۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۸, دوشنبه

روش های ثبت تبلیغات موفق

روش های ثبت تبلیغات موفق، درج آگهی موفق اینترنتی، راهکارهای درج تبلیغات موثر و پربازده و نحوه موفقیت در تبلیغات اینترنتی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر سوال چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟ برای شما هم مطرح است .... اگر می خواهید با درج تبلیغات موفق در اینترنت و یا با تبلیغ کردن در سایتهای اینترنتی مختلف تعداد مشتریانتان را افزایش و کسب و کارتان را رونق ببخشید .... اگر برای افزایش فروش خودتان قصد دارید تبلیغات موفق ثبت کنید ..... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.

در مورد چه موضوعی می‌خواهید تبلیغ کنید؟ قرار است یک پوشک بچه را معرفی کنید یا می‌خواهید در مورد یک جعبه مداد رنگی حرف بزنید؟ برای اینکه اطلاع‌رسانی موفقی داشته باشید و بتوانید مخاطب را به سمت بازارتان هدایت کنید، باید قبل از هرچیز گروه هدف‌تان را انتخاب کنید. مهم نیست که چه کسانی مصرف‌کننده نهایی محصول شما هستند بلکه شما باید به خریداران اصلی محصول توجه کنید. مثلا وقتی آگهی یک پوشک بچه را طراحی می‌کنید، مصرف‌کننده محصول شما نوزادان هستند اما قطعا این گروه خریداران شما نیستند. خریداران شما مادرانی هستند که به فکر پوشک‌شدن بچه‌های‌شان هستند پس باید در محلی آگهی دهید که تعداد بیشتری از مادران از آن عبور می‌کنند و همین طور سبک اطلاع رسانی‌تان را باید طوری انتخاب کنید که بتواند توجه یک مادر را به‌خود جلب کند و برایش جالب باشد. برترین ها



مطالعه کنید: انواع روش های تبلیغاتی

مطالعه کنید: درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل







اگر می خواهید تبلیغات موفق و آگهی پربازده اینترنتی داشته باشید ... اگر می خواهید در تبلیغات در اینترنت به صورت موفق آمیزی عمل کنید و کالا و خدمات خودتان را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به فروش برسانید ...اگر قصد دارید تعداد مشتریان و فروش خودتان را افزایش دهید .... در هر صورت آگهی و تبلیغات خودتان را در سایت (سودایران) درج نمائید.

سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت می توانید کاملا روی سایت سودایران حساب کنید. البته اگر می خواهید در ثبت تبلیغات اینترنتی موفق باشید باید با اصول اولیه آن هم آشنا باشید. در این زمینه می توانید مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا نکات مهم برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی را مطالعه نمائید.

این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، تبریز و کل کشور بیشترین بازدهی را دارد. اگر می خواهید آگهی های ثبت کنید که از نظر گوگل هم بهینه باشد و تعداد بازدید آگهی شما از موتورهای جستجو و گوگل بالا باشد هم مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل یا ثبت تبلیغات رایگان موثر و بهینه از نظر گوگل را مطالعه نمائید.

اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید متن آگهی و تبلیغات شما علاوه بر اینکه نباید تکراری باشد، نباید خیلی کوتاه هم باشد. متنهای خیلی کوتاه (کمتر از 250 کلمه) هم از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل ارزش زیادی نداشته و اسپ به حساب می آید. برای هر کدام از آگهی های خودتان در حد دو پاراگراف توضیحات ارائه دهید. ارائه توضیحات کامل در متن آگهی، علاوه بر افزایش اعتبار تبلیغات شما برای گوگل، باعث می شود اطلاعات کاملی هم به مشتریان بالقوه شما در مورد کالا و خدمات شما ارائه شده و احتمال تماس گرفتن مشتریان با شما افزایش پیدا کند.  برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه راهکارهای ثبت تبلیغات موفق، نحوه درج آگهی پربازده و مفید و موثر، چگونگی درج تبلیغات گوگل پسند و کاربر پسند و راهکارهای افزایش درآمد، افزایش تعداد مشتریان و رونق کسب و کار بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید. در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت سودایران و در صفحات داخلی سایت و همچنین در صفحات آرشیوی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرند.

برای داشتن یک تبلیغات موفق سعی کنید مزایای کالا و خدمات خودتان را برای مشتریانتان توضیح دهید. به جای اینکه درباره خودتان حرف بزنید درباره مشتری حرف بزنید. بگوئید که استفاده از کالا و خدمات شما چه مزایایی برای مشتری دارد. چرا محصول شما بهترین گزینه برای مشتری است. با خرید کالا و خدمات شما مشتری چخ چیزهایی را بدست خواهد آورد. در عنوان آگهی و در متن آگهی بر روی مهمترین مزیت محصول و خدمات خودتان تاکید کنید. خصوصا عنوان آگهی بسیار مهم است. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید و کاری کنید که بر روی تبلیغ شما کلیک کنند نصف بیشتر مسیر را رفته اید. بهترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که بیشترین فایده را برای مشتری دارد در عنوان آگهی بیاورید و آن را بولد کنید. در متن آگهی می توانید سایر مزایای کالا وخدمات خودتان را به صورت لیست ارائه دهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر