۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۷, دوشنبه

برترین سایتهای آگهی تدریس خصوصی

در این بخش برترین سایتهای آگهی تدریس خصوصی معرفی می گردد. اگر می خواهید فقط در یک سایت آگهی تدریس خصوصی ثبت کنید به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php مراجعه کنید. این سایت بزرگترین سایت تدریس ایران است و تا سال 97 بیش از 18000 مدرس ثبت نامی دارد. ایران مدرس برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است.

سایت دیگری که برای ثبت آگهی تدریس خصوصی می تواند بسیار مناسب باشد سایت سودایران است. سودایران مثل سایت ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت ندارد و در هر زمینه ای می توان در آن آگهی درج کرد ولی با این وجود یک بخش تخصصی تدریس خصوصی http://teaching.soodiran.com/ را دارد. ثبت تبلیغ در این سایت هم مانند سایت ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری نمایش داده شود.

علاوه بر سایتهای ذکر شده سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/  هم گزینه بسیار خوبی برای درج تبلیغ در زمینه آموزش خصوصی است. البته سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد. اگر ریاضی درس می دهید سایت تدریس ریاضی گزینه بسیار خوبی برای درج تبلیغ شما است. تخصصی بودن این سایت باعث شده است که از نظر گوگل کاملا بهینه باشد. به عنوان مثال عبارت قیمت تدریس خصوصی ریاضی یا تدریس ریاضی و .... را که جستجوی کنید این سایت را در صفحه اول نتایج خواهید دید.

یکی دیگر از سایتهای برتر در زمینه آگهی تدریس خصوصی سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com است. البته ایران کنکور وقتی نتیجه خوبی می دهد که بخواهید در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری فعالیت داشته باشید.

ثبت تبلیغ در سایتهای معرفی شده برای جذب شاگرد کاملا می تواند مفید و موثر باشد. البته خودتان هم باید برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موثر بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


https://www.iranmodares.com/article-index.php?ID=1624


iranmodares


در حال حاضر استفاده از تبلیغات اینترنتی و درج آگهی در سایتهای تخصصی تدریس مانند سایتهای معرفی شده یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد است. در این حا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر