۱۳۹۷ بهمن ۱, دوشنبه

عکاسی صنعتی در کرج

حتما شما هم در جریان هستید که در بازار دیجیتال امروزی ،هر شرکت و کسب و کاری به منظور هر چه بیشتر دیده شدن نیاز به برندینگ و دیجیتال مارکتینگ دارد. کمپانی ها بدون تبلیغات گسترده در اینترنت در چرخه رقابت دوام نخواهند آورد. دیجیتال مارکتینگ گستره وسیعی از اقداماتیست که به منظور تبلیغات محصول شما به وسیله و در بستر ابزارهای دیجیتالی انجام می شود.
آژانس تبلیغاتی فرح منش با سابقه بیش از ۱۵ سال دیجیتال مارکتینگ ، عکاسی قطعات تولیدی و عکاسی صنعتی در کرج و تهران ، عکاسی جواهرات و معماری و عکاسی از پروژه های ساختمانی و دکوراسیون داخلی در کرج و تهران، عکاسی درب ضد سرقت طراحی و چاپ بیش از ۱۰۰۰ پروژه عکاسی انجام داده و در این زمینه بهترین نتیجه را برای شما با مناسب ترین هزینه ها مهیا کرده است. با توجه به اینکه از صفر تا ۱۰۰ اجرای پروژه های تبلیغاتی در مجموعه ما انجام می‌شود بهترین نتیجه در محصول نهایی حاصل خواهد شد.  طراحی وبسایت شرکتی در کرج ، طراحی سایت جواهر ، طراحی سایت پزشکی و روان شناسی و ...
عکاسی صنعتی قطعات در کرج عکاسی قطعات و محصولات کرج و تهران عکاسی جواهرات (حدود ۱۷۰۰ قطعه برلیان فروشگاه زمرد کیش در جزیره کیش) عکاسی دستگیره درب (۲۵۰ عکس از محصولات سهند و چند شرکت دیگر) عکاسی درب ضدسرقت و درب داخلی ( بیش از ۱۵۰۰ درب ) عکاسی قطعات آبکاری شده براق کرج و تهران عکاسی معماری کرج و تهران پروژه های مسکونی و تجاری و بازارها ( عکاسی معماری برای شرکت معماری سی سی حدود ۸۰۰ عکس ، شرکت کارکیاکوشک حدود ۱۲۰۰ عکس و شرکت طراحان شهر حدود ۵۰ عکس و شرکت هیرمند بیش از ۱۰۰۰ عکس معماری و دکوراسیون داخلی و … ) عکاسی خط تولید و کارخانجات کرج ( عکاسی خط تولید مجموعه فروشگاه های کوروش، عکاسی خط تولید ایران فریمکو و پارس لانه و …) عکاسی پرتره ( عکاسی محصولات پوشاک غلامی ۲۰ عکس و … ) عکاسی ساعت (عکاسی ساعت دیواری انصاری ) عکاسی مواد غذایی عکاسی کابینت ( عکاسی پارتیشن و کابینت نفیس کاران – آقا بیگ – بیش از ۱۰۰۰ عدد ) عکاسی مبلمان ( عکاسی میز و صندلی شرکت تیوان بیش از ۸۰ عکس ) عکاسی محصولات چوبی کرج و تهران عکاسی تشک و پارچه (شرکت ایپک ۲۰ عکس ).


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر