۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

چگونه آگهی و تبلیغات اینترنتی موفق داشته باشیم و فروش خودمان را افزایش دهیم؟

چگونه آگهی و تبلیغات اینترنتی موفق داشته باشیم و فروش خودمان را افزایش دهیم؟ - برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت ادامه این مطالب را بخوانید. - برای نوشتن آگهی های خودتان خلاقیت به خرج دهید. هر روز یکی از کالاها و محصولات خودتان را تبلیغ کنید. اگر خدماتی ارائه می کنید برای هر محله که می توانید خدمات خودتان را انجا ارائه کنید یک تبلیغ بنویسید. مثلا می توانید بنویسید خدمات منزل و نظافت منزل در ونک یا ارائه بهترین خدمات منزل در میرداماد و .... . هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد احتمال جذب مشتری و فروش کالا و خدمات شما بیشتر خواهد بود.

- تبلیغات خودتان را برای گوگل بهینه بنویسید. در عنوان تبلیغ مهمترین کلمات مد نظر را بگنجانید. به عنوان مثال اگر در زمینه فروش هدایای تبلیغاتی فعالیت دارید در عنوان آگهی حتما عبارت هدیه تبلیغاتی را بگنجانید. متن اگهی خودتان را کامل بنویسید و از کلمات کلیدی در متن آگهی هم استفاده کنید. برای تبلیغ خودتان عکس انتخاب کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی موفق از نظر گوگل این مقاله و یا این مقاله را بخوانید. دانلود رایگان: دانلود رایگان کتاب تبلیغات اینترنتی موفق و پرفروش

- یکی از مهمترین پارامترها از نظر گوگل برای اینکه اگهی و تبلیغ شما را در نتایج جستجو در موقعیت بالاتری نشان دهد این است که چه تعداد لینک از سایتهای دیگر به اگهی شما داده شده است. بنابراین به اگهی های خودتان در سایت (سودایران) از سایت یا وبلاگ خودتان و یا از فرومها و انجمن ها و از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، گوگل پلاس، لینکداین و ... لینک بدهید. عنوان آگهی خودتان را در سایتها و وبلاگهای مختلف پخش کنید.

عامل دیگری که در ثبت تبلیغات موفق اینترنتی مفید است نحوه نوشتن آگهی شما می باشد. در همین سایت مقالات زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات موفق ارائه شده است. به عنوان مثال مقاله چگونه تبلیغات رایگان اینترنتی پربیننده داشته باشیم را می توانید مطالعه کنید. به صورت خلاصه می توان گفت عنوان تبلیغ خودتان را باید خوب بنویسید. عنوان تبلیغ شما باید به خوبی نشان دهد موضوع آگهی چیست و در چه زمینه ای قرار است در آگهی مطلب ارائه شود. در عنوان آگهی مهمترین کلماتی که مرتبط با کالا یا خدمات خودتان است را ارائه دهید. به عنوان مثال اگر در زمینه غذای شرکتی در تهران فعالیت دارید در عنوان شما عبارتهایی مانند غذای شرکتها، غذای موسسات، تهیه غذا برای شرکتها، غذای موسسات در تهران و .... باید قرار گرفته باشد. آگهی های متعددی ثبت کنید و برای هر کدام از آگهی های خودتان عنوان و متن مجزایی انتخاب نمائید. علاوه بر مورد گفته شده در عنوان آگهی خودتان از کلماتی مانند قیمت رقابتی، ارزان، تضمین کیفیت کالا، کیفیت عالی، ارسال رایگان و ... استفاده کنید. این کلمات و عبارتها باعث می شود عنوان آگهی شما جذابتر باشد و در نتیجه بیشتر بر روی آن کلیک شود. برای همان مثال تهیه غذا عنوان "تهیه غذای شرکتی در تهران با قیمت رقابتی و کیفیت عالی" می تواند عنوان مناسبی باشد. بنابراین در مرحله اول عنوان آگهی باید گویا باشد و خلاصه ای از متن آگهی باشد (عنوانهای کلی مانند فروش فوری، فروش با کیفیت خوب و .... که معلوم نیست چه کالا یا خدماتی را می خواهد تبلیغ کند مناسب نیست) در ادامه، عنوان آگهی باید جذابیت داشته باشد تا کاربران ترجیح دهند بر روی آن کلیک کنند.


درج تبلیغات رایگان در اینترنت




ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت

برای ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند سایت: سودایران) ثبت نمائید.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز"

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط. برای فروش خودرو اسم خودرو و مدل خودرو را ارائه نمائید.


در نهایت باید آگهی خودتان را خوب و اثر بخش بنویسید. در مرحله اول باید عنوان مناسبی برای آگهی انتخاب نمائید. از بین آگهی های مخنلف وقتی که کاربر آگهی شما را می بیند باید متوجه شود که آگهی و تبلیغ شما در چه زمینه ای است. از انتخاب عنوانهای کلی و گنگ اجتناب کنید. علاوه براین آگهی شما باید عنوان جذابی هم داشته باشد. به این معنی که از بین آگهی های مشابه با آگهی شما، کاربر باید ترجیح دهد بر روی آگهی شما کلیک کند. متن آگهی را هم باید قانع کننده و خوب بنویسید. در متن آگهی مزایای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. بنویسید که مشتری احتمالی شما با خرید کالا و یا خدمات شما چه مزایایی را دریافت می کند و چه خدمات پس از فروش و ضمانتهایی برای آن وجود دارد. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه دهید و از محصول یا لوازم فروشی خودتان عکسهای مناسبی هم قرار دهید.


برای موفقیت در تبلیغات در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغات اینترنتی ثبت نمائید. سایت سودایران گزینه مناسبی برای ثبت تبلیغات اینترنتی است. برای ثبت آگهی در این وب سایت بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید.

2- عنوان مناسبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب کنید. عنوان آگهی باید جذاب باشد و کلمات کلیدی مهم در ان به کار رفته باشد. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن تبلیغات باشد. عنوان آگهی باید واضح باشد و کاربر را ترغیب کند بر روی آن کلیک نماید.

3- متن آگهی باید قانع کننده و کامل باشد. در متن آگهی مزیتهایی که کالا و خدمات شما دارد و فوایدی که به مشتری می رساند را ارائه کنید. در متن آگهی اطلاعات تماس کامل ارائه دهید. متن اگهی حداقل 250 کلمه باشد. بهتر است متن آگهی غیرتکراری باشد.

4- برای تبلیغات خودتان تصویر خوب و مناسبی انتخاب نمائید. چون تصویر آگهی در کنار عنوان آگهی نخستین چیزی است که کاربر می بیند، اگر خوب و مناسب و البته جذاب انتخاب شده باشد باعث کلیک بیشتر بر روی آگهی و تبلیغات شما خواهد شد.


5- در متن آگهی مزیتهایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد را ذکر کنید. درباره مشتری حرف بزنید و نه خودتان.

6- گروه و زیر گروه آگهی را حین ثبت آگهی مناسب انتخاب نمائید. ثبت آگهی ویلا در زیر گروه آپارتمان برای شما بازدهی نخواهد داشت.

7- اگر خودتان وبلاگ و یا وب سایتی دارید، از سایت و وبلاگ خودتان هم به آگهی ها لینک دهید. بازدهی آنها افزایش می یابد.

8- عبارتی که برای عنوان آگهی انتخاب کرده اید را در پاراگراف اول متن آگهی و در بقیه جاها به صورت طبیعی چند بار تکرار کنید.

9- برای آگهی خودتان کلمات کلیدی انتخاب کنید. به این ترتیب در گوگل بهتر ایندکس شده و آگهی شما موثر تر و موفق تر خواهد بود.

10- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویر مناسب انتخاب نمائید. بعضی اوقات یک تصویر بهتر از هزاران نوشته منظور شما را می رساند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر