۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۳, چهارشنبه

جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان با درج تبلیغات در اینترنت

جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان با درج تبلیغات در اینترنت ممکن است. در این بخش در رابطه با راهکارهای جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان با درج تبلیغات در اینترنت مطالبی ارائه می گردد. برای درج تبلیغات اینترنتی به سایت پربازدید سودایران مراجعه کنید. بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


ثبت تبلیغات اینترنتی رایگان



اگر در جستجوی بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان خودتان هستید فرصت درج تبلیغات در اینترنت را از دست ندهید. تبلیغات اینترنتی گسترده و فراگیر است. در کل کشور آگهی و تبلیغات شما قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات اینترنتی را با انواع تبلیغات دیگر مانند روزنامه و تراکت و ... مقایسه کنید. تبلیغات تراکتی فقط در چند محله قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات روزنامه هم فقط در یک شهر. تبلیغات در رادیو و تلویزیون به افرادی نشان داده خواهد شد که خیلی از آنها علاقه ای به کالا و خدمات شما ندارند. تبلیغات در اینترنت هدفمند است. اگر در زمینه خرید و فروش شرکت (به عنوان مثال) فعالیت دارید، با درج تبلیغات در اینترنت دقیقا کاربرانی اگهی شما را خواهند دید که می خواهند شرکت خریداری کنند. این کاربران با جستجوی عبارتهایی نظیر خرید شرکت یا فروش شرکت اماده، خرید شرکت رتبه دار و ... در گوگل به سمت آگهی شما هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت. بنابراین تبلیغات اینترنتی بهترین و یا حداقل یکی از بهترین انواع روشهای تبلیغاتی برای جذب و پیدا کردن مشتری است. تبلیغات در اینترنت ارزان است. قیمت و هزینه تبلیغات اینترنتی قابل مقایسه با انواع تبلیغات دیگر نیست. درج اگهی و تبلیغات در سایت (سودایران) کاملا رایگان است. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، باز هم هزینه ای که پرداخت می کنید به نسبت سایر انواع تبلیغات بسیار پایین است. 
نکته مثبت دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان وجود دارد این است که همانطور که از اسم آن مشخص است، هیچ هزینه ای برای شما در بر ندارد. ثبت اگهی در اینترنت کاملا رایگان است. فقط باید همت و اراده کنید و روزانه 15 دقیقه وقت بذارید و آگهی درج کنید. هر روز می توانید یکی از کالاهای خودتان را در این وب سایت معرفی کنید. هر روز یک آگهی جدید بنویسید. در حد یک یا دو پاراگراف کفایت می کند. بیشتر هم بنویسید و توضیح دهید بهتر است. چرا که مشتریان شما بهتر متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند. از کپی کردن آگهی ها حذر کنید. آگهی های تکراری از نظر گوگل اسپم به حساب می آید. هر چند که ثبت آگهی در سودایران رایگان است، ولی در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد و اعتماد بیشتری را جلب خواهند نمود. درج اگهی در وب سایت حاضر محدودیتی ندارد. هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید در همین سایت درج کنید.


سایت سودایران:

1- بازدید بالایی دارد.

2- از نظر گوگل بهینه است.

3- گروه بندی متنوعی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است.

4- درج آگهی در آن رایگان است.

5- برای ثبت تبلیغات پربازده و موثر است.


 بسیاری از افراد که در اینترنت آگهی ثبت می نمایند، عنوان آگهی خودشان را آنقدر کلی انتخاب می کنند که اصلا بر روی آن کلیک نمی شود. مثلا شما اگر می خواهید خودروی خودتان را به فروش برسانید و عنوان آگهی را کلمه "فروش" انتخاب کنید، فکر می کنید که آیا کسی بر روی تبلیغ شما کلیک خواهد کرد؟ مسلما نه. کلمه "فروش" بسیار کلی است و کسی وقت خودش را تلف نخواهد کرد تا بر روی آن کلیک کند و ببیند قضیه از چه قرار است. توجه کنید که افرادی که در اینترنت در حال جستجوی کالا و خدمات مورد نظرشان هستند، با انبوهی از اطلاعات و تبلیغات و ... رو به رو می باشند. این افراد چون می خواهند سریع و در کمترین زمان به آگهی مورد نظر خودشان برسند بر روی آگهی هایی که عنوان کلی دارد و معلوم نیست در چه زمینه ای است، کلیک نخواهند کرد. بنابراین عنوان آگهی خودتان را خوب، مناسب، جذاب، گیرا و تا جایی که تعداد حروف به شما اجازه می دهد کامل بنویسید. مثلا بنویسید "فروش پژو 206 سفید اقساط مدل 94". اگر می خواهید در هر زمینه ای آگهی درج نمائید، جنین عنوانی خوب و موثر است. بسیاری از افراد در عنوان آگهی خودشان اسم شرکت خودشان را ارائه می کنند. این هم مناسب نیست. مثلا می نویسند "شرکت ایران سیر گل". خوب کسی که آگهی شما را ببیند اصلا نمی داند در چه زمینه ای است. در ضمن دقت کنید که عنوان آگهی مهمترین قسمت آگهی و تبلیغ شما است. بیش از 80 درصد از بازدید کنندگان فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی را خوب ننوشته باشید بر روی آن کلیک نمی کنند و این بیش از 80 درصد بازدید کننده را از دست خواهید داد. نکته بسیار مهم دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی مهم است و در مورد سایر انواع تبلیغات صادق نمی باشد این است که اگر شما عنوان آگهی خودتان را خوب انتخاب نکنید، گوگل را هم از دست داده اید. در همان مثال فروش خودرو، فرض کنید کاربری در گوگل عبارت "پژو 206 سفید مدل 94" را جستجو کند. حال اگر شما هم دقیقا چنین خودروی برای فروش داشته باشید ولی عنوان آگهی خودتان را همان کلمه "فروش" یا "فروش خودرو" و .... انتخاب کرده باشید، خوب مسلما آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در اولویت قرار نخواهد گرفت و در نتیجه بازدید زیادی از تبلیغات شما انجام نمی شود.   برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت در مرحله اول باید پشتکار داشته باشید. باید به صورت مداوم وقت بذارید و در سایتهای تبلیغاتی مختلف (از جمله سایت: سودایران) آگهی ثبت نمائید. با ثبت یکی دوتا آگهی و تبلیغات نمی توانید نتیجه مطلوب را بگیرید. در مقالات قبلی ای که در سایت (سودایران www.soodiran.com) هم درج شده است، بارها و بارها به این نکته اشاره شده که تبلیغات شما باید به صورت مداوم باشد و تعداد اگهی های خودتان را به بیش از 100 تبلیغ برسانید. عنوانهای مختلف برای آگهی های خودتان انتخاب کنید. در ادامه برای هر کدام از عنوانهای ارائه شده متن مخصوص به آن را بنویسید و ثبت نمائید. در آگهی های مختلف کالا و خدمات مختلف خودتان را معرفی نمائید. از ثبت آگهی تکراری پرهیز کنید. آگهی ها و متون تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد و در نتایج آن نمایش داده نمی شود.
اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید متن آگهی و تبلیغات شما علاوه بر اینکه نباید تکراری باشد، نباید خیلی کوتاه هم باشد. متنهای خیلی کوتاه (کمتر از 250 کلمه) هم از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل ارزش زیادی نداشته و اسپ به حساب می آید. برای هر کدام از آگهی های خودتان در حد دو پاراگراف توضیحات ارائه دهید. ارائه توضیحات کامل در متن آگهی، علاوه بر افزایش اعتبار تبلیغات شما برای گوگل، باعث می شود اطلاعات کاملی هم به مشتریان بالقوه شما در مورد کالا و خدمات شما ارائه شده و احتمال تماس گرفتن مشتریان با شما افزایش پیدا کند. 
سایت سودایران بازدید بالایی دارد و برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی موثر و مفید است. در سایت سودایران تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده است. در همین سایت مقالات زیادی در رابطه با راهکارهای جذب مشتری از طریق تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید هر کدام از سه مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا افزایش تعداد مشتریان با درج آگهی رایگان یا ثبت آگهی رایگان و افزایش تعداد مشتریان و درامد را مطالعه نموده و در ادامه با درج آگهی در همین سایت تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید.
همانطور که کفته شد، یکی از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، ثبت تبلیغات در اینترنت است. البته باید اصول تبلیغات اینترنتی را رعایت کنید و خوب تبلیغ کنید تا خوب نتیجه بگیرید. به عنوان مثال با کپی کاری آگهی ها به جایی نمی رسید. عنوان و متن آگهی خودتان را باید خوب بنویسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج تبلیغات موفق و پربازده برای افزایش تعداد مشتریان و جذب مشتری بیشتر مقاله چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟ یا 15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر را بخوانید. اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی برای جذب مشتری بیشتر موفق باشید باید به صورت روزانه برای آن وقت بذارید و کالا و خدمات خودتان را به تدریج معرفی نمائید.
عبارتهای کلیدی: بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، افزایش تعداد مشتریان با تبلیغات اینترنتی، چگونه تعداد مشتریان خودمان را بیشتر کنیم، افزایش فروش و افزایش مشتری، بهترین تبلیغات برای رونق کسب و کار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر