۱۳۹۶ شهریور ۹, پنجشنبه

نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازدید

در این بخش توضیحاتی در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازدید ارائه شده است. برای ثبت تبلیغات موفق در زمینه تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس و یا سودایران مراجعه نمائید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید این وب سایت در ایام امتحانات نزدیک به 30000 بازدید در روز می باشد. بنابراین اگر آگهی تدریس خودتان را در این وب سایت ثبت کنید، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار گرفته و می توانید شاگرد جذب کنید.
چون ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است، متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی بر روی آن در نتایج جستجوی گوگل کلیک می کنند و به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت می شوند. به این ترتیب با ثبت تبلیغات در ایران مدرس افرادی که متقاضی تدریس خصوصی هستند به راحتی آگهی شما را پیدا خواهند کرد.
با ثبت تبلیغات در ایران مدرس آگهی شما در کل تهران و کرج و کل ایران دیده خواهد شد. به این ترتیب به صورت مستقل می توانید شاگرد جذب کنید و بدون پرداخت درصدی از حق التدریس به آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی درامد بالایی از کار تدریس بدست آورید. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس موثر و پربازده است.


نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی: اگر می خواهید آگهی تدریس ریاضی خودتان را عالی بنویسید حتما در ابتدای کار مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید. آگهی تدریس خصوصی شما باید خوب و قانع کننده نوشته شود. در ابتدای کار عنوان آگهی را در نظر بگیرید. در عنوان آگهی تا جایی که ممکن است بهترین ویژگیها و سوابق کاری خودتان و همچنین افتخاراتی که دارید و ممکن است برای متقاضیان تدریس مهم باشد را بنویسید. مثلا اگر 10 سال سابقه کار دارید در عنوان آگهی بنویسید. اگر دبیر رسمی هستید، در دانشگاه تدریس کرده اید، در کنکور رتبه خوبی بدست آورده اید، چنانچه در مدارس تیزخوشان و .... تدریس کرده اید و .... را در عنوان آگهی بیاورید. در عنوان آگهی به صورت خلاصه اسم دروس تدریسی خودتان را هم بیاورید. متن آگهی را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. در متن آگهی تدریس به صورت کامل سوابق و افتخارات خودتان را ارائه کنید و اسم تک تک دروس تدریسی را ارائه نمائید. برای آگهی خودتان عکس مناسب و کلمات کلیدی انتخاب کنید. برای افزایش بازدهی آگهی تدریس، از سایتها و وبلاگهای مختلف، از شبکه های اجتماعی و فروم ها و .... به آگهی خودتان لینک بدهید. توجه کنید که: متن آگهی تدریس کاملتر و قانع کننده تر = افزایش جذب شاگرد و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی.

متن تبلیغات تدریس خصوصی باید خوب نوشته شود. در پاراگراف اول متن تبلیغات تدریس خصوصی بهترین سوابق خودتان را بنویسید. همانطور که گفته شد، متن تبلیغات تدریس را کامل بنویسید ولی اگر پاراگراف اول را خوب ننویسید؛ متن شما خوانده نخواهد شد. می توانید از شاگردهایتان در کلاسهای خصوصی و گروهی نظر سنجی کنید و نظرات مثبت آنها را در متن آگهی تدریس خودتان قرار دهید. اگر واقعا خوب تدریس کنید و نظرات شاگردهایتان مثبت است، قرار دادن این نظرات در متن تبلیغات تدریس خصوصی بسیار موثر بوده و شاگردهای بیشتری برای شما جذب خواهد کرد. متن تبلیغات تدریس خصوصی را به زبان رسمی بنویسید و یکی دوبار آن را بخوانید که غلطهای املایی نداشته باشد. مواردی بوده است که یک مدرس در متن آگهی تدریس خودش چند غلط املایی داشته است. به نظر شما آیا دانش آموزان و دانشجویان و یا والدین آنها به چنین شخصی برای تدریس خصوصی اعتماد می کنند؟!  یک عکس رسمی و بسیار مرتب و شیک از خودتان برای آگهی ثبت کنید. این عکس در جذب شاگرد شما بسیار موثر خواهد بود.
متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی موثر این مقاله را بخوانید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد احتمال جذب شاگرد شما بیشتر می شود. مثلا اگر متن آگهی خودتان را دو برابر کنید احتمال جذب شاگرد شما دو برابر می شود.
 متن های آگهی تدریس کاملتر از نظر گوگل هم اعتبار بالاتری دارد. چون گوگل متن های بلند را بیشتر می پسندد. به این ترتیب، اگر متن آگهی تدریس خودتان را کاملتر بنویسید از نظر گوگل هم آگهی شما بهینه تر است و در نتایج جستجو به کاربران بیشتر نمایش داده خواهد شد. این یعنی جذب شاگرد بیشتر.

برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی موثر و موفق بر روی عبارت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید. در کلاسهای خصوصی و گروهی نظرات شاگردهایتان را بنویسید و نظرات مثبت انها را در متن آگهی ارائه دهید. این کار بسیار در جذب شاگرد موثر است. متن تبلیغات کاملتر = درآمد بیشتر از تدریس خصوصی - ثبت آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های تدریس ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایس داده می شوند. کلیک کنید: هزینه تبلیغات تدریس ویژه

- در سایت ایران مدرس بسیاری از مدرسینی که به صورت جدی در زمینه تدریس ریاضی و فیزیک و سایر دروس فعالیت دارند آگهی تدریس خصوصی ویژه خودشان را بیش از 10 بار تمدید کرده اند. آیا اگر از این طریق شاگرد جذب نمی کردند، 10 بار برای ثبت تبلیغ تدریس ویژه اقدام می کردند؟! اگر در کار تدریس خصوصی ریاضی جدی هستید و می خواهید از فعالیت در این زمینه درآمد خوبی بدست آورید، فرصت درج تبلیغات در بهترین سایت درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی تهران، کرج و کل ایران را از دست ندهید. ایران مدرس یکی از قدیمی ترین سایتهای فعال در زمینه اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است و مناسبترین گزینه برای درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس است. تعدادی از مدرسینی که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و آگهی تدریس ریاضی خودشان را در این وب سایت ویژه کرده اند، بیش از 20 بار آگهی خودشان را تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در ایران مدرس است. ممکن است برای جذب شاگرد به نظرتان برسد که به جای ثبت آگهی تدریس در بهترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی تهران و ایران (ایران مدرس)، با آموزشگاههای تدریس خصوصی تماس گرفته و برای کار تدریس اعلام آمادگی کنید. البته این هم می تواند یک راهکار باشد ولی مسلما ثبت آگهی تدریس خصوصی بهتر و به صرفه تر است. اگر از طریق آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. اگر 20 جلسه تدریس کنید و هر جلسه 50 هزار تومان دریافت نمائید، به جای 1 میلیون تومان در نهایت 600 یا 700 هزار تومان گیرتان خواهد آمد. پس به صورت مستقل کار کنید و با درج تبلیغات تدریس خصوصی شاگرد جذب کنید برای شما کاملا به صرفه تر است. حتی اگر آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید، هزینه ای که برای ویژه کردن آگهی پرداخت می کنید به نسبت مبلغی که به آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی پرداخت می کنید بسیار کمتر است. در ضمن، در این حالت ثبت آگهی تدریس، شاگردهای شما خود شما را می شناسند و اگر خوب تدریس کنید باز هم با شما تماس خواهند گرفت. در همین سایت در زمینه جذب شاگرد و راهکارهای پیدا کردن شاگرد خصوصی هم مطالب زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم (15 راهکار جذب شاگرد) در این زمینه مفید و موثر است. ایران مدرس کاملا از نظر گوگل بهینه است و برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست و .... در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. این ویژگی باعث می شود وقتی افراد متقاضی تدریس خصوصی در گوگل جستجو می کنند سایت مدرس را در صدر نتایج مشاهده کرده و با کلیک بر روی آن مستقیما به سمت آگهی تدریس شما هدایت شوند. البته اگر آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید شانس بسیار بیشتری برای جذب شاگرد خواهد داشت. همانطور که گفته شد، حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، هزینه ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس به نسبت سایر انواع روشهای تبلیغاتی بسیار مناسب و به صرفه است. در ایران مدرس بیش از 10000 نمونه سوال امتحانی، جزوه درسی، تست کنکور، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تدریس و تحصیل و ... ارائه شده است و تبلیغات ویژه تدریس خصوصی مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. در بخش کنکور ایران مدرس هم تبلیغات تدریس خصوصی نمایش داده می شود.


نحوه تبلیغات تدریس خصوصی

نحوه تبلیغات تدریس خصوصی به صورت مفصل در همین سایت (ایران مدرس) مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال مقاله چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم یا چگونه بازدهی و اثر گذاری آگهی تدریس خودمان را برای جذب شاگرد بیشتر افزایش دهیم؟ را مطالعه کنید. در هیچ سایت دیگری به اندازه ایران مدرس در زمینه چگونگی درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی و نحوه ثبت آگهی تدریس برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از کار تدریس مطلب ارائه نشده است. ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است و همانطور که گفته شد تا تابستان 96 بیش از 16300 آگهی تدریس خصوصی در آن درج شده است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت کنید و به راحتی شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و درج اگهی تدریس در آن مفید و موثر است. اگر در زمینه تحوه تبلیغات تدریس خصوصی سوال دارید، در مقالات متعددی در همین سایت در این زمینه توضیحات کامل ارائه شده است. مقاله چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟ می تواند مفید باشد.

همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست شناسی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی هندسه و .... را در گوگل جستجو کنید. ایران مدرس را در صفحه اول نتایج خواهید دید. به این ترتیب، متقاضیان تدریس خصوصی با جستجوی این عبارتهای در گوگل به صورت مستقیم به سمت اگهی تدریس شما که در ایران مدرس درج شده است هدایت می شوند.  در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است و با درج تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت تبلیغات شما توسط بازدید کنندگانی دیده خواهد شد که در جستجوی خدمات تدریس خصوصی و یا در جستجوی مطالب اموزشی وارد سایت شده اند و در نتیجه می توانند یکی از مشتریان شما باشند.


آگهی تدریس خصوصی

اگر به تدریس علاقه دارید و برای جذب شاگرد می خواهید آگهی تدریس درج نمائید ... در وب سایت حاضر و در بالای همین صفحه بر روی عبارت درج آگهی رایگان کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خود را ثبت کنید. برای درج آگهی تدریس به صورت رایگان، می توانید به وب سایت اختصا


ایران مدرس بزرگترین و بهینه ترین وب سایتی است که به طور ویژه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد. در حال حاضر با توجه به شروع امتحانات میان ترم و پایان ترم نیاز به مدرس خصوصی رو به افزایش است و روزانه تعداد زیادی از دانشجویان رشته حسابداری در تهران و سایر شهرها به سایت مراجعه کرده


اگر در زمینه تدریس فعالیت می کنید و بدنبال راهکاری برای جذب شاگرد هستید، آگهی خود را در وب سایت ایران مدرس که بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس ایران است ثبت نمائید. تمامی مدرسین، دبیران، دانشجویان و علاقه مندان به تدریس که ساکن تهران و یا سایر شهرستانها بوده و قصد دارند


اگر در جستجوی سایت اختصاصی تدریس خصوصی هستید، به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید. سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس ایران است. در این وب سایت بیش از 13500 مدرس تا خرداد 95 آگهی تدریس ثبت نموده اند. وب سایت ایران مدرس بازدید روزانه بالایی دارد و برای عبارتهای شامل تدریس خ



سایت درج تبلیغ تدریس ویژه تبریز اگر در جستجوی یک سایت درج تبلیغ تدریس ویژه تبریز هستید، به وب سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. www.IranModares.com وب سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس تبریز و کل ایران است. این وب سایت بازدید روزانه بالایی دارد (بیشترین بازدید در بین سایتهای تدریس خصوصی)



پربازدیدترین سایت آگهی رایگان تدریس و تدریس خصوصی - اگر در جستجوی پربازدیدترین و معتبرترین سایت آگهی رایگان تدریس و تدریس خصوصی هستید ... اگر می خواهید تبلیغات خودتان را در زمینه تدریس و تدریس خصوصی در سایت آگهی رایگان تدریس و تدریس خصوصی معتبر و پربازدید درج کنید .... اگر آموز

منبع: ایران مدرس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر