۱۳۹۷ خرداد ۲, چهارشنبه

نمونه آگهی های تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس

اگر در جستجوی نمونه آگهی های تدریس خصوصی هستید و در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی سوال دارید ادامه این متن را بخوانید. در ابتدا توضیحاتی در زمینه نحوه نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی ارائه می شود و بعد از آن تعدادی نمونه آگهی تدریس خصوصی ارائه می شود. فرض کنید در یک سایت بسیار معتبر و پربازدید تبلیغ درج نموده اید (سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php در این زمینه گزینه خوبی است) و افراد زیادی تبلیغ شما را می بینند. آیا اگر شخصی به خدمات تدریس خصوصی نیاز داشته باشد و متن تبلیغ شما را ببیند متقاعد می شود با شما تماس بگیرد؟ فکر می کنید از هر 100 نفر که متن تبلیغات تدریس خصوصی شما را ببینند واقعا چند نفر از روی تمنی که برای تبلیغ خودتان نوشته اید به این نتیجه می رسند که اگر کلاسها را با شما داشته باشند موفق خواهند شد؟ این سوالات را از خودتان بپرسید و اگر متن تبلیغ شما مناسب نیست روی آن کار کنید. سوابق تدریس و افتخارات خودتان را بنویسید. هیچ نکته ای را باقی نگذارید و همه را بنویسید. هر چه بیشتر بنویسید بهتر است. افرادی که در جستجوی مدرس هستند مشکل اصلی ای که دارند اعتماد است. اگر واقعا خوب درس می دهید باید کاری کنید که به شما اعتماد هم بکنند. متن تبلیغ را خوب و کامل بنویسید و برای آن وقت بگذارید. مطالعه مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد در این زمینه بسیار مفید است. در ادامه چند نمونه آگهی تدریس خصوصی که توسط مدرسین در سایت ایران مدرس ثبت شده است ارائه می گردد.

نمونه آگهی تدریس خصوصی 1

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی فیزیک

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی فیزیک دبیرستان تمامی مقاطع

توضیح: این آگهی بسیار مختصر نوشته شده است و شانسی برای جذب شاگرد ندارد. از نظر گوگل هم باید متن تبلیغ حداقل 300 کلمه باشد تا اسپم نباشد.

 نمونه آگهی تدریس خصوصی 2

اموزش زبان پرتغالی

اموزش زبان پرتغالی ( با لهجه ی برزیلی) از سطح ابتدایی تا متوسط توسط دانش آموخته ی کشور برزیل

توضیح: این آگهی کمی به نسبت تبلیغ قبلی بهتر است و اینکه نوشته شده است دانش آموخته ی برزیل کمی باعث جذاب شدن متن شده است ولی باز هم خیلی مختصر نوشته شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر