۱۳۹۶ اسفند ۲۷, یکشنبه

بهترین سایتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی آموزش و تدریس

در این بخش تعدادی از بهترین سایتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی آموزش و تدریس، تدریس خصوصی، اگهی انواع آموزش از ابتدایی تا دانشگاه و .... معرفی می گردد. اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و یا در زمینه انواع آموزش های مختلف؛ آموزش فنی و حرفه ای، حسابداری، هنرستان، زبان، ریاضی، فیزیک، خیاطی، موسیقی، ورزش و .... فعالیت دارید و یا گروه آموزشی و آموزشگاه دارید .... در هر صورت، ثبت آگهی و تبلیغات در سایتهای زیر می تواند برای جذب تعداد شاگرد بیشتر و کسب درامد بالاتر کاملا موثر باشد.

1-      سایت ایران مدرس www.IranModares.com : بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی دارد. ثبت آگهی تدریس در آن رایگان بوده و به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس و آموزش فعالیت دارد. در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا در بهترین جایگاه نمایش داده شود. در این سایت هزاران جزوه آموزشی و سوال امتحانی، مقالات آموزشی و .... هم ثبت شده است. اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد (علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی). اگر می خواهید کسب و کار خودتان را در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و یا هر نوع آموزش دیگری رونق ببخشید فرصت ثبت آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید.

2-      سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com : اگر ریاضی درس می دهید و یا آموزشگاه و گروه آموزشی در زمینه تدریس ریاضی دارید ... اگر می خواهید در زمینه ریاضیات کنکور، دانشگاهی، هندسه، جبر و احتمال و .... فعالیت داشته باشید در هر صورت می توانید به سایت تدریس ریاضی که به صورت تخصصی فقط در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد مراجعه نمائید. مشابه سایت تدریس ریاضی در ایران وجود ندارد. سایت بسیار خوبی است و برای عبارتهایی مانند تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی  و... در صفحه اول گوگل قرار دارد. در گوگل عبارت تدریس ریاضی را سرچ کنید تا این سایت را در صفحه اول ببینید.

3-      سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com : اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس کنکوری فعالیت دارید .... اگر آموزشگاه کنکور دارید و یا می خواهید در زمینه مشاوره کنکور و

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر