۱۳۹۶ مرداد ۱۱, چهارشنبه

بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این بخش معرفی می گردد. برای مشاهده بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ادامه این مطالب را بخوانید.

1- سایت ایران مدرس: ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. با ثبت اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست، عربی و یا هر درس دیگری در این سایت، اگهی شما در معرض دید هزاران متقاضی تدریس ریاضی قرار می گیرد. بازدید ایران مدرس در ترمهای گذشته و در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. سایت ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارد. بنابراین به نسبت سایتهای عمومی آگهی اینترنتی برای درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بسیار بهینه تر است. در سایتهای عمومی آگهی اینترنتی، تبلیغات تدریس شما در بین انواع اگهی ها با موضوعات مختلف گم خواهد شد و کمتر دیده می شود. انتخاب یک سایت خوب و پربازدید و معتبر قدم اول برای داشتن آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی موفق است. قدم دوم این است که خودتان هم آگهی تدریس را خوب بنویسید. برای اینکه در این زمینه هم عملکرد خوبی داشته باشید حتما مقاله آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید.



www.IranModares.com


iranmodares


2- سایت سودایران: سایت سودایران یکی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی در کل ایران است که یک بخش ویژه برای ثبت آگهی تدریس خصوصی هم دارد. حین درج آگهی در این وب سایت در قسمت گروه آگهی "آموزش" و در زیر گروه آگهی "تدریس خصوصی" را انتخاب کنید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر