهی شما کلیک می کنند ولی با شما تماس نمی گیرند.

4- زمان ثبت اگهی تدریس: به هر حال بازدهی آگهی های تدریس در ایام امتحانات و ایام نزدیک به امتحانات بیشتر است. اگر در سایر ایام سال آگهی تدریس ثبت می کنید، آگهی با ستاره کمتری ثبت کنید تا به نسبت هزینه ای که می پردازید، بازدهی مناسبی از آن بگیرید. اگر بار اول است که آگهی تدریس ثبت می کنید، از تعداد ستاره پایین شروع کنید و کم کم آن را افزایش دهید.





برای درج آگهی تدریس و تدریس خصوصی موثر راهکارهای زیر می تواند مفید باشد:
1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: با انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس و تدریس خصوصی خودتان، باعث می شوید تا متقاضیان تدریس از بین دهها آگهی بر روی آگهی شما کلیک کنند. این امر بسیار مهم است، چون تا بر روی آگهی شما کلیک نشود با شما تماسی هم گرفته نخواهد شد.
2- نوشتن متن کامل و گیرا برای آگهی و اجتناب از کپی کردن متن: متن آگهی خود را از سایتهای دیگر کپی نکنید چون از نظر گوگل تکراری به حساب می آید. متن متقاعد کننده و پر محتوایی برای آگهی تدریس خودتان بنویسید. سوابق کاری و افتخاراتتان را به صورت کامل ذکر کنید.
3- انتخاب عکس خوب برای آگهی تدریس: عکس مرتب و مناسبی از خودتان برای آگهی بذارید. ترجیحا عکسی که فقط چهره شما را نشان دهد بهتر است. ممکن است تنها با تغییر عکس آگهی تان بتوانید بازدهی آن را بیشتر کنید.

ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. به عنوان مثال اگر در گوگل تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .. را جستجو کنید اولین وب سایتی که گوگل به شما پیشنهاد می کند ایران مدرس است. برای سایر دروس هم ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. البته نتایج جستجوی گوگل همواره در حال تغییر است. ولی در چند سال گذشته سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج گوگل قرار داشته است.

در سایت ایران مدرس هزاران مطلب دانلودی و نمونه سوال امتحانی ارائه شده است و در کنار آنها نیز تبلیغ مدرسان سایت نمایش داده می شود و این به جذب شاگرد بیشتر مدرسان کمک می کند. وب سایت ایران مدرس یک بخش با نام "سایت کنکور ایران مدرس" دارد که در آن قسمت نیز تبلیغ مدرسان نشان داده می شود. پس اگر علاوه بر دروس دبیرستان و دانشگاه و ... در زمینه کنکور نیز فعالیت دارد، باز هم با درج آگهی تدریس در ایران مدرس می توانید شاگرد جذب کنید. به عنوان مثال در گوگل عبارت "تدریس خصوصی فیزیک کنکور" را جستجو کنید (یا هر درس دیگری را) و خودتان خواهید دید که اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که در نتایج گوگل نمایش داده می شود ایران مدرس است. کاربران در گوگل بدنبال پیدا کردن یک مدرس خصوصی خوب در گوگل جستجو می کنند و با مشاهده ایران مدرس در صدر نتایج جستجو، به سمت آگهی شما هدایت می شوند.
همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس خصوصی شیمی کنکور، تدریس خصوصی ریاضی کنکور و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول یا یکی از چند جایگاه اول قرار دارد. بنابراین با درج تبلیغ تدریس کنکور در ایران مدرس، متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت.

منبع: ایران مدرس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر