۱۳۹۷ آبان ۱, سه‌شنبه

سایت های معتبر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران

بهترین سایت های معتبر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران در این بخش معرفی شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس فیزیک، شیمی، زبان، زیست، دروس دانشگاهی و .... فعالیت داشته باشید، در هر صورت سایت های زیر برای ثبت تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی شما بهترین گزینه ها هستند.

1- سایت ایران مدرس www.IranModares.com
سایت ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و ویژگی های برتر زیر را هم دارد:
- تا سال 98 بیش از 19000 مدرس تدریس خصوصی در ایران مدرس ثبت نام کرده اند.
- هزاران جزوه و سوال اموزشی و تست کنکور در آن ثبت شده است و آگهی ویژه تدریس خصوصی در کنار این مطالب اموزشی هم نمایش داده می شوند.
- به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و یک محیط کاملا آموزشی را فراهم کرده است.
- مقالات متعددی در زمینه نحوه جذب شاگرد و ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر در آن ارائه شده است. مثال های زیر را ببینید.
ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و .... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد. بنابراین در صورتیکه آگهی خودتان را در این سایت ثبت کنید متقاضیان تدریس خصوصی از طریق جستجو در گوگل به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند. در ایران مدرس به صورت رایگان می توانید آگهی خودتان را درج نمائید. البته در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی و بازدید آن را افزایش دهید.

راهکارهایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق و پربازده

- قدیمی ترین سایت ایران در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی است و از نظر گوگل کاملا بهینه است و در صفحه اول گوگل قرار دارد.
- ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در آن رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید. مطالعه مقاله چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟ هم در این زمینه مفید است.
برای مشاهده لیست مدرسین ایران مدرس کلیک کنید: مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس

2- سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com
اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید برای ثبت تبلیغ در سایت تدریس ریاضی شک نکنید.
- سایت تدریس ریاضی برای عبارت های شامل تدریس خصوصی ریاضی در صفحه اول گوگل قرار دارد.
- بهینه ترین سایت ایران برای عبارت های مرتبط با تدریس ریاضی است.
به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارد.
درج تبلیغات تدریس خصوصی در ان رایگان است.
سایت های معرفی شده جزو بهترین سایت های آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله زیر را هم بخوانید.

بهترین سایت های معتبر آگهی آموزش و تدریس خصوصی

ایران مدرس قدیمی ترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در این وب سایت تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی و .... فعالیت دارند. ایران مدرس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و یک محیط کاملا اموزشی را فراهم کرده است. ثبت تبلیغ در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا در صفحه اصلی نمایش داده شود و بیشتر دیده شود.
پیشنهاد می شود مقاله چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟ را هم بخوانید.

برای اینکه تبلیغات شما بازدهی خوبی داشته باشد تنها اینکه در یک سایت معتبر و پربیننده تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی حضور داشته باشید کافی نیست. خودتان هم باید این روش را برای جذب شاگرد جدی بگیرید و متن تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. به هر میزان عنوان آگهی شما جذابیت بیشتری داشته باشد، عکس بهتری برای تبلیغ خودتان انتخاب کرده باشید و متن تبلیغ را هم کاملتر نوشته باشید در نهایت نتیجه بهتری می گیرید. مسلما تبلیغ ویژه هم به نسبت حالت رایگان بازدهی بالاتری دارد. تبلیغ خودتان را مرتبا به روز کنید و در متن تبلیغ سوابق تدریس و موفقیت های خودتان و نحوه تدریس خودتان را ارائه کنید.

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع کنید و یا گسترش دهید با درج تبلیغ در سایتهایی که در این بخش معرفی می شود به راحتی می توانید شاگرد جذب نمائید. به صورت کلی ثبت تبلیغات در اینترنت و در سایتهای معتبر و پربازدید که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارند یکی از بهترین روشها برای جذب شاگرد است. در این روش آگهی شما نه تنها در شهر محل سکونتتان بلکه در کل ایران دیده خواهد شد و در نتیجه می توانید با متقاضیان تدریس در کل ایران و حتی خارج از کشور در ارتباط باشید. امکانی که در روشهایی مانند همکاری با آموزشگاههای تدریس خصوصی و یا تبلیغات روزنامه و تراکت و ... اصلا وجود ندارد. تعدادی از بهترین سایتهای تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس در ادامه معرفی می گردد.

علاوه بر سایتهای معرفی شده، سایت www.IranKonkur.com هم گزینه بسیار خوبی برای درج تبلیغات شما است. اگر دروس کنکوری را درس می دهید و یا می خواهید در این زمینه فعالیت خودتان را شروع کنیدسایت ایران کنکور گزینه بسیار مناسبی است. سایت سودایران هم یک بخش تخصصی برای تبلیغات تدریس خصوصی http://teaching.soodiran.com/ دارد که ثبت آگهی در آن هم می تواند موثر باشد. البته در سایتهای مختلف معرفی شده سعی کنید در هر سایت آگهی متفاوتی را ثبت کنید و آگهی تکراری درج ننمائید. چون آگهی های تکراری و کپی شده از نظر گوگل ارزش چندانی ندارد و در نتایج جستجوی آن نمایش داده نخواهد شد. به میزانی که ثبت تبلیغ در سایتهای معتبر و بهترین سایتهای تدریس در جذب شاگرد موثر است، اینکه خود شما هم چقدر برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و این روش را جدی بگیرید موثر است.

منبع

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر