۱۳۹۶ مرداد ۲۰, جمعه

آگهی و تبلیغات رایگان آموزش و تدریس خصوصی

در این بخش مطالبی در زمینه آگهی و تبلیغات رایگان آموزش و تدریس خصوصی ارائه می گردد. بهترین سایت برای ثبت آگهی تدریس خصوصی سایت ایران مدرس است. ایران مدرس برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کاملا موثر و پربازدید است. ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و متقاضیان تدریس و آموزش در منزل را به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می کند. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ثبت کرده اند، بارها و بارها اگهی خودشان را تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس است. در ایران مدرس هزاران مطلب و جزوه آموزشی ثبت شده است و آگهی و تبلیغات تدریس مدرسین و گروههای آموزشی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده می شود.
نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در وب سایت (ایران مدرس) در قالب مقالات آموزشی به صورت مفصل توضیح داده شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد یا چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ را مطالعه نمائید. بهترین سایت برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی سایت (ایران مدرس) است. دلایلی که در این زمینه وجود دارد به شکل زیر می باشد.
1- ایران مدرس پربازدیدترین و پربیننده ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد.
2- در ایران مدرس هزاران مقاله آموزشی و جزوه و سوال امتحانی و تست کنکور و .... ثبت شده است و آگهی مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب بازدید تبلیغات اگهی دهندگان افزایش می یابد.
3- ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و ...) در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد.

4- تعداد زیادی از مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.


اگر می خواهید به راحتی شاگرد جذب نمائید و از کار تدریس درآمد خوبی کسب کنید، عنوان و متن آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را هم باید خوب بنویسید. در عنوان آگهی تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهید ویژگی های برتر خودتان یا آموزشگاه و موسسه خودتان را بنویسید و به صورت کلی اسم دروس تدریسی را هم ذکر نمائید. در متن آگهی تا جایی که می توانید توضیحات کامل و قانع کننده ارائه نمائید. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه درج تبلیغات و آگهی تدریس موثر و پربازده مقاله سه راهکار برای درج آگهی تدریس موثر یا درج آگهی تدریس با بیشترین بازدهی را مطالعه نمائید. 
برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی از طریق آگهی و تبلیغات تدریس موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. در مرحله اول عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید. در عنوان آگهی بارزترین و مهمترین ویژگی خودتان که شما را از دیگران متمایز می کند و می تواند باعث شود از بین آگهی های تدریس مختلف بر روی آگهی شما کلیک شود، را بنویسید. مثلا در عنوان آگهی مورارد زیر را می توانید بنویسید: "استاد دانشگاه" - "رتبه برتر کنکور" - "دبیر رسمی با 20 سال سابقه تدریس" - "بالاترین آمار قبولی در سالهای قبل" - " تدریس ارزان و مفهومی به صورت کاملا تضمینی" و ..... . هر کدام از موارد بالا می تواند باعث شود تا بر روی آگهی تدریس شما بیشتر کلیک گردد. یک راهکار خوب دیگر هم وجود دارد. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارید، در گوگل عبارت تدریس خصوصی زبان را جستجو کنید و به پیشنهادهایی که خود گوگل می دهد توجه نمائید. مثلا یکی از پیسنهادهایی که خود گوگل می دهد این است :"تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم" یا "تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران" و .... بنابراین اگر شما مدرس خانم هستید در عنوان آگهی خودتان حتما عبارت "تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم" را قرار دهید و یا اگر در تهران زبان انگلیسی را تدریس می کنید عبارت "تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران" را در عنوان آگهی خودتان قرار دهید.
در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. سایتهای بسیار زیادی در زمینه آگهی و تبلیغات اینترنتی فعالیت دارند. ولی اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و در زمینه تدریس و آموزش فعالیت کنید، ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی و تبلیغات شما است. در این وب سایت بیش از 4500 مقاله آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل، نحوه مطالعه موثر و مفید، چگونگی مطالعه دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زبان، نحوه کسب نمره 20 در امتحانات و درصد 100 در کنکور ، موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و جذب شاگرد، راهکارهای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی، نحوه مطالعه زبان انگلیسی و ... ارائه شده است و در کنار این مطالب هم تبلیغات تدریس مدرسین نمایش داده خواهد شد.
سایت ایران مدرس یک بخش اختصاصی برای مطالب کنکوری و آموزش کنکور دارد و تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین در این بخش هم نمایش داده می شود. ایران مدرس برای عبارت "تدریس خصوصی کنکور" در گوگل اول است. علاوه بر تدریس دروس دبیرستانی و دانشگاه، اگر در زمینه تدریس دروس کنکوری هم فعالیت دارید، سایت ایران مدرس باز هم بهترین گزینه برای درج آگهی و تبلیغات تدریس شماست. عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی کنکور،تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس خصوصی شیمی کنکور و .... را در گوگل جستجو نمائید. یکی از اولین وب سایتهایی که در صفحه اول نتایج گوگل مشاهده خواهید کرد ایران مدرس است. به این ترتیب، با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، متقاضیان دروس کنکوری به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می شوند. برای دروس دانشگاهی و تدریس دروس دانشگاهی مانند تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی مکانیک خاک و .... هم ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در جایگاهها اول قرار دارد. هیچ سایت تدریس دیگری در مجموع این شرایط را ندارد.
برای کسب درامد از کار تدریس، افزایش درامد خودتان از تدریس خصوصی، جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهایتان فرصت درج اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را از دست ندهید. اگر می خواهید از کار تدریس و تدریس خصوصی و درج تبلیغات تدریس بهترین نتیجه را بگیرید، علاوه بر اینکه باید تبلیغات خودتان را در سایت پربازدید و معتبر آگهی تدریس خصوصی مانند ایران مدرس ثبت نمائید، در کنار آن باید تبلیغات خودتان را خوب بنویسید. باید تبلیغات تدریس خودتان را متقاعد کننده بنویسید و رزومه کاری عالی و خوبی ارائه نمائید.
همین الان به بازدید آگهی های تدریس ویژه که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نشان داده می شود نگاهی بندازید. بعضی از آگهی های تدریس بازدید بیش از 60000 بازدید هم دارند. یعنی متقاضیان تدریس خصوصی آگهی را بیش از 60000 بار مشاهده کرده اند. اگر آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید این بازدید کننده ها به مشتری تبدیل شده و می توانید از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب کنید. برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس خوب و موثر و چگونگی نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی پربازده مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را مطالعه نمائید.
ارائه هزینه پیشنهادی مناسب در متن آگهی تدریس خصوصی: برای اکثر متقاضیان تدریس خصوصی و والدین انها، علاوه بر کیفیت کار و سابقه مدرس و ...، قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی هم مهم است. اکثر افراد ترجیح می دهند کلاسهای خصوصی را با قیمت مناسبتری هماهنگ کنند. بنابراین در متن آگهی تدریس خصوصی و در بخش هزینه تدریس مقدار مناسبی را وارد کنید. می توانید عبارت توافقی را در این بخش وارد نموده و سر قیمت با متقاضیان تدریس به توافق برسید. بعضی از مدرسین برای جذب شاگردهای بیشتر حتی جلسه اول را رایگان و یا با نصف قیمت برگزار می کنند. برای مطالعه در زمینه قیمت، نرخ و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی مقاله اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.
ثبت نظرات شاگردهای قبلی در متن آگهی تدریس خصوصی: حین تدریس و یا در پایان کلاسهای تدریس خصوصی برگه هایی به شاگردانتان بدهید تا نظرشان را در مورد کلاس شما بنویسند. نظرات مثبت شاگردانتان در مورد کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را در متن آگهی تدریس بنویسید. به این ترتیب متقاضیان تدریس خصوصی با مشاهده آگهی شما و نظرات مثبت شاگردهایتان راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند. اگر در مدرسه و دانشگاه تدریس می کنید هم می توانید نظرات شاگردهایتان را بنویسید و در متن آگهی تدریس خودتان ثبت کنید. اگر نظرات واقعی باشد و مثبت باشد در جذب شاگرد بسیار موثر است.
ارائه شماره تماس معتبر در آگهی: اگر ساکن تهران هستید، شماره تماس 912 خودتان را در متن آگهی قرار دهید. به این ترتیب اعتماد کاربران بیشتر جلب خواهد شد. حتی در صورت امکان یک شماره ثابت هم در متن آگهی تدریس خودتان قرار دهید. اگر ساکن شهرهای دیگر به جز تهران هستید هم در متن آگهی یک شماره همراه معتبر (و نه اعتباری) ارائه دهید.اینکه بتوانید اعتماد کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی را جلب کنید از هر عامل دیگری در جذب شاگرد مهمتر است.
ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است و برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی زیست و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد (مطالعه کنید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده). با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس، به علت بازدید بالایی که این وب سایت دارد، آگهی تدریس شما را هزاران متقاضی تدریس خصوصی خواهند دید. به آگهی های تدریس ویژه ثبت شده در ایران مدرس نگاهی بیندازید. اگهی های تدریس خصوصی ویژه بعضا بیشتر از 60000 بازدید هم گرفته اند. چون ایران مدرس از نظر گوگل هم بهینه است، متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.
فرض کنید دانشجو یا دانش آموزی در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و آموزش فیزیک به ارائه خدمات نیاز دارد. این دانشجو یا دانش آموز با عبارتهایی همچون تدریس فیزیک - تدریس خصوصی فیزیک - مدرس خصوصی فیزیک و ... در گوگل بدنبال مدرس مورد نظرش خواهد گشت. و چون وب سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای این عبارتها در جایگاه نخست قرار دارد، بنابراین، متقاضی تدریس فیزیک به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهد شد. اگر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه، تدریس خصوصی فیزیک هالیدی و ... نیز فعالیت دارید، با درج آگهی تدریس فیزیک دانشگاهی در ایران مدرس مثل این می ماند که جایگاه اول نتایج جستجوی گوگل را خریداری کرده باشید. همین الان خودتان عبارتهای "تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه" - "مدرس خصوصی فیزیک دانشگاه" - "تدریس خصوصی فیزیک هالیدی" - و ... را در گوگل جستجو کنید. باز هم خواهید دید که وب سایت ایران مدرس در نتایج جستجو جایگاه اول را دارد.
در هیچ سایت دیگری به اندازه ایران مدرس در زمینه چگونگی درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی و نحوه ثبت آگهی تدریس برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از کار تدریس مطلب ارائه نشده است. ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است و همانطور که گفته شد تا تابستان 96 بیش از 16300 آگهی تدریس خصوصی در آن درج شده است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت کنید و به راحتی شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و درج اگهی تدریس در آن مفید و موثر است. اگر در زمینه تحوه تبلیغات تدریس خصوصی سوال دارید، در مقالات متعددی در همین سایت در این زمینه توضیحات کامل ارائه شده است. مقاله چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ می تواند مفید باشد.
ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس و جذب شاگرد از طریق ان به نسبت توزیع تراکت برای پیدا کردن شاگرد خصوصی هم مزایای فراوانی دارد. اولا هزینه چاپ تراکت و توزیع آن بالا است و اصلا قابل مقایسه با هزینه ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس نیست (در ایران مدرس حتی می توانید به صورت رایگان تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید). ثانیا، با توزیع تراکت فقط محدوده بسیار کمی را می توانید پوشش دهید و احتمال جذب شاگرد بسیار کمتر است. در کل تراکت برای جذب شاگرد خیلی مناسب نیست. هر چند بسیاری از آموزشگاههای تدریس خصوصی در محلات بالای شهر از این روش استفاده می کنند.
ممکن است برای جذب شاگرد به نظرتان برسد که به جای ثبت آگهی تدریس در بهترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی تهران و ایران (ایران مدرس)، با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس گرفته و برای کار تدریس اعلام آمادگی کنید. البته این هم می تواند یک راهکار باشد ولی مسلما ثبت آگهی تدریس خصوصی بهتر و به صرفه تر است. اگر از طریق آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. اگر 20 جلسه تدریس کنید و هر جلسه 50 هزار تومان دریافت نمائید، به جای 1 میلیون تومان در نهایت 600 یا 700 هزار تومان گیرتان خواهد آمد. پس به صورت مستقل کار کنید و با درج تبلیغات تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید برای شما کاملا به صرفه تر است. حتی اگر آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، هزینه ای که برای ویژه کردن آگهی پرداخت می کنید به نسبت مبلغی که به آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی پرداخت می کنید بسیار کمتر است. در ضمن، در این حالت ثبت آگهی تدریس، شاگردهای شما خود شما را می شناسند و اگر خوب تدریس کنید باز هم با شما تماس خواهند گرفت.
در سایت ایران مدرس به صورت رایگان می توانید تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی خودتان را درج نمائید. البته در صورت تمایل می توانید اگهی خودتان را ویژه کنید (مشاهده نمائید: هزینه ثبت آگهی ویژه تدریس) و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد و بیشتر در معرض دید متقاضیان تدریس قرار دارد.
اگر در کار تدریس خصوصی ریاضی جدی هستید و می خواهید از فعالیت در این زمینه درآمد خوبی بدست آورید، فرصت درج تبلیغات در بهترین سایت درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی تهران، کرج و کل ایران را از دست ندهید. ایران مدرس یکی از قدیمی ترین سایتهای فعال در زمینه اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است و مناسبترین گزینه برای درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس است. تعدادی از مدرسینی که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و آگهی تدریس ریاضی خودشان را در این وب سایت ویژه کرده اند، بیش از 20 بار آگهی خودشان را تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در ایران مدرس است.

دانلود رایگان کتاب تبلیغات اینترنتی موفق و پرفروش

ثبت آگهی موثر و تبلیغات اینترنتی رایگان موفق

اگر قصد دارید آگهی های موثر ثبت کنید و با استفاده از تبلیغات اینترنتی کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید و کسب و کارتان را رونق ببخشید موارد زیر را در نظر بگیرید.
1- در مرحله اول آگهی و تبلیغات اینترنتی را به عنوان یک راهکار همیشگی و دائمی برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات خودتان در نظر بگیرید. باید این نوع تبلیغات را جدی گرفته و برای ان وقت بگذارید. در صورت لزوم باید برای تبلیغات اینترنتی هزینه کنید. در وب سایت (سودایران) درج آگهی رایگان است. البته در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و با پرداخت مبلغ مناسبی بازدهی آن را افزایش دهید. اگر نخواهید برای آگهی و تبلیغات اینترنتی هزینه کنید، حداقل باید برای آن وقت بگذارید. به صورت مداوم برای ثبت اگهی اینترنتی وقت بذارید و هر روز برای یکی از کالاها و یا بخشی از خدمات خودتان تبلیغ کنید.
2- برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی باید یک سایت پربازدید و معتبر را انتخاب کنید. البته سایتهای معتبر آگهی اینترنتی زیادی وجود دارد. توصیه می شود که در همه ی آنها آگهی و تبلیغات خودتان را ثبت نمائید. همانطور که گفته شد باید وقت بذارید و آگهی های متعددی ثبت نمائید. البته نباید اینطور باشد که فقط آگهی تکراری درج کنید. آگهی های خودتان را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. در سایت (سودایران) هم می توانید آگهی های رایگان خودتان را به صورت نامحدود درج نمائید. 


آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است. آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید. مداومت و پشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر