۱۳۹۷ تیر ۳۱, یکشنبه

جدیدترین مقالات در زمینه تبلیغات موفق در اینترنت و افزایش فروش

جدیدترین مقالات در زمینه تبلیغات موفق در اینترنت و افزایش فروش در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید .... اگر قصد دارید در کسب و کار خودتان تحول ایجاد کنید و بیشتر بفروشید .... در هر صورت مطالعه مقالاتی که در ادامه ارائه شده است می تواند مفید باشد.




خلاصه ای از این مقالات در ادامه ارائه شده است.

هر روش تبلیغ و بازاریابی ای اگر بخواهید برای شما بازدهی داشته باشد باید جدی گرفته شود. شما در مجله و روزنامه که تبلیغ می دهید همان اول کار مبلغ آن را از شما دریافت می کنند. در تبلیغات اینترنتی در همین سایت سودایران و بسیاری از سایت های دیگر به صورت رایگان می توانید تبلیغ بدهید. همین شاید باعث شود آن را جدی نگیرید. اگر برای این کار هزنیه نمی کنید و تبلیغ ویژه نمی دهید حداقل سایر مواردی که در بالا گفته شد و در ادامه ذکر می شود را در نظر بگیرید و برای نوشتن متن تبلیغ خودتان و آگهی های خودتان وقت بگذارید.

حوه انتخاب عبارت های کلیدی مناسب: به نظر می رسد از طریق یک مثال بهتر بتوان این نکته را توضیح داد. مثلا فرض کنید شما در زمینه خرید و فروش ویلا فعالیت دارید. عبارت هایی که می توانید به عنوان عبارت های کلیدی و مهم در آگهی های خودتان در این زمینه در نظر بگیرید مواردی مانند خرید ویلا در شمال، ویلای ساحلی در شمال ایران، ویلا ارزان جنگلی و .... است. می توانید این عبارت ها را در گوگل ترند با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام مورد جستجوی بیشتری داشته است. در نهایت در اگهی های خودتان (عنوان آگهی و متن و کلمات کلیدی و ....) از این عبارت ها استفاده نمائید.

به آگهی های خودتان از شبکه های اجتماعی، فروم ها و تالارهای گفتگو ... لینک بدهید تا اعتبار آن برای گوگل بیشتر شود و در نتایج جستجوی آن در موقعیت بالاتری نمایش داده شود. مطالعه مقاله زیر هم در زمینه افزایش فروش با استفاده از تبلیغات اینترنتی مفید است.

چون تعداد افرادی که ادعا می کنند می توانند خدمات و محصولات خوبی ارائه دهند در اینترنت بسیار زیاد است در نتیجه یکی از دغدغه های کاربران این است که به چه کسی باید اعتماد کنند. در متن اگهی های خودتان به اندازه کافی مستندات و شواهد ارائه دهید که نشان دهد شما قابل اعتماد هستید و یک شرکت معتبر و یا فرد متخصص قابل اطمینان می باشید. مهمترین کاری که باید در تبلیغات اینترنتی در متن آگهی های خودتان انجام دهید این است که اعتماد سازی کنید. با هر روشی که بلد هستید (ارائه مدارک خودتان یا شرکت خودتان، ارائه شماره تماس معتبر و آدرس محل کار یا شرکت، ارائه آدرس وب سایت شرکت در متن آگهی، ارائه نظرات مثبت مشتریان قبلی در متن تبلیغ و ....) سعی کنید به مشتریان بعدی نشان دهید که کارتان را خوب انجام می دهید و یا محصولات با کیفیتی دارید و می توان به شما اعتماد کرد. مطالعه مقاله زیر هم می تواند مفید باشد.
چگونگی افزایش درآمد با تبلیغات اینترنتی
منبع: سودایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر