۱۳۹۶ تیر ۲۲, پنجشنبه

چگونه از تبلیغات اینترنتی بهترین نتیجه را بگیریم؟

اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی و درج اگهی رایگان در اینترنت بهترین نتیجه را بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
1- آگهی و تبلیغات خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید ثبت نمائید. سایت سودایران که تا مرداد 96 حدود 120000 آگهی ثبت شده دارد گزینه خوبی برای ثبت تبلیغات اینترنتی است. برای درج تبلیغات در سودایران بر روی عبارت سایت تبلیغات رایگان اینترنتی کلیک کنید.


نحوه ثبت تبلیغات اینترنتی موفق

2- برای حصول بهترین نتیجه از اگهی و تبلیغات اینترنتی باید عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را خوب بنویسید. عنوان آگهی اولین چیزی است که مشتریان شما خواهند دید. با انتخاب یک عنوان مناسب مشتری را به سمت تبلیغ خودتان جذب نمائید. مطالعه مقالات زیر در این زمینه مفید است.
روش های کاربردی انتخاب عنوان مناسب آگهی و تبلیغ

3- نکته دیگری که برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از تبلیغات اینترنتی باید مد نظر قرار دهید، خوب نوشتن متن آگهی است. کاربر بعد از کلیک بر روی آگهی، متن تبلیغ را خواهد دید. اگر متن تبلیغات را خوب نوشته باشید، بازدید آگهی شما منجر به تماس و فروش خواهد شد. مقالات زیر در این زمینه مفید است.
بهترین متنهای تبلیغاتی

4- اگر می خواهید بدانید چگونه از تبلیغات اینترنتی بهترین نتیجه را بگیرید، گوگل و صفحه اول گوگل را فراموش نکنید. تبلیغات خودتان را باید برای گوگل هم بهینه بنویسید. برای مطالعه در زمینه تبلیغات بهینه و موفق گوگل مقاله زیر را مطالعه نمائید.

درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل




چگونه تبلیغات موفق درج کنیم؟


5-در نهایت اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی نتیجه خوبی بگیرید و اگهی شما بیشتر دیده شود، می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید. مزیتهای ثبت تبلیغات ویژه در سودایران به صورت زیر است.
1) آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.
2) با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.
3) کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.
4) در صفحات داخلی سایت نیز، آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد.
توجه: هر چه تعداد ستاره های آگهی ویژه شما بیشتر باشد، موقعیت نمایش آن در صفحه نسبت به سایر آگهی ها بالاتر خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر