۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۵, دوشنبه

بهترین سایت تبلیغات و اگهی تدریس ایران کدام است؟

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات و اگهی تدریس ایران هستید ....
اگر می خواهید با ثبت تبلیغات اینترنتی در بهترین سایت تبلیغات و اگهی تدریس ایران شاگرد جذب کنید ....
اگر به کار تدریس علاقه دارید و از کار کردن با آموزشگاهها خسته شده اید و قصد دارید با درج اگهی اینترنتی تدریس خصوصی در بهترین سایت تبلیغات و اگهی تدریس ایران از کار تدریس درآمد کسب نمائید ...
در هر صورت، به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید.
دلایل زیر نشان می دهد که سایت ایران مدرس بهترین و معتبرترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران است. سایت ایران مدرس:

-پربازدیدترین سایت تدریس ایران است --- بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات - با درج اگهی در ایران مدرس تبلیغات شما در معرض بسیاری از بازدید کنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد.
- بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس و تدریس خصوصی را دارد --- بیش از 16000 مدرس ثبت نامی تا سال 96 - تعداد بالای مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس نشانه اعتماد مدرسین به این سایت و اعتبار بالای آن است.
- معتبرترین سایت تدریس ایران است --- مدرسینی که در ایران مدرس تبیلیغ ثبت نموده اند آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. شما نیز در ایران مدرس می توانید آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان یا ویژه ثبت نمائید.
- پر محتواترین سایت تدریس ایران است --- در ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور ارائه شده است. آگهی تدریس مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.
- بهینه ترین سایت تدریس از نظر گوگل است --- برای تمامی عبارتهای شامل تدریس خصوصی، ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.
- قدیمی ترین سایت آگهی تدریس ایران است --- تا سال 96 نزدیک به 8 سال از عمر این وب سایت می گذرد و هر سال بازدید و تعداد مدرسین آن بیشتر و بیشتر شده است.
با درج آگهی در سایت ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب نموده و از تدریس درامد کسب کنید. بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


مطالعه مقالات زیر هم می تواند برای ثبت آگهی تدریس موثر و پربازده موثر و مفید باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر